06-nummers zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Hey everyone,

Weet iemand een site die een databeestje heeft met veel/alle 06-nummers? Ik dacht zelf dat ik een keer bij Dutchtone een soort verklaring moest tekenen zodat je "opgezocht" kon worden. Net als in het telefoonboek online (www.detelefoongids.nl) dat je gewoon kunt zoeken op naam naar nummer? Ik heb namelijk niets kunnen vinden, het hele internet al afgestruind zowat, dus als laatste mogelijkheid toch hier maar ff vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44154

Ik weet niet zeker of er mobiele nummers te vinden zijn, maar een fijne d-base vind je op ik heb je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
Hmm, ja maar das volgens mij net zoiets als detelefoongids... Toch bedankt, maar niet waar ik naar op zoek ben, het gaat mij om 06 nummers van gsm's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Voxie2 schreef op 11 augustus 2002 @ 14:30:
Hmm, ja maar das volgens mij net zoiets als detelefoongids... Toch bedankt, maar niet waar ik naar op zoek ben, het gaat mij om 06 nummers van gsm's
Leg mij eens precies uit wat je daarmee bedoelt dan ?

Want als je in deze die hierboven gezegt wordt kijkt of in de telefoongids zal je gewoon mensen vinden met hun mobiele nummer als ze zich daarvoor opgegeven hebben althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
ikhebje.nl zijn gegevens uit databeesten van bedrijven en wehkamp enzo, als men gsm nummers daar opgegeven heeft staan ze erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Topicstarter
ja, precies, maar wat ik me dus afvraag is of er ook nog iets is waarbij alle providers alle telnrs in een databeestje hebben geplemt en die je dan via het internet kan benaderen... of is dit nu heel heel ver gezocht?... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Voxie2 schreef op 11 augustus 2002 @ 14:39:
ja, precies, maar wat ik me dus afvraag is of er ook nog iets is waarbij alle providers alle telnrs in een databeestje hebben geplemt en die je dan via het internet kan benaderen... of is dit nu heel heel ver gezocht?... 8)7
ja TE ver :P

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60259

www.zoekopnummer.nl
Staan ze (bijna) allemaal.
Pagina: 1