Toon posts:

Wat voor punt zou jij jou spel geven

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 00:17:
Unreal: was een ongeloofelijk spel toen het uitkwam, alleen werd het verhaal steeds dunner, tot er slechts een schim van over was. Toch een 8.

HalfLife: WOW, een FPS met verhaal! De underdog spelen is altijd positief. En dan ook nog tegen het foute leger vechten. KILL KILL! :P
Scripted events: De eerste keer in die tunnel dat de lichten uit gaan en de skaarj op je af komt. Hij blijft een 9.
Erm... je hebt het over halflife en dan opeens over een skaarj? :P

Steam

Verwijderd

Ja, hoe heten die aliens dan? :? Ken de naam van dat monster niet. Of haal ik er 2 door elkaar? Was dat in Unreal? Kweet het niet meer, is al te lang geleden. :P

Verwijderd

Voor mij zijn het toch wel de RPG's die 't hem doen hoor ;)

Baldur's gate: 9,6

Een grafisch schitterend spel met een even weergaloze verhaallijn _/-\o_ Ik speel sinds kort ook zelf AD&D en dan merk je pas hoe nauwkeurig de spelregels zijn geimplementeerd :)

Hét minpunt was toch wel de zwakke multiplayer optie, dat communiceren duurde gewoon veel te lang... en als er dan 5 mensen tegelijk op pauze ramden :( om grijze haren van te krijgen :7

Ditzelfde verhaaltje geldt ook wel voor baldur's Gate 2 (een 9) en Planescape Torment (een 8,5 omdat het ff korter was dan de BG's :))

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
NitroX_infinity schreef op 11 augustus 2002 @ 00:42:
Command & Conquer Red Alert
een vette 9
Tja, resolutie kan niet hoger dan 640*480, klein minpuntje.
Is gewoon de beste RTS allertijden. (rekening houdend met het feit dat ik nog geen comp had in de C&C:TD tijd :P)
uhmm LOL moet je eens goed zoeken ik speel RA2 gewoon op 1024x768 ;)

ik vind zelf tactical Ops Asault on Terror wel een 7 waard...
maar...

_/-\o_ _/-\o_ WOFESTEIN 3D _/-\o_ _/-\o_ gewoon een dikke 10 omdat dat de aanleider is geweest voor de gruwelijke vette schooters die we nu hebbe ( samen met DOOM en ROTT Rise of the Traid :P )

tevens vind ik UT wel een 8

Hele grand prix serie van Microprose ofzo een 8 gewoon GOED geluid en mooi

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• ShockRaver
damn n00b fout drukte qoute instead of edit |:(

[ Voor 0% gewijzigd door ShockRaver op 13-08-2002 01:28 . Reden: typo fout ]

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
LaMaGRa schreef op 13 augustus 2002 @ 01:26:
[...]

uhmm LOL moet je eens goed zoeken ik speel RA2 gewoon op 1024x768 ;)

ik vind zelf tactical Ops Asault on Terror wel een 7 waard...
maar...

_/-\o__/-\o_WOFESTEIN 3D_/-\o__/-\o_ gewoon een dikke 10 omdat dat de aanleider is geweest voor de gruwelijke vette schooters die we nu hebbe ( samen met DOOM en ROTT Rise of the Traid :P )

tevens vind ik UT wel een 8

Hele grand prix serie van Microprose ofzo een 8 gewoon GOED geluid en mooi
Hij heeft 't over RA1, niet 2 :|

• ShockRaver
hmmz ra1 kon ik ook instellen de reso met een patch CCRES (comand & conqeur RESolution )
het was een patch voor Tiberian Sun eigelijk maar werkte op ELKE C&C versie ;)

• ShockRaver
owja MAX Payne is ook wel vetjes een 8 :D voor diue slomotion actie`s...

tevens GTA3 krijgt een 8 wegens teveel BUGS en TE basic auto`s (kost me teveel tijd steeds andere auto's erin zette :( ) maarja hope dat die update ervoor wat mooi levert

Verwijderd

Singleplay: FF7 = 9,9
De hele sfeer van het spel, en het verhaal waar je helemaal in meegesleept wordt.
Het thema en de gameplay zijn ook heel erg goed. Oja, de muziek ownz ook ^^

Multiplay: SC/BW = 9,9
Als een spel altijd leuk blijft dan is het dit wel. Ook al bestaat het spel al 4 jaar, telkens worden er toch weer nieuwe strategien of andere handige truukjes uitgevonden/bedacht. Elke game is anders en onvoorspelbaar. 3 verschillende en erg gebalanceerde rassen zorgen ervoor dat je elke game weer voor een verassing staat ;]

waarom 9,9? 10 is een beetje overdreven vind ik ^___^

Het is verder moeilijk om een bepaald spel het beste te noemen. Zeggen wat je het beste spel vindt in 1 soort genre is wel een stuk makkelljker :)
Quake 3 speel ik ook altijd nog. Tegenwoordig maar heel erg weinig maar vind het nog wel leuk om af en toe eens ff wat rond te knallen :) Ook Everquest vond ik een tof spel, maar ik kan niet echt zeggen of hij ook echt een topper is in zijn genre aangezien ik van andere mmorpg's alleen maar reviews/screenshots/filmpjes maar nooit zelf gespeeld :)
naja blablablabla.. zo kan je nog uren doorgaan met coole games :P

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:13
*lama*

[ Voor 0% gewijzigd door Wasp op 13-08-2002 02:30 . Reden: Ok, tis laat ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Verwijderd

DvKooyk:
met het editknopje kan je posts editten zonder dat je de hele tijd van die nieuwe irritante ikwilban-replies hoeft te posten :).

wedde dat hieronder 2 replies komen:
dvkooyk: sorry
dvkooyk:ik zal het niet meer doen

• pica
dvkooyk: sorry

Steam

• pica

/edit
Inkoppertje :+

Steam

Verwijderd

Topicstarter
JeanLucPicard schreef op 13 augustus 2002 @ 04:10:

/edit
Inkoppertje :+
JeanLucPicard: Tjah Maar ik doe ook altijd alles fout 8)7
Maar jongens hebben jullie dan nooitiets gehoord van het rpg spel Dark Age Of Camelot. Dit geld voor alle rpg liefhebbers O-)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 10:50:
[...]
JeanLucPicard: Tjah Maar ik doe ook altijd alles fout 8)7
Maar jongens hebben jullie dan nooitiets gehoord van het rpg spel Dark Age Of Camelot. Dit geld voor alle rpg liefhebbers O-)
Euhm zeg maar MMORPG.
Tja ik wil 'm graag spelen...maar om nou een creditcard te nemen en een abo om 'm "ff te checken" gaat me te ver.
Maar wat ik er van gezien heb is ie erg wreed :)

Verwijderd

UNREAL blijft gewoon het beste multiplayer spel. Ik geef het een dikke 10, niet voor de graphics maar voor de gameplay

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 13 augustus 2002 @ 11:53:
[...]

Euhm zeg maar MMORPG.
Tja ik wil 'm graag spelen...maar om nou een creditcard te nemen en een abo om 'm "ff te checken" gaat me te ver.
Maar wat ik er van gezien heb is ie erg wreed :)
Als je wilt wil ik je best wel een laten spelen om te kijken hoe het is maar ik weet niet of ik je wel kan geloven. Snap je :9

• t2faag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2025
UT 8
warcraft3 9

Nu is en blijft het wachten op Unreal 2003 en C&C generals

Laten we leuk blijven tegen elkaar

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 01:33:
IL2 Sturmovik:

afbeelding

Een 8.9
Dit is gewoon een beestachtige FlightSim. Heerlijk om een kill te scoren in een online dogfight.

Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles)

Ohja, dat is mijn vliegtuigje met custom skin. Heb sinds "nascar racing" weer veel plezier met eigen skin maken.
lijkt meer op teletubbie-land die onder vuur ligt >:)

Hoi

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Unreal 1: een 9.5 beste overall spel ooit als je singleplayer en multiplayer bij elkaar neemt

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
unreal 9.5: voor het introduceren van bots (de basis van kwaak en ut etc.) en de geweldige gameplay ervaring, muziek graphics blabla, tis gewoon een geweldig spel

ps dat scripted event J.A.M.F. dat was in unreal

Verwijderd

Ceaser schreef op 13 augustus 2002 @ 14:04:
unreal 9.5: voor het introduceren van bots (de basis van kwaak en ut etc.) en de geweldige gameplay ervaring, muziek graphics blabla, tis gewoon een geweldig spel

ps dat scripted event J.A.M.F. dat was in unreal
Thx. :)
nobody122 schreef op 13 augustus 2002 @ 13:35:
[...]lijkt meer op teletubbie-land die onder vuur ligt >:)
Ow kickuh, strafen op Tinky-winky, Lala, Po en die andere.

Vrooam... "Uh-oh" Ratatatatata.... :P

Verwijderd

vanuit het oogpunt dat een spel nooit perfect kan zijn, is een TIEN de score voor het spel dat misschien niet perfect is maar wel beter dan al het andere (voor jou persoonlijk) denk ik.

Voor mij is dat Unreal Tournament en Warzone 2100.

Overigens is er wel een perfect spel: The Wheel of Time. En toch geef ik het maar een 9,3.
:)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 19:18:
vanuit het oogpunt dat een spel nooit perfect kan zijn, is een TIEN de score voor het spel dat misschien niet perfect is maar wel beter dan al het andere (voor jou persoonlijk) denk ik.

Voor mij is dat Unreal Tournament en Warzone 2100.

Overigens is er wel een perfect spel: The Wheel of Time. En toch geef ik het maar een 9,3.
:)
Kan je wat meer uitleg geven over The Wheel of Time b.v screenshot's of wat duidelijker wat voor spel het is dank je wel :+

Verwijderd

erm UT zou ik zwaar tege de 10 geven ..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 22:39:
erm UT zou ik zwaar tege de 10 geven ..
Zou je wat uitleg willen geven waarom je dat vind.

Thx B)

Verwijderd

Hmm het spel is op veel fronten gewoon een hele goede game, veel dingen zijn goed uitgebalenceerd en je blijft erop terug komen omdat het zoveel mogelijkheden heeft (verschillende modes, mods etc) daardoor is de replay waarde heel groot en samen met de gameplay zijn dit eigenlijk DE 2 factoren die een game goed maken .. vandaar :)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33

Sport_Life

Solvitur ambulando

Eh... Collin Mcrea 2.0 zou ik een 7 10 geven. Zeker voor die tijd was het een zeer goed spel 8) . Binnenkort deel 3 >:)

edit:

Nu ik de topic een beetje doorlees geven jullie wel hoge cijfers :o. Vooruit, ik dan ook maar :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Age of Empire 2 op internet spelen een 9 (Echte tegenstanders)
Tegen de computer een 4 (veels te makkelijk en de computer is niet slim)

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Max Payne vindt ik tot nu toe het beste spel wat ik heb gespeeld vooral grafisch is die super alleen jammer dat er geen multiplayer optie bij zat ;'( daarvoor geef ik het een 9,4

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Quake3, een 9

De physics zijn helemaal perfect, toptoptop multiplayer gameplay gevoel, weinig cheatmogelijkheden op erkende online servers, flinke dosis instellingmogelijkheden, modbaar, mapbaar, en het loopt als een trein, wat wil je nog meer.

• Kookgek
  • Niet online
Singleplay:

Morrowind op dit moment 9.8; gameplay, herspeelbaarheid, ambiance, graphics _/-\o_
MoHaa: 9; beachlevel deed het em toch wel erg
Max Payne: 9.5 ; slowmo's en tussenfilms
FF8: 9.5 ; Op de PS1 welteverstaan, maar zelfde tekst als MW

Multiplay:

UT: 9.5; just wanne have fun :+
Delta Force TFD: 9; Als N00B is het op dit moment gewoon kicken
RA2 yuri's revenge: 9; even een paar ufo's voor de cashflow sturen })

Golden oldies: Grandprix 2: 10 (ik heb denk ik meer testronden gemaakt dan menig coureur in het echt zal doen) en Civilisation II: 9 (zo'n beetje muispols van gekregen)

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Okee, mijn lijstje met meerdere spellen (en ook oude):

DoomI&II: 9.5, ik heb er niets op aan te merken eigenlijk
Diablo2: 9.5, online vooral, ook hier, niets op aan te merken
WarlordsI: 8, superspel, alleen jammer dat er maar 1 map is
Quake2: 7.5, goede quake-feeling, maar wel met een aantal gebreken
GTA3: 7, leuk vernieuwend spel, doch iets te simplistisch

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
UT geef ik geen 10 daarvoor zitten er te veel zwakke elementen in de game, met name de weaponbalance is niet goed, daarnaast is de netcode nogal wazig, met lage netspeed is een rifle makkelijker spelen, dan met een hoge netspeed, vraag me niet waarom maar ik ben er sterk overtuigt van geraakt.

Daarnaast zijn er te veel zwakke maps in UT met name het aantal goede (T)DM maps is beperkt.

Verwijderd

ik vind UT zoo ongelovelijk zwaar roeleren. De graphics zijn superstrak (en lekker helder itt Q3A) en ik vind de wapenbalans perfect. Niet teveel camp-spots, een lekker snelle engine (niet te snel zoals, alweer, Q3A) en vette mods ofcourse.

Plus het feit dat ik er heel goed in was :D (is al een tijdje geleden)

ik geef het een 9.5

• The Dud3
  • Laatst online: 16-12-2025
Captain Pervert schreef op 11 augustus 2002 @ 00:40:
[...]

Daar sluit ik me bij aan. :Y)
Het is idd een van de beste speelen die er ooit zijn geweest :)
En dan is er ook nog CS (natuurlijk), UT, Sof 1, Collums (een soort tetris variant op de sega megadrive, zeer verslavend), Quake 2, Max Payne en de Age Of Empires reeks.

Ik heb BTW de Age Of Mythology Multi-Player Alpha :D
Gekregen van Microsoft :)
echt waar!

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Ok...leuk zo'n topic...nu even een grand overzicht, want intussen weet pietje niet meer wat jantje heeft gezegd en vica versa.

Na zes bladzijdes kunnen we in elk geval duidelijk een (voorlopige?) winnaar aanduiden:

Final Fantasy VII niet echt een verrassing voor me :)

FF7 werd door zeven mensen genoemd, en heeft een gemiddelde beoordeling van 9.4! Een goede tweede is Unreal Tournament die ook zeven keer werd genoemd doch met 9.1 gemiddeld net iets lager scoort (ondanks het feit dat sommige figuren UT met een onmogelijke 10 waardeerden ;))

Andere vaak genoemde spellen: Warcraft III (6), GTA 3 (4), Age of Empires 2 (4), Starcraft (4), Unreal 1 (4), Diablo 2 (3), Max Payne (3) en Counter-Strike (3)

Funny stuff:

• Quake 3 werd maar 1 keer genoemd, wat even vaak is als Quake 2
• Square scoort in totaal erg goed, FF7 eindige bovenaan maar ook FF8, FF10, Chrono Cross en FF Tactics zijn genoemd
• In totaal worden RPG's het meest genoemd, op de voet gevolgd door FPS, daarna RTS
• Westwood spellen werden steeds maar 1 keer per spel genoemd, respectievelijk Red Alert, Red Alert 2: Yuri's Revenge, C&C Renegade en C&C 1
• Geen enkele grapjas heeft Pong, Pac-Man of Tetris genoemd
• Planescape: Torment is maar 1 keer genoemd, waar blijven die fanboys nou?
• HALO is NIET genoemd

Zo...als we bladzijde 12 halen mag er weer een samenvatting komen, maar dan mag iemand anders gaan tellen :P

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
HALO.... Cijfer kan ik nog niet echt geven, maar ik weet wel dat het de beste game word die ik ooit gespeeld heb :P ;)

Nee, serieus, ik verwacht er veel van... XBOX versie is in ieder geval 0wnage... En aangezien de PC elke console in de arse kicked word HALO PC l33t.

XBOX versie cijfer : 8.2

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 19:07:
• Planescape: Torment is maar 1 keer genoemd, waar blijven die fanboys nou?

*steekt hand in lucht* :+

Planescape: Torment krijgt van mij een 9,5.

• Het verhaal is meesterlijk, en je wordt echt gek als je het hebt uitgespeeld. Het blijft boeien tot aan het eind, en dan baal je dat je het hebt uitgespeeld :(

• De graphics waren (en zijn) behoorlijk goed, ik kan nog steeds het spel spelen terwijl ik niet denk "Damn wat is dit spel lelijk"

• De muziek weet ik echt niet meer, die is niet bijster interessant, maar dat hoeft ook niet echt ;)

• Het spel is in principe met een stuk of 3 gevechten uit te spelen, maar je kan ook iedereen die je ziet verslaan. Kortom, het role-playen speelt een erg grote rol in het spel, en dan met name de conversaties, dat is toch wel het grootste plus-punt.

Het enige min-punt is dat het spel zo ontiegelijk verslavend werkt, dat je je social-life/school/werk in de steek laat, en je een enorme leegte voelt wanneer je het spel hebt uitgespeeld.

Verder, niets meer dan goeds over het spel :)

There is no magic.

Verwijderd

The Will schreef op 15 augustus 2002 @ 19:41:

[...]

*steekt hand in lucht* :+

Planescape: Torment krijgt van mij een 9,5.
Hehe...precies de man die ik bedoelde :)

Verwijderd

Diablo2: een dikke9, de beste in zijn soort.
Ut en Quake:8.5, betere mp games heb je niet.
Warcraft3: net binnen, maar al minimaal een 7.5.
En de laatste:Virtua Tennis, (lachertje, ben tennis fanaat) een 7.5

Verwijderd

Unreal Tournament een 10.

Weet je waarom - en daar zal iedereen het mee eens zijn - ? Omdat het elke dag nog net zo tof is als op de dag dat je het voor het eerst goed onder de knie had.

Easy as that.

Nu, Wheel of Time is een Fps met de Unreal engine met een geweldig verhaal, mooi spreuken arsenaal waar je supercreatief mee kunt huishouden, fantastische muziek, leuke multiplayer en steengoede AI plus puzzels e.d. Bovendien is het spel ongelooflijk goed afgewerkt en ben je constant onder de indruk van de sfeer. Geen bugs, geen problemen, geen onlogische rotzooi... Gewoon een ultiem spel eigenlijk! :)

Verwijderd

Mozin schreef op 15 augustus 2002 @ 16:43:
Quake2: 7.5, goede quake-feeling, maar wel met een aantal gebreken
gebreken zoals?

Verwijderd

Topicstarter
edit: je zoekt zelf maar :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2002 07:37 ]

Verwijderd

Stop met je tijd te verdoen op GoT en zoek werk :P heb je ook geld om spellen te kopen :P En gratis multiplayer spellen ken ik niet...ja Nettris ofzo ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2002 07:38 ]

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Momenteel zou ik GTA3 het leukste spel vinden en ik zou er een 8 voor geven. Maar de sims is dadelijk weer leuker met de nieuwe update unleashed.

• Animal
Max Payne op volle resolutie en detail een 8.
MoHAA een 9!!
Halflife een 9,99999 (de eerste)

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Shadowrun is het spel wat mij heeft gefascineerd... 9

Shadowrun is een al een oud spel wat op de snes te spelen was. Hij is ook nog op de Sega uitgekomen, maar dat was een waardeloos aftreksel van de snes (Sega was sowieso... herrinert men die oorlogen nog >:) )
Maar dat spel heb ik toch wel jaren meerdere keren gespeeld. Het vreemde vond ik dat zo weinig mensen dit spel kende, terwijl het toch in mijn ogen ook een klassieker is die tussen (Imo) Zelda en Metroid in staat... maar ik heb laatst het rommetje van inet geplukt en heb het alweer een keer uitgespeeld... de nostalgie :) .

Nog een simpel linkje naar een of andere nl site die hem gereviewed heeft.

http://2attic.hypermart.net/reviews/Rpg/shadowrun.htm

Specs

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
CounterStrike een welverdiende 9 (ik geef geen 10-en en alleen maar hele cijfers :P)
omdat het imho nooit gaat vervelen, speel het nu al heel lang en nog steeds schik (met beetje de hard core op vaste servers).
screenies hek ff geen ruimte voor (endoria heeft al 75mb en ik wacht op de xtra 15 mb :S)
maar heben jullie vast al eens gezien :D

Verwijderd

Delta Force Land Warrior
Geef ik een 8!!!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:17
Doet er dan ook eens een toelichting bij, waarom het een 8 krijgt. Dat is de essentie van het topic. :)

There is no magic.

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Zelda: Ocarina of Time, 9,5
Dit spel is gewoon zo perfect gemaakt, JIJ bent gewoon Link en jij leeft in die wereld, sfeer is zeer goed opgebouwt. Final Fantasy 7 is daar ook een goei voorbeeld van

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:46

Sherlock

No Shit

Championship manager 01/02 krijgt een 9 _/-\o_

Geen 10, omdat de network play te langzaam is, en er altijd verbeteringen te bedenken zijn.
En wat zou ik CM4 dan moeten geven? :+

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Il - 2 Sturmovik een 8,5.

Plus Punten: Graphics zijn erg goed, vliegen is zeer realistisch, groot aanbod aan vliegtuigen, WW 2 feeling zit er wel goed in.
Min Punten: Soms moet je 10 minuten vliegen voordat je in een gevecht terecht komt, kleine bugs.

Al met al een perfecte flightsim waar ik nog veel plezier heb :).

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09-2025
Starcraft original + broodwar ==>

Het enige spel dat ik een 10 durf te geven.
Het enige spel dat al 5 jaar oud is en ik nog steeds met "liefde" speel. Dit spel is gewoon perfect uitgewerkt, supergebalanceerd en je blijft nieuwe dingen leren.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Counter-Strike geef ik een 8,5
CS is het enigste spel die ik zo lang achter heb gespeeld, maar dan ook bijna dagelijks. Waarom geen 9 of zelfs een 10? Omdat het de laatste tijd ietsje minder leuk wordt, maar dat komt omdat ik het 6 weken elke dag een paar uur heb gespeeld. Als ik op school zit heb ik er minder tijd voor en lijkt het me een stuk leuker :)

The devil is in the details.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:18
counter-strike, een 8/9
nog steeds een van de meest gespeelde spellen met een goede gameplay,
de graphics zijn iets ouder, maar dat mag het plezier niet drukken :)

Verwijderd

Max Payne geef ik een 8.5 vanwege het goeie verhaal , uiteraard het bullettime-effect en de gameplay is in orde en de graphics zijn nog steeds van zeer hoge kwaliteit })

Verwijderd

Eentje uit de oude doos: Interstate '76 9.5

Prachtig verhaal met auto's uit die periode die je na hartelust kon upgraden. Cinematic sequences waren gemaakt met de 3D engine van het spel, uniek voor zijn tijd.

Na de Nitro-pack 3Dfx ondersteuning voor mooie grafiekjes. Prima forcefeedback.

Homeworld (+ Cataclysm): Weer prachtige verhaallijn, beste RTS van die tijd met mooie grafische effecten. 9.0

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 19:07:

Final Fantasy VII niet echt een verrassing voor me :)

FF7 werd door zeven mensen genoemd, en heeft een gemiddelde beoordeling van 9.4!
Perfecte spellen bestaan idd niet.
Mijn favo spel is FFVII ,die geef ik een 9,9.Geen 10 om de volgende redenen;
-Sommige geluidseffecten zoals de guns vind ik nèt onder de maat.
-Geen dual-shock ondersteuning ,het is erg pijnlijk lopen met die 4-druk punt toetsen(Hier kan ik spel eigenlijks niks aan doen omdat die controller simpelweg nog niet uit was).
-De vorm van de caracters ;vind dat niet erg en ben er gewoon aan gewend maar ik zag liever de caracters die in de battles werden gebruikt ,in het spel zelf werden gezet.Dit geeft een (toch al) serieuze draai aan het spel wat het nog indrukwekkender en meegrijpender maakt

Verder verhaal ,battle-system etc. allemaal perfect.
FFVII heeft een plaats in mijn leven gekregen ,zo indrukwekkend is het.Verhaal is ook best ingewikkeld (niet moeilijk) omdat het multi-layerd is en erg emotioneel is.Dat wordt nog versterk door de muziek van Nobuo Uematsu.
Caracter ontwikkeling vind ik de beste uit de serie ,je weet waar elk caracter geboren is en hoe zijn leven (grotendeels) verlopen is.Je weet veel van de cars. (caracters) en als je ziet wat er met sommige gebeurd geeft dat gewoon een impact.
Verder de nog indrukwekkende FMV (ok ,gfx gezien niet mooier als FFX) bijv. de weapon release; angstaanjagende monsters & de dood van ..... (jullie weten wel)
FFVII heeft imo de grootste bad-guy ; Sephiroth

Daarom een 9.9 voor de fantastische Final Fantasy VII.

Afbeeldingslocatie: http://www.falconmoogle.com/Ff7logo.JPG
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Iemand nog meer?

• RenOfHeavens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-11-2003

RenOfHeavens

i want my share!!!

Ik hoop dat ik de toekomstige Shenmue 3 een 10 kan geven!
Al is die kans al snel bekeken als deze op de Xbox uitkomt, want zoon xklerekast ga ik ECHT NIET in huis halen.

the four wude:DAN;judge with a clear mind.GON;practice without neglect.JIE;don't show or use moves thoughtlessly.YI;don't hesitate to do the right thing

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 19:59:
[...]

Perfecte spellen bestaan idd niet.
Mijn favo spel is FFVII ,die geef ik een 9,9.Geen 10 om de volgende redenen;
-Sommige geluidseffecten zoals de guns vind ik nèt onder de maat.
-Geen dual-shock ondersteuning ,het is erg pijnlijk lopen met die 4-druk punt toetsen(Hier kan ik spel eigenlijks niks aan doen omdat die controller simpelweg nog niet uit was).
-De vorm van de caracters ;vind dat niet erg en ben er gewoon aan gewend maar ik zag liever de caracters die in de battles werden gebruikt ,in het spel zelf werden gezet.Dit geeft een (toch al) serieuze draai aan het spel wat het nog indrukwekkender en meegrijpender maakt

Verder verhaal ,battle-system etc. allemaal perfect.
FFVII heeft een plaats in mijn leven gekregen ,zo indrukwekkend is het.Verhaal is ook best ingewikkeld (niet moeilijk) omdat het multi-layerd is en erg emotioneel is.Dat wordt nog versterk door de muziek van Nobuo Uematsu.
Caracter ontwikkeling vind ik de beste uit de serie ,je weet waar elk caracter geboren is en hoe zijn leven (grotendeels) verlopen is.Je weet veel van de cars. (caracters) en als je ziet wat er met sommige gebeurd geeft dat gewoon een impact.
Verder de nog indrukwekkende FMV (ok ,gfx gezien niet mooier als FFX) bijv. de weapon release; angstaanjagende monsters & de dood van ..... (jullie weten wel)
FFVII heeft imo de grootste bad-guy ; Sephiroth

Daarom een 9.9 voor de fantastische Final Fantasy VII.

[afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Helemaal mee eens :) Zie ook m'n eerdere reply in dit topic ergens :)

Verwijderd

GTA3 NL (MOD) EEN 7 MAAR GTA3 (niet gemod) 8

Verwijderd

Sudden Strike II, een 9! Vette game, het mag dan niet 3D zijn, het speelt prima en ziet er prima uit. Het ruled gewoon

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Discworld, dikke 9

Verwijderd

BattleField 1942 demo cijfer: 8 :)

tja ik vind dat de demo nu al roeleert :D

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat we een lange tijd verder zijn wat is nu de topper :?

Ik zelf speel Ac2 een MMRPG
En ben eigenlijk best verslaafd

Verwijderd

HL: een 10, mijn beste spel ooit, hopen dat HL2 net zo goed wordt!!!
GTA VC: een 9,8
-minpunt: wagen's spawnen pas 5 meter voor je.
+pluspunt: uhhhm...... de rest :Y)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 10:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
en de moters dan in GTA VC das echt evil gaaf.
Iemand Planet Site ??

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

MechWarrior 3: cijfer=10
Heerlijk spel om te spelen, hield altijd van robots en het zag er mooi uit. En een leuke verhaal lijn.

Soldier of Fortune: cijfer= 9.5
Vond het helemaal te gek om als een huurling verschillende missies te voldoen etc. Verhaal lijn vond ik te gek en het lekker fraggen lukte ook nog wel ;). En dit was ook m'n eerste online game, dat merkte ik ook aan de tel. rek. :/

Unreal Tournament 2003: cijfer=9
Ik hou van dat spel O+ . Is gewoon simpel weg fraggen eigenlijk. En ik kan het wel een beetje :*) . En doormiddel van patches is het toch wel een goed spel geworden.

Quake 3 Arena en Unreal Tournament: cijfer=9
Achter deze 2 games heb ik ook lekker veel gefragged etc :) . Dit waren echt de games voor mij. Ik zit er alleen niet meer zo vaak achter als UT2k3. Alleen Q3A speel ik nog redelijk, maar UT niet meer zo :/

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Verwijderd

Star Wars Galaxies

Als je een Star Wars fan bent is dit gewoon jé game.

Het is zo uigebreid, zó Star Wars, echt helemaal super vet

Een 9.7

Verwijderd

Half-life zeker een 9+ .

goede verhaallijn zat erin, veel actie en een goede gameplay (voor die tijd)

Battlefield 1942 ook een 9+

een pracht spel dat de veldslagen in WWII hartstikke goed nabootst.

Morrowind een 8+

een spel dat je blijft spelen en elke keer voor nieuwe verrassingen zorgt.

Verwijderd

Half-Life -> een 8,9... voor die tijd goede graphics en natuurlijk het feit dat ik me af en toe kappot geschrokken ben door van allerlei creatieve alliens is natuurlijk ook een +punt.
Serious Sam -> een 8,7... pure humor.
StarWars Podracer -> 8,4 de beste racer ooit, alleen pratsj graphics.
RollerCoaster Tycoon -> 9.0... verveeld nooit.

• Deem
  • Laatst online: 13-12-2025

Deem

Ontcijfer mij!

Ik vind Dungeon Siege een Geweldig spel, ik geef het een 9 (10 kan je nooit geven). De sfeer is geweldig en het grafisch geweld is ook mooi in beeld gebracht. De wereld is gigantisch! en online is erg leuk, lekker hakken, lekker handelen, lekker hakken, spulletjes verkopen maar vooral hakken...

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Yo, ik doe ff een paar spellen, hopen dat jullie je daar niet storen ;)

De eerste: Deus Ex. Prachtig spel. Heb hier zoveel plezier aan beleefd. En het leuke was dat ik toen ik het vandenberg level zat, een ingeving kreeg van: hey, dit stukje lijkt op Half-Life. En daarom ben ik daardoor ook HL nogeen keer uit gaan spelen. Maar goed Deus Ex. Perfect verhaal echt prachtige opbouw van de story line. Ik wacht dus ok met smart op deel 2.
8.5

Starcraft. Klassieker. Speel het nog steeds. Naar mijn mening de beste RTS ooit. Heb zoveel lol mee beleefd.
9

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Animal
Max Payne .....8
Te kort maar heel mooi

[ Voor 85% gewijzigd door Animal op 27-06-2003 13:46 ]

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

Ok mijn lievelings game all time is en blijft Xenogears voor de PSX. Het mooiste van Xenogears vond ik dat het een heel sterk verhaal had (ja het is een rpg) helaas is het spel nooit in nederland uit gekomen.
Ik zelf vind het spel beter ja ik durf het te zeggen dan Final Fantasy VII , de reden behalve dat het verhaal 3 keer zo uitgebreid is en veel volwassener, ook veel ingewikkelder, is.

Verder heeft het spel anime filmpjes , jaja ze zitten erin ook met bloed etc. Mechs (gears in het spel) je hebt 3 soorten gevechten , gear arena (komt weinig voor) gewone battles en gear battles. Verder zijn de hoofd characters erg goed uitgediept.
Het battlesysteem is gewoon geweldig en verveeld niet zo snel.
Nadelen , de graphics zijn matig.
CD2 is veel minder imho.
Niet al je party members hebben een uitgebreid verhaal.

Uiteindelijke cijfer een 9.

Het spel is trouwens door squaresoft gemaakt, de opvolger voor de ps2 volgens mij door namco maar ik heb het 2de deel niet (eigenlijk chronologisch in het verhaal het 1ste deel :P )
Deel 2 heet Xenosage Der wille zum macht, of zo iets

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:05
Twee spellen krijgen van mij een 10, omdat ze ten eerste ongelooflijk goed zijn en ten tweede dat na respectievelijk 6 en 7 jaar nog steeds zijn. Beiden zijn inmiddels gevolgd door meerdere sequels. Qua graphics zijn ze daardoor achterhaald, maar op alle andere punten geenszins.

Final Fantasy VII - Revolutionair qua graphics en production values in zijn tijd, heeft een hele generatie gamers kennis laten maken met de RPG Japanse stijl, blinkt uit in art, muziek, storyline, character development en gameplay. Ik moet alleen een keertje de platinum versie te pakken krijgen, volgens mij is die ook met de analog stick te besturen, Dpad doet pijn aan mijn klauwen :)

Civilization II - Beste sequel ooit (WarCraft II is een goede tweede), verbetert op bijna alle punten het origineel. Hopeloos verslaved, eindeloos leuk. Enige minpunt is dat de computer nooit een georganiseerde aanval doet, waardoor het zelfs op Deity als je safe speelt van tevoren vast staat dat je wint. Maakt niet uit, het blijft leuk om de wereld te veroveren :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1 2 Laatste