Ik ga binnenkort een nieuwe kast kopen een aangezien ik zelf nog nooit een pc helemaal in elkaar heb gezet, zijn er nog dingen waar ik op moet letten met alle hardware overplaatsen nieuwe kast?(mobo blabla etc.)
Kijk uit met schroevndraaiers enz. Als je je mobo uitschroeft moet je niet per ongeluk uitglijden. Ook zou ik alles op een veilige zachte plaats neer leggen. Dus niet je mobo met een HDD erop op de bovenste plank van je kast want dat valt hoogstwaarschijnlijk. Leg het op je bed of op een kussen, maar niet op de grond. Anders val je er per ongeluk op ofzo
. Verder zou ik eerst de kabels los maken (voeding en dan IDE enz.), dan de hdd's eruit schuiven, dan CD-ROM speler en floppydrive. Dan Je PCI, ISA, AGP enz. kaarten eruit halen. Daarna ruimte vrij maken (misschien koeler van de CPU af maar dat zou ik laten zitten als die niet erg veel in de weg zit en dan de mobo er af halen. En bij het inbouwen doe je weer eerst de mobo erin enz.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ik schoot vandaag uit met een schroevendraaier bij het plaatsen van een Tt Volcano 7+..... (later moestie erweer af magoe) GELUKKIG geen schade, dus idd... pas op met zulk soort voorwerpen 
en kwa volgorde... hou die van AxzZzel aan.. en het kan niet fout
Zorg dat je niet sttisch geladen bent. Dus ff randaarde aaraken om de zoveel tijd, of zo'n bandje gebruiken.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
wat speedpete bedoeld is jezeld even ontaarden aan de zijkant van je kast als je iets gaat doen, NOOIT schoenen aanhouden bijvoorbeeld, en als je iets gaat doen, niet bewegen met je voeten. voor de rest alles heel voorzichtig eruithalen en erin zetten, en alles onthouden hoe alles aangesloten moest zijn!
Die volcano 7/7+ is inderdaad lastig te bevestigen en verwijderen. Ben zelf ook al eens uitgeschoten met een Volcano 7, maar gelukkig was er niets op die plaats op het moederbord, enkel zuivere printplaat..Tozzman schreef op 11 augustus 2002 @ 02:33:
Ik schoot vandaag uit met een schroevendraaier bij het plaatsen van een Tt Volcano 7+..... (later moestie erweer af magoe) GELUKKIG geen schade, dus idd... pas op met zulk soort voorwerpen
Dit is echt een zoek vraag, zoek met google naar how to build a pc en leer.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()