[wc] Eindelijk alle onderdelen nu testen...

Pagina: 1
Acties:

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Ok, heb nu eindelijk alle onderdelen van m'n waterkoeling bij elkaar (zelfgemaakt waterblokkie en de rest maar bij de OC shop gehaald gisteren)

Hier twee pic's van m'n blokkie:

Afbeeldingslocatie: http://vincent.stoomgroepholland.nl/Koelblok1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://vincent.stoomgroepholland.nl/Koelblok2.jpg

Nu is m'n vraag hoe ken ik gaan uitproberen of alles goed werkt buiten m'n computer... wil dus het blokkie op de een of andere manier gaan verwaremen zodat ik een beetje ken gaan kijken hoe warm een en ander wordt...

Iemand ideeën over de warmte en over de tijdsduur en waarmee??

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 16:47

schizofreen

ik & jij

Strijkijzer op zn laagste stand op zn kop houden en daar het blokje op leggen. Maar ik denk dat het in eerste instantie belangrijker is om op lekken te controleren dan op daadwerkelijke warmte overdracht. Bovendien kun je het wel testen, maar uiteindelijk gaat het nog gewoon om "the real thing", je blok op je CPU dus. :)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
het lekken heb ik gisteren al uitgeprobeerd en dat ging goed behalven bij de aansluiting naar de pomp daar moet ik nog ff wat op gaan knutselen.

Heb namelijk een eheim 1250 pomp en ik had eerst als aanzuigslang een tuinslang genomen deze paste er net op... maar deze wer d/t wegstrepen wat niet van toepassing is :P helemaal dichtgezogen nu maar een afvoerslang van een wasmachine eraan... de aansluiting die hieraan zit lekt nog iets.. is niet echt heel erg maarja...

Dat van dat strijkijzer kan ik nog wel ff gaan proberen....

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-02 12:44

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Een athlon XP levert ongeveer 70 Watt warmteproductie op, dacht ik.
Dus 100 W verwarmingselementje erop, en je zou safe moeten zitten.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
ok Duracell dat gaan we ff uitzoeken of we nog ergens een 100 W verwarmingselementje hebben...