In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
al wat gelezen in de gebruikehandeiding.. meestal staan dat soort dingen best wle verstopt..
Weet je ook zeker dat ie wel dingen kan onthouden?
Weet je ook zeker dat ie wel dingen kan onthouden?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Ik heb dezelfde versterker met hetzelfde probleem, alleen lijkt ie het dan wel en dan weer niet te onthouden. Er zal ongetwijfeld een manier voor zijn.
yep want de volumes staan niet op de standaard nulwaardenWeet je ook zeker dat ie wel dingen kan onthouden?
Mooi, dan ben ik iig niet de enigeIk heb dezelfde versterker met hetzelfde probleem, alleen lijkt ie het dan wel en dan weer niet te onthouden. Er zal ongetwijfeld een manier voor zijn.
edit:
Ik ben er uit! Hij onthoudt de volumes die je instelt als je de TESTOON optie gebruikt (testoon knop op A/B).
zo nu kan ik weer slapen
Ik ben er uit! Hij onthoudt de volumes die je instelt als je de TESTOON optie gebruikt (testoon knop op A/B).
zo nu kan ik weer slapen
Is dit een goede versterker trouwens. Zit er over na te denken deze te kopen.
w00t
Ik ben zelf heel tevreden met deze versterker, alhoewel hij niet meer de nieuwste is.
Het ding heeft geen gigantische bas, (hoeft ook niet van mij) maar klinkt verder prima, vind ik.
De bas doet mijn sub wel bij de filmpjes, jbl 100 watt sub....
Zoek bij google maar eens op +onkyo +tx +ds484 +review (zoiets) en je vindt wel wat.
Je kan trouwens de gebruiksaanwijzing wel bij onkyo downloaden, als pdf.
Het ding heeft geen gigantische bas, (hoeft ook niet van mij) maar klinkt verder prima, vind ik.
De bas doet mijn sub wel bij de filmpjes, jbl 100 watt sub....
Zoek bij google maar eens op +onkyo +tx +ds484 +review (zoiets) en je vindt wel wat.
Je kan trouwens de gebruiksaanwijzing wel bij onkyo downloaden, als pdf.
Atari portfolio Dos 2.11
Verwijderd
Als je van goede kwaliteit geluid houdt (duh) en niet te veel wilt betalen is deze versterker een erg goede keus.
Ik ben er zeer tevreden mee, alleen de bas valt wat tegen, maar met een redelijk goede sub (heb zelf een 300 watt Wharfedale
) is dat probleem ook weg.
Gewoon een goed apparaat met alles wat je nodig hebt.
Dus gewoon kopen.
Ik ben er zeer tevreden mee, alleen de bas valt wat tegen, maar met een redelijk goede sub (heb zelf een 300 watt Wharfedale
Gewoon een goed apparaat met alles wat je nodig hebt.
Dus gewoon kopen.
Tja, ik ben wel erg tevreden. Mooi geluid, veel aansluitmogelijkheden en uitstkende bediening. Hij was niet echt goedkoop (2,5 jr geleden 400 EURO) maar ja het is wel een Onkyo
Pagina: 1