toen ik ging shoppen voor onderdelen voor dit [rml][ EL] Nixie buisjes[/rml] projectje
heb ik perongeluk ipv een 4093 een 4039 gekocht
24
Nu had ik het ding normaal gezien voor een of ander poortje uitgescholden en in een bakje gekieperd en er waarschijnlijk nooit meer naar gekeken
maar omdat het ding 24 pennen heeft ben ik toch wel nieuwschierig naar wat het eigenlijk precies is
het ictje is van toshiba en krijgt van toshiba de naam TC4039BP mee
op de semiconductor afdeling van tochiba kom ik hem onder de 4000B serie niet (meer ?) tegen
Via google krijg je vanalles maar geen beschrijving van het ictje
Iemand een id wat het is of beter nog heeft een datasheetje ervan ?
Niet omdat ik dan een ictje heb waar ik nix mee kan, maar meer om "het willen weten" wat een beetje in elke tweaker zit vermoed ik
heb ik perongeluk ipv een 4093 een 4039 gekocht
24
Nu had ik het ding normaal gezien voor een of ander poortje uitgescholden en in een bakje gekieperd en er waarschijnlijk nooit meer naar gekeken
maar omdat het ding 24 pennen heeft ben ik toch wel nieuwschierig naar wat het eigenlijk precies is
het ictje is van toshiba en krijgt van toshiba de naam TC4039BP mee
op de semiconductor afdeling van tochiba kom ik hem onder de 4000B serie niet (meer ?) tegen
Via google krijg je vanalles maar geen beschrijving van het ictje
Niet omdat ik dan een ictje heb waar ik nix mee kan, maar meer om "het willen weten" wat een beetje in elke tweaker zit vermoed ik