Ik heb een server waarop win2k advanced server draait met een Active Directory Service(ADS). Deze server verzorgt ook de internet verbinding van mijn netwerk. Het delen van een i'net verbinding zit standaard in win2k ingebouwd. Mijn server is via een hub aangesloten op de rest van het netwerk.
De pc's in mijn netwerk draaien windows XP prof. Als ik onder Win XP probeer in te loggen op de ADS duurt het ongeveer 4 min, dit is op alle pc's zo. Log ik lokaal in, dan ben ik binnen een paar sec ingelogd.
In de systeemlog van win2k staat de volgende foutmelding:
The DNS proxy agent was unable to bind to the IP address 192.168.0.1. This error may indicate a problem with TCP/IP networking. The data is the error code.
SOURCE: IPNATHLP
DE foutmelding staat altijd 2x onderelkaar na een reboot
In de toepassinglog van win XP staan de volgende meldingen:
De automatische certificaatinschrijving voor lokaal systeem kan geen contact krijgen met de Active Directory 0x8007054b. Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein.
. De inschrijving wordt niet uitgevoerd.
SOURCE: AutoEnrollment
Kan de gebruikers- of computernaam niet vaststellen. Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein. . Het verwerken van het groepsbeleid wordt afgebroken.
SOURCE: Userenv
Ik heb via google geprobeerd te zoeken maar kon weinig relavants vinden: ik heb geen router
Ik heb gezocht bij microsoft maar de informatie die ik zocht was momenteel niet beschikbaar
Heeft iemand enig idee wat er allemaal fout gaat?
Bij voorbaat bedankt voor de tijd
De pc's in mijn netwerk draaien windows XP prof. Als ik onder Win XP probeer in te loggen op de ADS duurt het ongeveer 4 min, dit is op alle pc's zo. Log ik lokaal in, dan ben ik binnen een paar sec ingelogd.
In de systeemlog van win2k staat de volgende foutmelding:
The DNS proxy agent was unable to bind to the IP address 192.168.0.1. This error may indicate a problem with TCP/IP networking. The data is the error code.
SOURCE: IPNATHLP
DE foutmelding staat altijd 2x onderelkaar na een reboot
In de toepassinglog van win XP staan de volgende meldingen:
De automatische certificaatinschrijving voor lokaal systeem kan geen contact krijgen met de Active Directory 0x8007054b. Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein.
. De inschrijving wordt niet uitgevoerd.
SOURCE: AutoEnrollment
Kan de gebruikers- of computernaam niet vaststellen. Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein. . Het verwerken van het groepsbeleid wordt afgebroken.
SOURCE: Userenv
Ik heb via google geprobeerd te zoeken maar kon weinig relavants vinden: ik heb geen router
Ik heb gezocht bij microsoft maar de informatie die ik zocht was momenteel niet beschikbaar
Heeft iemand enig idee wat er allemaal fout gaat?
Bij voorbaat bedankt voor de tijd