Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tpl?]Tekst op knoppen en invoervelden onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik de instelling van de kleuren in windows anders heb (console kleuren: gekleurde letters op een zwarte achtergrond) , kan ik de leters niet lezen op knoppen en invoervelden.
Want voor de achtergrond wordt de windows-kleur gebruikt terwijl de letters de kleur hebben dat alle gewone tekts op got dus zwart op zwart.
Als ik de tekst selecteer kan ik die wel lezen maar dat is zeer onhandig bij het typen van een bericht.
Ik kan wel alle post eerst in notepad gaan typen (beetje omslachtig) Maar aangezien het bij topix nooit een probleem is geweest zou dat toch vrij simpel te verhelpen moeten zijn.
bij voorbaat dank.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat bedoel je precies?

Dat je tekstvelden zwart hebt ingesteld met witte tekst :?
En dat, omdat wij zwarte tekst instellen bij de tekstboxen je ze daardoor niet kan lezen :?

Sja, dat kunnen we heel vies oplossen door de achtergrond verplicht op wit te zetten, maar eerlijk gezegd voel ik daar niet zo veel voor.

Er zijn mensen die hetzelfde als jij doen, maar dan met geel of grijs en die hebben dan ineens altijd een wit schermpje...

Ik vermoed dat het min of meer komt omdat topix geen restricties op kleur/fonts legde in die textboxen, ik zal trouwens es testen of het makkelijk mogelijk is de tekstkleur niet in te stellen.

Verwijderd

Topicstarter
ACM schreef op 11 augustus 2002 @ 11:42:
Dat je tekstvelden zwart hebt ingesteld met witte tekst :?
En dat, omdat wij zwarte tekst instellen bij de tekstboxen je ze daardoor niet kan lezen :?
klopt, ben ik nou de enigste 8)7 die zo gek is console kleuren te nemen :?
Ik vermoed dat het min of meer komt omdat topix geen restricties op kleur/fonts legde in die textboxen, ik zal trouwens es testen of het makkelijk mogelijk is de tekstkleur niet in te stellen.
En bij de eerste versie van dit forum toen in de huischkamer had ik er geen last van.
misschien is het op te zoeken hoe het toen zat.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:16:
klopt, ben ik nou de enigste 8)7 die zo gek is console kleuren te nemen :?
Dat denk ik wel :P
En bij de eerste versie van dit forum toen in de huischkamer had ik er geen last van.
misschien is het op te zoeken hoe het toen zat.

Humm

Dit topic is gesloten.