IP Rocks
zijn te koop bij audio zaken vooral de betere maar zelfs expert en megapool verkopen ze
yep it's me
Verwijderd
praxisXiric schreef op 11 augustus 2002 @ 10:12:
gamma , fixit en al die doe het zelf zaken
Verwijderd
Ik zou dan toch gaan voor die spike-achtige poten. Hierdoor is het contact met de grond minder en zal alles minder 'doordreunen' op je (houten) vloer.
Hmm, volgens mij hebben we het over een pc en niet over een speaker? Maar misschien kan ik niet lezen hoor...Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 12:45:
Ik zou dan toch gaan voor die spike-achtige poten. Hierdoor is het contact met de grond minder en zal alles minder 'doordreunen' op je (houten) vloer.
Verwijderd
ik heb die spike dingen onder mijn speakers zitten, volgens mij helpt het niet echt, je hoort het nog door het hele huis...
maar ja het gaat hier nu over pc's
ik zou die spike dingen niet onder je pc stoppen, is zonde van je bureau
maar ja het gaat hier nu over pc's
En daarom zet je de punt ook omhoog en de brede onderkant op je buro.
Het idee is dat het kleine kontakt-vlak van de punt de trillingen niet doorgeeft.
Of die punt nu 'omhoog' of 'omlaag' staat maakt dus niet uit, hoewel: het scheelt wel een boel beschadigingen. Simpel he....
Het idee is dat het kleine kontakt-vlak van de punt de trillingen niet doorgeeft.
Of die punt nu 'omhoog' of 'omlaag' staat maakt dus niet uit, hoewel: het scheelt wel een boel beschadigingen. Simpel he....
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
die spikes hebbe daaronder weer een heel mooi "opvang bakje" met rubber plaatjes eronderVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 13:18:
Pagina: 1