ik ben sinds gister pandora directive aan weer aan het spelen!
dit spel is ECHT goed. damn wat een verhaal.
ik heb hem 4 jaar geleden gespeeld voor het laatst en ben toen vastgelopen bij de alien. fokking eng was dat. nu wil ik het spel uitspelen zonder hints. lukt tot nu toe goed (Dag 3)
ik had misschien beter kunnen kiezen voor gameplayer level ipv entertaiment.
maar misschien speel ik hem nog een keer om een ander pad te betreden.
gekke was dat er een tijd geleden ook een topic over pandora directive ging maar die kan ik niet vinden, ook niet met de search.
ik heb een 3 jaar terug (ofzo) ook een keer tex murphy overseer gehuurd bij een videotheek maar dat spel liep voor geen meter toen (pentium 200). heeft er iemand tex murphy overseer WEL goed weten te spelen? (ik heb ondertussen nu wel een athlon 600)
is overseer ook zo goed als pandora directive?
under a killing moon heb ik wel uitgespeeld. damn ook al zo'n wereldspel
oh ja nog 1 ding: komt er nog een vervolg op overseer? of zijn ze nu gekapt?
dit spel is ECHT goed. damn wat een verhaal.
ik heb hem 4 jaar geleden gespeeld voor het laatst en ben toen vastgelopen bij de alien. fokking eng was dat. nu wil ik het spel uitspelen zonder hints. lukt tot nu toe goed (Dag 3)
ik had misschien beter kunnen kiezen voor gameplayer level ipv entertaiment.
maar misschien speel ik hem nog een keer om een ander pad te betreden.
gekke was dat er een tijd geleden ook een topic over pandora directive ging maar die kan ik niet vinden, ook niet met de search.
ik heb een 3 jaar terug (ofzo) ook een keer tex murphy overseer gehuurd bij een videotheek maar dat spel liep voor geen meter toen (pentium 200). heeft er iemand tex murphy overseer WEL goed weten te spelen? (ik heb ondertussen nu wel een athlon 600)
is overseer ook zo goed als pandora directive?
under a killing moon heb ik wel uitgespeeld. damn ook al zo'n wereldspel
oh ja nog 1 ding: komt er nog een vervolg op overseer? of zijn ze nu gekapt?