Toon posts:

International Superstar Soccer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bonjour mensen!

Ik ben op zoek naar International Super Star Soccer Evolution 2, en kan hem nergens vinden. Weet iemand heir toevallig een internet site die hem verkoopt, of heeft iemand van jullie hem die er graag vanaf wil?

Msg me dan ff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de PS2?? Zag ik een keer liggen bij Games & zo.. of zo weet niet meer hoe die shop heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

je kunt www.nedgame.nl proberen

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 11:17:
Voor de PS2?? Zag ik een keer liggen bij Games & zo.. of zo weet niet meer hoe die shop heet.
Nee , hij is er ook voor de ps1, en die moet ik hebben. Ik zal eens zoeken bij Games & Zo.
Nee, helaas. Ik ben op zoek naar deel 2, maar die is weinig te krijgen schijnt :(
Toch wel, hij kost 41,99 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel ergens gelezen dat ie niet zo goed is... Pro Evo is stuk beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 11:31:
Ik heb wel ergens gelezen dat ie niet zo goed is... Pro Evo is stuk beter...
Hmz, ja, die heb ik ook wel, maar het schijnt dat Evo 2 meerdere functies heeft enzo. Ik heb ook wel Pro 98 die is nog beter vindt ik, maar die heeft minder leuke spelvarianten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evo 2 komt binnenkort uit.... Heb winning 6 gespeeld dat wordt Evo 2 in europa die is vet!!!! Betere masterleague betere transfersysteem dus niet dat je alle speler kan kopen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 11:36:
Evo 2 komt binnenkort uit.... Heb winning 6 gespeeld dat wordt Evo 2 in europa die is vet!!!! Betere masterleague betere transfersysteem dus niet dat je alle speler kan kopen enzo.
Nee, pro evolution 2 is al wel uit, ik zie hem net staan bij nedgame.nl, winning eleven 5 of 6 komt inderdaad uit, heb al wel beelden vangezien, maar is volgens mij niet de evo 2. Als je daar een site van hebt, pass me dan ff de url :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

PE 2 voor de PSX vind ik een stuk beter dan PE 1 maar sommigen vinden het spel weer te langzaam gaan. Ik ben iig nog geen realistischer voetbalspel tegengekomen!

Even wat anders, komt de nieuwe PES nou ook op de GameCube uit? Ik had bijna alleen voor dit spel een PS2 gekocht...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jOzh schreef op 11 augustus 2002 @ 11:49:
PE 2 voor de PSX vind ik een stuk beter dan PE 1 maar sommigen vinden het spel weer te langzaam gaan. Ik ben iig nog geen realistischer voetbalspel tegengekomen!

Even wat anders, komt de nieuwe PES nou ook op de GameCube uit? Ik had bijna alleen voor dit spel een PS2 gekocht...
Ik verwacht ook dat ie beter is dan pe1. En ik zou het niet weten of ie voor de gamecube uitkomt. Volgens mij maakt konami geen spellen voor nintendo, maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:19:
Ik verwacht ook dat ie beter is dan pe1. En ik zou het niet weten of ie voor de gamecube uitkomt. Volgens mij maakt konami geen spellen voor nintendo, maar pin me er niet op vast.
Nou, er zijn binnen Konami 2 verschillende divisies, de ene maakt ISS (die al tijden op Nintendo consoles verschijnen) en de andere maakt de PES serie, tot nog toe alleen verschenen op de Playstation. Maar ik had laatst ergens gelezen dat de nieuwe PES ook op de GameCube uit zou komen, maar meer dan een gerucht was het niet dacht ik. Verder niemand die het weet toevallig?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:49

Sagat

Is pappa x2!

jOzh schreef op 11 augustus 2002 @ 14:28:
[...]

Nou, er zijn binnen Konami 2 verschillende divisies, de ene maakt ISS (die al tijden op Nintendo consoles verschijnen) en de andere maakt de PES serie, tot nog toe alleen verschenen op de Playstation. Maar ik had laatst ergens gelezen dat de nieuwe PES ook op de GameCube uit zou komen, maar meer dan een gerucht was het niet dacht ik. Verder niemand die het weet toevallig?
Op gamers.nl staat dat ie wel naar de cube komt, maar das volgens mij nog maar een gerucht [link] http://www.gamers.nl/nieuws/12995 [/link]

Op cvg las ik iets waaruit je zou kunnen opmaken dat pes2 een ps2 exclusive zou blijven. :?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
nee pes2 komt op de gc en ps2
xbox versie nog niks bekend over, heel misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Nu online

jOzh

Sweet dude!

VeldKoe schreef op 11 augustus 2002 @ 16:01:
nee pes2 komt op de gc en ps2
xbox versie nog niks bekend over, heel misschien
Bron please? Zou wel heel erg vet zijn overigens! Ook al iets van een releasedate bekend?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
jOzh schreef op 11 augustus 2002 @ 20:15:
[...]

Bron please? Zou wel heel erg vet zijn overigens! Ook al iets van een releasedate bekend?
bron? bron overal
check consolesites, heeft er zovaak gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pes2 voor de gc?? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
laat het waar zijn! pes1 voor de ps is absoluut het beste voetbalspel ooit.

• Brainsnack
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:12
Yes,wow...eindelijk mensen die dezelfde mening hebben als ik.
Dus PE2 komt WEL naar de NGC?
Dat is als een fantasie die bewaarheid wordt. :9~
PE voor de PS2 was inderdaad zo enorm realistisch dat hij voor sommige mensen onbespeelbaar werd en maar meteen werd afgekraakt.
De diepte van het spel is echt ongelooflijk.
Het is gewoon wennen en natuurlijk veel practice.
Natuurlijk spelen de games van Konami Osaka (ISS serie) makkelijker en leuker.Gezelliger met vrienden etc.etc.
Maar de games die uit de studio van Konami in Tokyo komen,heersen in realisme.
Voor de pure fan >:) :9

Nuff said (8>

[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:19
Ik vond Evo2 op de PSX leuker dan PES... het speelde wat makkelijker, met PES heb ik al twee controllers gemold uit frustratie. Maar inmiddels wel de ML op level 4 gewonnen... ik speel niet meer totdat PES2 uit is, anders kost het me nog meer controllers :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1