Ik zit een beetje met een probleem, dus ik d8 laat ik eens kijken of de tweakers gathering een antwoord weet. Maar na alles een beetje te hebben doorgekeken kon ik nog geen oplossing vinden voor mijn probleem.
Ik heb nu thuis een domein opgezet en op die domein server DHCP draain met de bedoeling daarvanaf te gaan Rissen. wanneer ik nu echter wil faan booten van het netwerk. met een 3com NIC geeft hij
En na een tijdje komt er dan de error message te staan
Nu heb ik wat gezocht op internet en nu schijnt het te liggen aan het feit dat ik mijn Client pc moet aanmelden in de RIS server, door een of ander GUID op te geven. Alleen waar kan ik dat vinden?
Ik heb nu thuis een domein opgezet en op die domein server DHCP draain met de bedoeling daarvanaf te gaan Rissen. wanneer ik nu echter wil faan booten van het netwerk. met een 3com NIC geeft hij
code:
1
2
| DHCP MAC ADDR: 00 04 76 1b 01 ** DHCP .... |
En na een tijdje komt er dan de error message te staan
code:
1
2
3
4
5
| DHCP MAC ADDR: 00 04 76 1B 01 ** PXE-E53 : No boot filename Network boot aborted press a key to continue. |
Nu heb ik wat gezocht op internet en nu schijnt het te liggen aan het feit dat ik mijn Client pc moet aanmelden in de RIS server, door een of ander GUID op te geven. Alleen waar kan ik dat vinden?