Het grote No One Lives Forever 2 Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Na deel 1 komt Monolith met deeltje 2 van deze geweldig originele en leuke shooter. Ik lees de laatste tijd veel over het spel en snapte niet waarom we er niet op GoT over ouwe hoerde en opende daarom dit draadje.

No One Lives Forever 2 release is Q3 2002 (kwart 3, waar we nu dus inzitten) dus het is niet zo heel lang meer tot we ons kunnen gaan wagen aan de game.

Hier een link naar de officiele website van NOLF2

Hier een stukje over de AI van NOLF2 (No One Lives Forever 2)
Voor het vervolg op No One Lives Forever worden kosten noch moeite gespaard om er een echte topper van te maken. Zo wordt het AI systeem er een zoals we dat nog nooit in een 3D Shooter gezien hebben. De AI heeft niet alleen tot doel het vermoorden van een bloedmooie gehiem agente maar dient ook zichzelf tevreden te stellen. Zo zal de AI zo nu en dan een kopje koffie voor zichzelf inschenken of even het wapen aan de kant zetten om tegen een paal aan te leunen. En ook voor de AI geldt: Ook al is het 20 graden onder nul en hangen de ijspegels aan je ...., als je moet dan moet je.
Tot slot nog wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/sonaronline/nolf1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/sonaronline/nolf2.jpg

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 09:19
Ben ik blij dattik wat meer geld verdien, kannik eindelijk wat games, waaronder deze kopen .... :) (legaal dus)

Lijkt me gewoon een kewle game, deel 1 nooit gespeeld, maar alleen maar goede reacties van gehoort

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Deel 1 was heel erg sterk, ik zal nog eens wat screenshots opzoeken. Wat zo leuk is aan de game is dat het een spionage game is maar ten tweede ook dat het zon originele game is. Je kan bananenschillen neerleggen voor je tegenstander, je lipstick is een explosief en je parfumflesje is gevult met giftig gas. Dit en al die andere leuke geintjes in de game maken nolf super games.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:18
Misschien handig om hier door te gaan ;)

No one lives forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way

Verwijderd

zie post hierboven.

Dit topic is gesloten.