Snap wel wat je bedoelt hier. Een troll of vlam is het sowieso niet, dus op -1 kan hij dan per definitie al niet komen. Dat de reactie vanuit een goed hart komt is wel zo, maar inzichtvol vind ik het absoluut niet. Dat er geldt weggepleurd wordt wat beter gebruikt kan worden is natuurlijk een feit, maar dat je hier met zielige kindertjes in Afrika gaat gooien bij het slopen van een proc. is IMO non-sense. Vind het persoonlijk iets te politiek correct om zoiets te roepen terwijl er duizenden andere manieren zijn en deze proc. echt geen nuttige bijdrage kan hebben. WAt mij betreft had deze reactie op +één mogen eindigen voor de in principe goede intenties.
Als je namenlijk gaat door redeneren zoals deze user doet dan moet je gewoon de hele consumptiemaatschappij eens onder de loep nemen en dan komen veel meer artikelen op T.net in een kritische daglicht te staan(en veel meer gedrag in het algemeen). Elke user die zijn oude *vulhierietsin* weg doet voor een nieuwe net iets betere overconsumeert ook en denkt dat ook niet aan de arme kindertjes. Dat gedrag wordt overigens wel als heel normaal verondersteld (lees IMO dus ook niet). Uit dat oogpunt vind ik met het het vingertje wijzigen die een keer direct zijn proc. molt nogal kortzichtig.