Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Nog steeds 
Zie ook Known issues (ook dit regelmatig doorlezen) *UPDATE*
Zie ook Known issues (ook dit regelmatig doorlezen) *UPDATE*
[ Voor 0% gewijzigd door Arno op 11-08-2002 00:07 . Reden: linkje ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hij werkt even brak als eerst. De search is nu geindexeerd voor 8000 topics, zoals er vermeld wordt in dat sticky topic.
Dat klere ding kan bijna niets vinden... en wat ie vind klopt de helft van de tijd voor geen meter met de search opdracht die je geeft...
het oude forum rules.... wie heeft dit nieuwe forum trouwens gemaakt, Davilex ofzo nog al logisch dat het net zo brak werkt als A2 racer
het oude forum rules.... wie heeft dit nieuwe forum trouwens gemaakt, Davilex ofzo nog al logisch dat het net zo brak werkt als A2 racer
je zou je mening ook ietjse genuanceerder kunnen geven, staat wel zo netjes tegenover de mensen die er hard aan het werken zijn.Lieuwe schreef op 11 augustus 2002 @ 13:16:
Dat klere ding kan bijna niets vinden... en wat ie vind klopt de helft van de tijd voor geen meter met de search opdracht die je geeft...
Maar ik moet ook zeggen, dat zonder een goed werkende search dit forum idd praktisch onbruikbaar is, erg vervelend.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Het indexeren gebeurt waarschijnlijk op korte termijn. Je merkt vanzelf wel wanneer dat ongeveer is.Lieuwe schreef op 11 augustus 2002 @ 13:16:

Zéér kut dat de search het niet doet idd. Ik vraag me af waarom dat niet van te voren al geindexeerd kon worden ipv nu.. Maarja, daar zal wel een reden voor zijn.
En Lieuwe: Ik denk nu ineens aan het spreekwoord 'De beste stuurlui staan aan wal.'
Als jij het zo goed kan, stuur dan een meel of je ze kan helpen
En Lieuwe: Ik denk nu ineens aan het spreekwoord 'De beste stuurlui staan aan wal.'
Als jij het zo goed kan, stuur dan een meel of je ze kan helpen
🌞🍃
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:17
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ze zijn er mee bezig, je moet ze de tijd geven om alles goed te laten draaienLieuwe schreef op 11 augustus 2002 @ 13:16:
In het geval van de search ben ik van mening dat ze de tijd hadden moeten nemen om het te fixen VOORDAT het forum online kwam.We Are Borg schreef op 11 augustus 2002 @ 13:24:
[...]
Ze zijn er mee bezig, je moet ze de tijd geven om alles goed te laten draaien
Dit is echt irritant zo.
En in die Known issues topic staat al weken dat het bijna gefixed gaat worden.
Het lijkt wel of dit forum bij de bitboys wordt ontwikkeld
Voel jij je wel lekker? Dan zaten we nu nog zonder got. Nee, 't is wel goed zo, laat ze maar aanmodderen. Die search is klaar als ie klaar is.Silicon Error schreef op 11 augustus 2002 @ 15:43:
[...]
In het geval van de search ben ik van mening dat ze de tijd hadden moeten nemen om het te fixen VOORDAT het forum online kwam.
Dit is echt irritant zo.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Vergeet bij die opmerking niet dat de stille kracht achter GOT toch de search optie is. Ik als scholier moet veel gebruik maken van de search om opdrachten voor school uit te zoeken. Ook weet ik dat veel bedrijven gebruik maken van de enorme hoeveelheid informatie die in dit forum aanwezig is op het gebied van hard en software.NitroX_infinity schreef op 11 augustus 2002 @ 15:46:
[...]Voel jij je wel lekker? Dan zaten we nu nog zonder got. Nee, 't is wel goed zo, laat ze maar aanmodderen. Die search is klaar als ie klaar is.
Daarom vind ik nog steeds dat bij de invoering van het nieuwe forum de search optie goed had moeten werken. Desnoods had de crew van tweakers een kopie van het oude forum moeten laten draaien op de webservers om daar info uit te kunnen halen, maar zonder mogelijkheid tot replyen in de topics. Het nieuwe forum had gewoon gebruikt kunnen worden om te posten en replyen. Later had je dan gewoon de kopie weggegooid. De serverload was er niets hoger van geworden omdat de search optie in het nieuwe forum toch niet werkt.
Dat vind ik zeer knap.Silicon Error schreef op 11 augustus 2002 @ 15:43:
En in die Known issues topic staat al weken dat het bijna gefixed gaat worden.
Het lijkt wel of dit forum bij de bitboys wordt ontwikkeld
React draait namelijk pas net 10 dagen.

Misschien een sticky topic maken dat alleen over de search gaat. Hoe het er momenteel mee staat e.d.
Ik kan ook nog altijd niets fatsoenlijk vinden met de search in deze vorm.
de betaler vervuilt
Och, op username wil wel en dat is momenteel voldoende voor mij. En als ik 't niet kan vinden (ook al is het duidelijk zichtbaar) dan vraag ik hier in LA wel ff om hulp. Zo vriendelijk zijn ze wel. Maaruh, niet verder vertellen want dan doen ze het niet meerGA!S schreef op 12 augustus 2002 @ 00:48:
Misschien een sticky topic maken dat alleen over de search gaat. Hoe het er momenteel mee staat e.d.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Pagina: 1