Ik heb een winfast A250 LE met een GForce TI 4200(128) gpu tot nu toe deed alles het perfect maar ik dacht ik ga vandaag eens mijn tv-in/out testen. Dus ik alles aansluiten op zo'n splitter die ik bij de videokaart gekregen heb die zorgt ervoor dat ik hem op een geel stekkertje kan aansluiten. Ik denk eerst de to-out testen. Aansluiten gebruik de zelfde kabel die ik voor mijn laptop tv-out gebruik. start hem opnieuw ik ga naar nView staat daar nView-modi standaard(nview uitgeschakeld) Bij weergave staat er alleen anoloog scherm. Wil ik de TV-in testen start ik het progie dat ik erbij heb gekregen Winfast MyViVo krijg ik een foutmelding van no video capture device. Ga ik naar de opties van het progie. Kan ik bij video device niks kiezen in plaats van waar mijn videokaart hoort te staan. Wat moet ik ermee en hoe kan ik dit oplossen?
heb ik al geprobeerd originele en detonator
Ik krijg nu wel een capture device nadat ik de wdm driver heb geinstalleerd maar ik krijg nog steeds niks te zien. Welke kabel moet ik precies hebben ik heb nu een die van scart naar 3 kabeltjes gaat geel,rood en wit en rood en wit komen bij elkaar en worden dan 1 stekker die je in je geluidskaart in kan stoppen en geel moet met een splitter in de videokaart. Toch zie ik niks kan ik van mijn scart kabel die via mijn video gaat wel een output krijgen?
??? ik snap het niet. wil je nou je video aan je tv-in hangen? de meeste video's hebben een scart uitgang, maar die kan ook als ingang geconfigureerd worden. sjek the manual!
verder staat in de handleiding van leadtek ook een hoop handige dingen.
je kan bijdeweg bij de leadtek app ook de source selecteren, dus misschien moet je daar eens mee spelen (staat ook in de manual).
verder staat in de handleiding van leadtek ook een hoop handige dingen.
je kan bijdeweg bij de leadtek app ook de source selecteren, dus misschien moet je daar eens mee spelen (staat ook in de manual).
Heb je de WDM v1.05 / 1.1 / v1.16 geinstalleerd mag zelf kiezen welke
. Die zorgt namelijk voor de TV-IN functie, zit standaard niet geinstalleerd!
.
hij zegt net dat hij die geinstalleerd heeftTermi schreef op 11 augustus 2002 @ 11:35:
Heb je de WDM v1.05 / 1.1 / v1.16 geinstalleerd mag zelf kiezen welke. Die zorgt namelijk voor de TV-IN functie, zit standaard niet geinstalleerd!
.
Inderdaad dat had ik met de standaard versie.. en ik maar kloten en kloten
Je moet die S-VHS splitter er erg ver/hard indrukken. Hij pakte hem bijmij telkens ook niet.
Totdat ik erachter kwam waarom. Dat ijzerplaatje ten opzichte van de print staat iets te ver uitelkaar.
Je moet die S-VHS splitter er erg ver/hard indrukken. Hij pakte hem bijmij telkens ook niet.
Totdat ik erachter kwam waarom. Dat ijzerplaatje ten opzichte van de print staat iets te ver uitelkaar.
het werkte uiteindeelijk op windows 2000 maar nu heb ik xp. Ik heb de leadtek drivers geinstalleerd en de nieuwste wdm driver maar winfast myvivo zegt: "Cannot preview video stream" hoe zorg ik ervoor dat het wel werkt?
ok, ik heb dus hetzelfde probleem
Video-out hebbik wel aan de praat [heeeeeeeeerlijk trouwens...], maar ik krijg die Video-in maar niet aan eht werk
kheb alle standaard dingen geinstalleerd, gewoon clean install. Ik heb een scart met TV-in en TV-out en die doet het gewoon goed, maar ik heb dus ook dat hij bij de MyViVo software aangeeft "no video capture device" en ik kan geen capture device aangeven
weet iemand WELKE WDM drivers ik misschien nodig zou moeten hebben, en waar ik die dan vandaan kan halen... of is er een andere oplossing voor?!
ismael86 misschien?
Video-out hebbik wel aan de praat [heeeeeeeeerlijk trouwens...], maar ik krijg die Video-in maar niet aan eht werk
kheb alle standaard dingen geinstalleerd, gewoon clean install. Ik heb een scart met TV-in en TV-out en die doet het gewoon goed, maar ik heb dus ook dat hij bij de MyViVo software aangeeft "no video capture device" en ik kan geen capture device aangeven
weet iemand WELKE WDM drivers ik misschien nodig zou moeten hebben, en waar ik die dan vandaan kan halen... of is er een andere oplossing voor?!
ismael86 misschien?
pr0mpt - It never hurts to help!
Heb zelf een gf2ti deluxe en krijg idd ook de video-in maar niet werkend! vreselijk frusterend 
Zal dit topic eens even bookmarken.
Zal dit topic eens even bookmarken.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ok, voor de mensen die ook een A250 Ti4200 128MB hebben, Leadtek heeft 15-10 nieuwe drivers voor de MyViVo uitgebracht 
Je kan al die troep gewoon op de download site vinden van leadtek, met dus nieuwe updates voor de MyViVo Software en de MyViVo WDM Drivers [V1.17]
beide dateren van 15-10 dus, en zouden deze problemen moeten verhelpen.
Ik heb gisteren ook nog effe namelijk met Sharkzor hierover gepraat, aangezien hij ze WEL aan de praat heeft gekregen
helaas weet ik de precieze link niet helemaal, maar ik ga deze later vandaag ook nog even aanmelden bij de T.net meuktracker.
Voor de mensen die ongeduldig zijn, ga effe op de leadtek engelse site kijken, onder drivers. Dan heb je een afdeling voor de A250 kaarten [bevat drivers en BIOS updates] en een afdeling voor de MyViVo kaarten. Beide zijn dus van belang voor deze kaarten.
Ik ga eht zelf vanmiddag proberen, dus ik hou jullie nog wel even op de hoogte
Je kan al die troep gewoon op de download site vinden van leadtek, met dus nieuwe updates voor de MyViVo Software en de MyViVo WDM Drivers [V1.17]
beide dateren van 15-10 dus, en zouden deze problemen moeten verhelpen.
Ik heb gisteren ook nog effe namelijk met Sharkzor hierover gepraat, aangezien hij ze WEL aan de praat heeft gekregen
helaas weet ik de precieze link niet helemaal, maar ik ga deze later vandaag ook nog even aanmelden bij de T.net meuktracker.
Voor de mensen die ongeduldig zijn, ga effe op de leadtek engelse site kijken, onder drivers. Dan heb je een afdeling voor de A250 kaarten [bevat drivers en BIOS updates] en een afdeling voor de MyViVo kaarten. Beide zijn dus van belang voor deze kaarten.
Ik ga eht zelf vanmiddag proberen, dus ik hou jullie nog wel even op de hoogte
Verwijderd
kun je dan gelijk zeggen of die meer 3dmarks haalt dan de detonator 40.72 beta? (mocht je die toevallig gebruiken)
ehm, dit heeft toch niets met 3D Marks te maken?Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 15:52:
kun je dan gelijk zeggen of die meer 3dmarks haalt dan de detonator 40.72 beta? (mocht je die toevallig gebruiken)
et gaat alleen over eht Tv-in gedeelte hiero
doe niet aan 3D Mark zooi
edit:
aangezien mijn account op T.net het niet meer doet [kan niet meer inloggen, maar toch zegt ie dat mijn account wel al bestaat] kan ik dus geen meuktracker update doen
nou hebbik dus hier de Driver en Bios updates voor de A250 series, en hier de WDM driver en software update voor de MyViVo series
zou iemand die voor mij kunnen aanmelden dan?! Dit kan namelijk andere mensen met dezelfde problemen aardig wat zoektijd schelen
thanks
aangezien mijn account op T.net het niet meer doet [kan niet meer inloggen, maar toch zegt ie dat mijn account wel al bestaat] kan ik dus geen meuktracker update doen
nou hebbik dus hier de Driver en Bios updates voor de A250 series, en hier de WDM driver en software update voor de MyViVo series
zou iemand die voor mij kunnen aanmelden dan?! Dit kan namelijk andere mensen met dezelfde problemen aardig wat zoektijd schelen
thanks
Verwijderd
Hmmm... bij mij heeft het niets ogeleverd..
Ik heb de ti4200 128mb MyViVo van Leadtek, maar na het installeren van de nVidia detonators werkte de Video-in niet meer... En helaas met deze software van Leadtek nog steeds niet
Ik heb de ti4200 128mb MyViVo van Leadtek, maar na het installeren van de nVidia detonators werkte de Video-in niet meer... En helaas met deze software van Leadtek nog steeds niet
Mja, hier werkt het met de nieuwe WDM drivers + nieuwe Leadtek software + Detonator 40.72 perfect. (A250LE TD MyVIVO)
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
ik heb ehm nu ook gewoon aan de praat hoor, geen probleem!
gewoon EERST de videokaart drivers, dan de WDM driver en als laatst de software
moet eht gewoon doen denk ik
misschien je kabeltjes goed controlleren?!
Verwijderd
Dat zit wel goed..pr0mpt schreef op 20 oktober 2002 @ 18:48:
ik heb ehm nu ook gewoon aan de praat hoor, geen probleem!
Met de originele drivers werkt het iig wel... maar sinds ik de nVidea drivers er overheen heb gegooit doet hij het niet meer.
En de standaard drivers erop doen is geen optie..
Scheelt me meer dan 1000 3dMarks..
tja, maar dan is eht keuzes maken
mij boeit die 3D Mark score niet zo hoor.. ik kan alles gewoon goed draaien, zoals ik wil, dus naar die punten kijk ik niet echt
ben blijer met de functionaliteit van de TV-in
maar dat moet je wel zelf beslissen
mij boeit die 3D Mark score niet zo hoor.. ik kan alles gewoon goed draaien, zoals ik wil, dus naar die punten kijk ik niet echt
ben blijer met de functionaliteit van de TV-in
maar dat moet je wel zelf beslissen
Verwijderd
Die 3D mark score maakt mij ook niets uit... de score opzich dan... maar mijn (toekomstige) games draaien beter... en dat is me toch net wat meer waard dan video-in... al wil ik het wel graag hebben als het toch mogelijk is.
Verwijderd
Het is al een oud bericht, maar toch nog een antwoord op ismael86's probleem: Hoe krijg je de error "Cannot preview video stream" weg, zodat video-in goed werkt.
Ik heb ook een Leadtek A250 LE, een GF4ti 4200 met 128mb, en ik had ook het probleem dat de video-in niet werkt. Nu heb ik ook tot in-den-treure drivers geïnstalleerd, inclusief niet WDM drivers. Het meest bijzondere was overigens dat ik eerst een bios-update moest uitvoeren op mijn videokaart, alvorens XP de laatste drivers wilde gebruiken. Daarvoor kreeg ik een error na de restart, dat de drivers niet geschikt waren voor XP (drivers serie 3100).
Maar de oplossing
Ik had dus ook een error met Leadteks capture softwarre PVR: "Cannot preview video stream"
Was is nu de grap. Ik heb twee monitoren, 1 op de dvi poort als primary en 1 op de vga poort als secondary. Het enige wat je moet doen is dit omdraaien. Je moet de monitor op de VGA poort als primary zetten in XP [Conf-Display-Settings-Use this device as the primary monitor]. Dat is alles. De video-capture werkt dus niet in XP op de dvi-poort.
Belachelijk natuurlijk want alle (echt alle) andere software werkt wel gewoon in XP op de dvi poort. Jammer dat deze info nergens is terug te vinden op de homepage van Leadtek. Het enige wat ik kan vinden over de error is "Cannot preview video stream" is:
http://www.leadtek.com/faq-vga.htm
maar deze info is in dit geval nutteloos.
Ook andere capture programma's werken niet op de dvi poort. AVIedit bijvoorbeeld geeft wel beeld op de dvi, maar dit is niet te capturen (op te nemen). Op de vga poort is weer geen probleem.
Ik heb ook een Leadtek A250 LE, een GF4ti 4200 met 128mb, en ik had ook het probleem dat de video-in niet werkt. Nu heb ik ook tot in-den-treure drivers geïnstalleerd, inclusief niet WDM drivers. Het meest bijzondere was overigens dat ik eerst een bios-update moest uitvoeren op mijn videokaart, alvorens XP de laatste drivers wilde gebruiken. Daarvoor kreeg ik een error na de restart, dat de drivers niet geschikt waren voor XP (drivers serie 3100).
Maar de oplossing
Ik had dus ook een error met Leadteks capture softwarre PVR: "Cannot preview video stream"
Was is nu de grap. Ik heb twee monitoren, 1 op de dvi poort als primary en 1 op de vga poort als secondary. Het enige wat je moet doen is dit omdraaien. Je moet de monitor op de VGA poort als primary zetten in XP [Conf-Display-Settings-Use this device as the primary monitor]. Dat is alles. De video-capture werkt dus niet in XP op de dvi-poort.
Belachelijk natuurlijk want alle (echt alle) andere software werkt wel gewoon in XP op de dvi poort. Jammer dat deze info nergens is terug te vinden op de homepage van Leadtek. Het enige wat ik kan vinden over de error is "Cannot preview video stream" is:
http://www.leadtek.com/faq-vga.htm
maar deze info is in dit geval nutteloos.
Ook andere capture programma's werken niet op de dvi poort. AVIedit bijvoorbeeld geeft wel beeld op de dvi, maar dit is niet te capturen (op te nemen). Op de vga poort is weer geen probleem.
Pagina: 1