Toon posts:

pandora directive rules!!! meningen over overseer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben sinds gister pandora directive aan weer aan het spelen!

dit spel is ECHT goed. damn wat een verhaal.
ik heb hem 4 jaar geleden gespeeld voor het laatst en ben toen vastgelopen bij de alien. fokking eng was dat. nu wil ik het spel uitspelen zonder hints. lukt tot nu toe goed (Dag 3)

ik had misschien beter kunnen kiezen voor gameplayer level ipv entertaiment.
maar misschien speel ik hem nog een keer om een ander pad te betreden.

gekke was dat er een tijd geleden ook een topic over pandora directive ging maar die kan ik niet vinden, ook niet met de search.

ik heb een 3 jaar terug (ofzo) ook een keer tex murphy overseer gehuurd bij een videotheek maar dat spel liep voor geen meter toen (pentium 200). heeft er iemand tex murphy overseer WEL goed weten te spelen? (ik heb ondertussen nu wel een athlon 600)

is overseer ook zo goed als pandora directive?

under a killing moon heb ik wel uitgespeeld. damn ook al zo'n wereldspel

oh ja nog 1 ding: komt er nog een vervolg op overseer? of zijn ze nu gekapt?

Verwijderd

het is pandora detective! Vet spel trouwens!
Toevallig heb ik overseer een paar weken terug uit america over laten komen aangezien ik hem hier nergems neer kon vinden, en ik moet zeggen dat ik daar ook weer super van heb genoten!

Ik wou dat dat soort spellen weer gemaakt werden, ik mis het echt :'(

Edit:
Het vervolg hadden ze het idd jaren geleden over, maar ik denk niet meer dat die uitkomt!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Overseer draait hier best wel ok (athlon 1.4) en tis ongeveer net zo leuk als under a killing moon :)

Volgens mij komt er geen vervolg meer maar dat weet ik niet 100% zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 13:15:
het is pandora detective! Vet spel trouwens!
Toevallig heb ik overseer een paar weken terug uit america over laten komen aangezien ik hem hier nergems neer kon vinden, en ik moet zeggen dat ik daar ook weer super van heb genoten!

Ik wou dat dat soort spellen weer gemaakt werden, ik mis het echt :'(

Edit:
Het vervolg hadden ze het idd jaren geleden over, maar ik denk niet meer dat die uitkomt!
hahaha. jij hebt dus echt fout he! :) het is wel degelijk pandora directive. kijk maar eens op het hoesje :)

Verwijderd

Topicstarter
MaafKloon schreef op 11 augustus 2002 @ 13:17:
Overseer draait hier best wel ok (athlon 1.4) en tis ongeveer net zo leuk als under a killing moon :)

Volgens mij komt er geen vervolg meer maar dat weet ik niet 100% zeker.
heb je de dvd versie?>

Verwijderd

Verhips je hebt gelijk, daar kijk ik dus al jaren over heen 8)7

En wat overseer betreft op dvd, dat werkte hier niet, de filmpjes bleven uit :? Heb toen maar gewoon de rommetjes gespeeld omdat ik snel wou spelen na een maand wachten!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-01 22:48

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ha Tex Murphy :P
Zie mijn sig! ;)

Even info voor de onwetenden.
Het begon met...
• Mean Streets [floppy]
• Martian Memorandum [floppy]
• under A Killing Moon [4cd's]
• The Pandora Directive [6cd's]
• Overseer [5cd's] of [1 DVD]

Laatste game is Overseer en is eigenlijk een remake van Mean Street.
Deze game word dmv Flash Backs gespeeld. Terwijl je je verhaal aan Chelsee (grote liefde van Tex) verteld.
Overseer heeft idd. een open einde. En de makers willen nog een game maken dat is zeker.
Maar het grote probleem, alle rechten zijn overgekocht door Microsoft!!!!
Er lopen overal op internet acties om handtekeningen te verzamelen om Microsoft over te halen een vervolg te laten maken.
Die acties zijn wel via google te vinden, staan ook op de meeste fansites.

Ook zijn er Radio Theaters gemaakt, audio stories.
De beste door Chris Jones and Aaron Conners gemaakt is deze.
Tex Murphy: Radio Theater
Een door fans gemaakte is deze.
Lombard Street
Ik zou zeggen ben je Fan luister deze.

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 13:25:
Verhips je hebt gelijk, daar kijk ik dus al jaren over heen 8)7

En wat overseer betreft op dvd, dat werkte hier niet, de filmpjes bleven uit :? Heb toen maar gewoon de rommetjes gespeeld omdat ik snel wou spelen na een maand wachten!
Ha, lees en HUIVER!!!
Het WERKT :P

Hebben jullie trouwens ook de Soundtrack van Overseer?
Zeer goed. :9

Verwijderd

Topicstarter
is het niet mogelijk meer om in nederland de DVD versie van overseer te krijgen?

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ik ben bang van niet, de DVD versie die ik heb zat in een pakket.
• 5 CD's versie
• DVD versie
• Soundtrack CD
En deze is al jaren niet meer verkrijgbaar, laatst (ook al poos terug) zag ik Overseer als budget versie. Maar dat zijn alleen de cd's

Je zou kunnen proberen om bij iets als ebay of die een te koop heeft, maarja das altijd 2de hands.

Verwijderd

Topicstarter
Vae Victis schreef op 11 augustus 2002 @ 17:01:
Ik ben bang van niet, de DVD versie die ik heb zat in een pakket.
• 5 CD's versie
• DVD versie
• Soundtrack CD
En deze is al jaren niet meer verkrijgbaar, laatst (ook al poos terug) zag ik Overseer als budget versie. Maar dat zijn alleen de cd's

Je zou kunnen proberen om bij iets als ebay of die een te koop heeft, maarja das altijd 2de hands.
2e hands maakt niet uit.

ik heb pandora directive een hele tijd geleden geruild tegen simisle!!! hahahaha

simisle zat toen in zo'n witte maxis budget doos. je kent ze wel. echt prachtig, wereldruil

hoeveel betaalde je voor dat prachtpakket?

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Voor die pakket heb ik destijds de normale prijs betaald.
F99.95 (koopje). :P

Dat de DVD erin zat was om de DVD games te promoten.
Overseer was namelijk de eerste game die op DVD uitkwam.
En er ook speciaal voor gemaakt.
Nou ja we weten allemaal dat DVD-games niet zo'n snelle vaart neemt als we zouden willen. ;(

Verwijderd

http://www.stores.ebay.com/id=2994542

Ik heb 'm bij bovenstaande vandaan! Is gewoon nieuw hoor, ze hebben tegenwoordig van die hele winkels op ebay staan! En ik zie dat er zelfs nog een overseer tussenstaat (met dvd 8) ) (die werkt na uitlag van vae victis, thanks)

Ps: Je kunt deze man zeker vertrouwen aangezien ik losgeld in een envelop had gedaan ivm het niet hebben van een credit card! Ik dacht dat zie ik wel nooit meer terug op deze manier, maar 4 weken later keurig alles voor elkaar!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 14:51:
http://www.stores.ebay.com/id=2994542

Ik heb 'm bij bovenstaande vandaan! Is gewoon nieuw hoor, ze hebben tegenwoordig van die hele winkels op ebay staan! En ik zie dat er zelfs nog een overseer tussenstaat (met dvd 8) ) (die werkt na uitlag van vae victis, thanks)

Ps: Je kunt deze man zeker vertrouwen aangezien ik losgeld in een envelop had gedaan ivm het niet hebben van een credit card! Ik dacht dat zie ik wel nooit meer terug op deze manier, maar 4 weken later keurig alles voor elkaar!
cool!

alleen hoe moet ik dat nou doen? geld sturen naar america? dollars/ euro's? vertel het me :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 17:44:
[...]

cool!

alleen hoe moet ik dat nou doen? geld sturen naar america? dollars/ euro's? vertel het me :)
iig gewoon bieden, of de direct buy optie gebruiken natuurlijk! En dan ligt het eraan hoe je wilt betalen! Het is natuurlijk het makkelijkst met creditcard of paypal (heb je ook een creditcard voor nodig) ! Maar als je dat niet hebt (zoals ik), vraag je gewoon aan die man of je contant geld mag sturen! Je krijgt van hem vervolgens zijn postbox nr. en daar stuur je je gegevens heen en (in mijn geval) sluit een 20 dollar biljet bij(mag alleen in dollars) That's it 8)

Verwijderd

Topicstarter
20 dollar biljet? spel is 5.99?

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 18:14:
20 dollar biljet? spel is 5.99?
Verzendkosten neem ik aan?

Maar dat is wel de goeie versie, als ik me niet vergis.

Heb je meteen de soundtrack erbij. :P
+De originele doos en niet zo'n budget geval.

Verwijderd

Ik had die van 7.99 dus dat word dan voor jou 18 dollar!
En dat is idd met verzendkosten! Nog steeds geen verkeerde prijs vind ik voor het complete orginele setje!

Verwijderd

Topicstarter
is het proberen waard. alleen dat geld sturen naar america zit me dwars. heb idd geen card

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 12:17:
is het proberen waard. alleen dat geld sturen naar america zit me dwars. heb idd geen card
Daarom gaf ik je dat ps'je waarin ik vermelde dat deze man te vertrouwen is aangezien ik gewoon losgeld in een envelope had gestuurd!

En kijk maar is in zijn profiel, 1553 positieve reacties en 2 negatieve waar hij dan ook nog netjes antwoord op had!

En verders tja, het is gewoon een kaartje sturen en wachten meer niet!
(aangezien dit spel hier vrijwel niet meer te krijgen hier, kan zelfs niet meer worden besteld werd meerder malen tegen mij verkondigd)
Pagina: 1