🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
ik denk dat clockspeed mixing niet zo'n goed plan is..
misschien beter om in februari gewoon een duron 700 erbij te halen (zijn ze waarschijnlijk nog goedkoper dan ze nu al zijn, en dan ook nog wel verkrijgbaar)
ik weet trouwens ook niet of de duron uberhaupt wel SMP gaat ondersteunen, weet iemand dat ?
misschien beter om in februari gewoon een duron 700 erbij te halen (zijn ze waarschijnlijk nog goedkoper dan ze nu al zijn, en dan ook nog wel verkrijgbaar)
ik weet trouwens ook niet of de duron uberhaupt wel SMP gaat ondersteunen, weet iemand dat ?
alle durons en tb's zijn SMP-enabled, volgens AMD. maar of de nieuwe AMD-procs nog steeds te unlocken zijn??? ik denk dat ik nu maar vast eentje bestel.
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Ik lees nu net in een blad dat de nieuwe durons een paar pinnetjes missen net zoals de l1 bruggen. Dus dat wordt niet meer gemakkelijk overklokken. Ik ga ook zo snel mogelijk een duron halen voordat het te laat is.
Je wilt ze dus overklokken, anders zou een mulitiplier lock geen probleem zijn. Daar elke CPU anders te overklokken is zul je toch altijd op de snelheid van de 'slechtste' zitten. Waarschijnlijk zijn de bv 950 durons tegen die tijd al een stuk goedkoper. Dan laat je die eventuele gelockte toch lekker op 950 lopen en die 700 ook?
eea is natuurlijk afhankelijk tot hoeveel je huidige durnon te klokken is.
Overigens heeft dat verhaal over missende pinnetjes ook al op oa Tweakers.net gestaan. Later bleek dat het om een hoax ging.
eea is natuurlijk afhankelijk tot hoeveel je huidige durnon te klokken is.
Overigens heeft dat verhaal over missende pinnetjes ook al op oa Tweakers.net gestaan. Later bleek dat het om een hoax ging.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..