Hallo allemaal.
Ik heb nu select listboxen gemaakt met html en php, deze komen uit een Mysql database en nu wil ik het navigeren gaan regelen.
Als men ergens voor kiest uit de <select>, dan wil ik dat er naar een bepaald gedeelte van mijn website gegaan wordt.
Kan ik dat laatste beter regelen met javascript of met php.
Ik heb me suf gezocht naar het navigeren met php, onclick enz, get URL enz,
maar ik heb niks gevonden waarmee je met php iets kan maken waardoor dit mogelijk wordt.
In de database staat de naam, of titel waaruit men kan kiezen, en een kolom verder de url waar deze gevonden kan worden. En waar men na de keuze naar toe zal surfen. Hoe kan ik dit het beste aan de praat krijgen.
Als iemand me kan vertellen in welke hoek ik het zoeken moet kom ik er wel uit.
Thanx in advance.
Ik heb nu select listboxen gemaakt met html en php, deze komen uit een Mysql database en nu wil ik het navigeren gaan regelen.
Als men ergens voor kiest uit de <select>, dan wil ik dat er naar een bepaald gedeelte van mijn website gegaan wordt.
Kan ik dat laatste beter regelen met javascript of met php.
Ik heb me suf gezocht naar het navigeren met php, onclick enz, get URL enz,
maar ik heb niks gevonden waarmee je met php iets kan maken waardoor dit mogelijk wordt.
In de database staat de naam, of titel waaruit men kan kiezen, en een kolom verder de url waar deze gevonden kan worden. En waar men na de keuze naar toe zal surfen. Hoe kan ik dit het beste aan de praat krijgen.
Als iemand me kan vertellen in welke hoek ik het zoeken moet kom ik er wel uit.
Thanx in advance.
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.