Ik heb vandaag een nieuw moederbord binnengekregen (Abit KX7-333) en ik heb 'm even aan de praat gekregen. Maar toen ik 'm de volgende keer aanzette wilde de monitor niet aangaan. Toen heb ik 'm uitgezet en na een of twee keer rebooten wilde hij wel. Maar toen ik 'm daarna moest rebooten, wilde de monitor echt niet meer aangaan. Ik heb de monitorstekker en de videokaart er al minstens 10x uitgehaald en opnieuw ingedaan, maar dat heeft geen effect meer.
Toen heb ik de monitor en de videokaart 1 voor 1 in een andere pc ingeplugd en dat deed het meteen. Maar in mijn systeem wil het maar niet werken.
Toen dacht ik eraan dat de voeding misschien niet genoeg zou kunnen leveren (4 hdds, vid, TB1400, CD-RW, audigy, IDE controllerkaart, NIC), dus toen heb ik er maar eens een hele zooi stekkers eruit getrokken, maar dat wilde ook al niet.
Ik weet wel dat ik met dezelfde monitor en vid op mijn oude mobo ook heel even heb gehad dat mijn monitor niet aan wilde, maar dat was na een beetje wrikken opgelost. Nu dus niet
Is mijn AGP-slot naar de kloten?
Toen heb ik de monitor en de videokaart 1 voor 1 in een andere pc ingeplugd en dat deed het meteen. Maar in mijn systeem wil het maar niet werken.
Toen dacht ik eraan dat de voeding misschien niet genoeg zou kunnen leveren (4 hdds, vid, TB1400, CD-RW, audigy, IDE controllerkaart, NIC), dus toen heb ik er maar eens een hele zooi stekkers eruit getrokken, maar dat wilde ook al niet.
Ik weet wel dat ik met dezelfde monitor en vid op mijn oude mobo ook heel even heb gehad dat mijn monitor niet aan wilde, maar dat was na een beetje wrikken opgelost. Nu dus niet
Is mijn AGP-slot naar de kloten?
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM