Toon posts:

Aopen 56x traag onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen 56speed cd-rom drive maar bij het opstarten van spellen/applicaties gaat het heel traag. Ik heb zelfs met SiSoftware Sandra de cd-rom gebenched markt maar hij zegt dat het een performance van 36x(verliest ook van een 30+cd-rom drive) is en haalt de 7200rpm niet....

Heb Aopen 56x op Asus p4s533

moet ik drivers downloaden? en waar? of bepaalde bios instellingen?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Als je van HDD naar HDD kopieert is het dan ook trraag? en ik neem aan dat de drive wel altijd goed heeft gewerkt (voor zover dat voor een AOpen mogelijk is) ?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Hmm, misschien even de jumper eraf halen die de drive in PIO mode forceert. Std zit die erop.. is 1 los jumpertje, daarna kan ie lekker in DMA33 werken, iets waar de drive bijzonder veel profijt van had bij mij :)

GL!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit 1 jumper erop. Maar bij de manual/doos staat niks van

Achterzijde:

CSM SLA
: : : (: = kan jumper in) jumper zit in de laatste

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:06
hey ik heb deze cd-rom speler ook bij mij gaat het inlezen van cd's ook heel langzaam
en bovendien houdt deze informatie v/d cd vast als ik gta 3 erin stop dan leest hij deze gewoon vervolgens haal ik deze eruit en stop ik sof 2 erin ga ik naar deze comp staat er nog steeds gta 3
Ik weet dat je in vorige versies van windows automatisch verversen bij apparaatbeheer kon kiezen maar in win xp is deze optie spoorloos verdwenen

::[] Zo zit het bij mij maar die is voor slave\master volgens mij ([]=Jumper)
Als iemand maar info heeft graag ff posten overgens wekt mijn aopen brander wel naar behoren

May Lyssa aid you