[Desktop]Zoek een desktop kast zo laag mogelijk welke ?

Pagina: 1
Acties:

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik zoek voor een divx systeempje een super kleine lage desktopkast of zijn er meer ideeen ?

tips ? merken ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja, ga voor een 19" rack 1 hoog
Daar moeten door de geringe hoogte dan ook weer scpeciale moderborden in :-)

Iperf

Verwijderd

Creatief met.......kurk, filigraan of polyester...traanplaat o.i.d. en zelf maken....... :9

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:50:
Creatief met.......kurk, filigraan of polyester...traanplaat o.i.d. en zelf maken....... :9
nee ik wil hem gewoon echt stevig hebben en heb weinig tijd >:)

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
hp/compaq maken van die slim desktopjes....

• LopeZ
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Kijk naar de aopen H340 A/D mooie kastjes, lekker klein. Ik heb hem zelf ook met daarin een asus p4s333-fx (flexatx mobo) en een low profile radeon 7500.
Voeding kan het met gemak aan, voor in de kast kan je nog een aopen front module kopen zodat je usb&audio front hebt. (Vind ik zelf erg handig)

• _MaLa_
LopeZ schreef op 11 augustus 2002 @ 13:00:
Kijk naar de aopen H340 A/D mooie kastjes, lekker klein. Ik heb hem zelf ook met daarin een asus p4s333-fx (flexatx mobo) en een low profile radeon 7500.
Voeding kan het met gemak aan, voor in de kast kan je nog een aopen front module kopen zodat je usb&audio front hebt. (Vind ik zelf erg handig)
jah is id mooie kast en niet superprijzig ! maar heb ik aan 180 watt genoeg normaal amd systeempje met tv out ?

• LopeZ
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Hij trekt mijn P4 1.6@2.4+256mb ddr+radeon 7500+80GB hd+dvd/cdrw ook dus volgens mij moet het wel lukken. Hou er wel rekening wat voor cooler je koopt, kan niet hoger zijn dan 7cm want dan zit je al tegen je case aan :) (net als je vid/sound, alles moet low profile zijn)

Daarbij komt dat je voeding ook niet zoveel kan trekken omdat er gewoon weg geen ruimte is in de kast voor meer zooi. Er past 1 hd, floppy,cdrom en 4 uitbreidingskaarten in, thats al.
Pagina: 1