Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Op http://www.apple.com/ipod/ valt te lezen dat er nieuwe software voor de Ipod is....
Deze is te downloaden op http://www.apple.com/ipod/download/ . Er zijn nu echt veel meer opties. Klok, kalender, agenda, spelletjes en nog wat zut.

Voor de windows klanten kun je het beste deze link volgen: http://www.mediafour.com/products/xplay/firmware/

Ik ga nu alle opties nog even uitvogelen. 8)7

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-03 11:12

ReseTTim

Chocolate addicted

dit is makkelijk met de Xplay :) :) ik wist niet dat het zow makkelijk was ondanks dat ik al me iPod al 4 maanden heb ofzow.. :D of was het nou korter?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik heb er vanmiddag ook een aangeschaft voor de Mac (5 gig versie) en ben nu bezig met deze update, dit lijkt allemaal goed te gaan maar heb nu al een tijdje de mededeling 'koppel niet los' op 't scherm van de iPod. Hoe lang gaat zoiets duren?

en nog een 2e vraag.. hoe lang ben je ongeveer bezig als je 'm volledig wilt opladen :) ?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

die software bestaat al een aantal maandjes...

en Tim, je hebt je iPod al een jaar hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 16-01-2003 20:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 18:36:
Ik heb er vanmiddag ook een aangeschaft voor de Mac (5 gig versie) en ben nu bezig met deze update, dit lijkt allemaal goed te gaan maar heb nu al een tijdje de mededeling 'koppel niet los' op 't scherm van de iPod. Hoe lang gaat zoiets duren?

en nog een 2e vraag.. hoe lang ben je ongeveer bezig als je 'm volledig wilt opladen :) ?
Ten eerste deze draad is al een tijdje oud, maar daar ga ik niet over. Dat schermpje gaat niet vanzelf weg. Als het goed is staat rechts onderin je scherm, bij de klok een icoontje met een soort groen pijltje erin. Daarop moet je dubbelklikken en dan kan je kiezen om de apple ipod los te koppelen (op stoppen drukken) In het volgende scherm weer ipod kiezen en stoppen drukken en dan kan je hem veilig loshalen.

De batterij is volledig vol na 4 uur, staat ook in het boekje. Lezen wil soms nog wel eens wat goeds doen ;)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 20:30:
[...]

Ten eerste deze draad is al een tijdje oud
oh vandaar dat Tim zei dat-ie 'm nog maar 4 maand had 8)7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Ten eerste deze draad is al een tijdje oud
UTFS toch :P?
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 20:30:
[...]

Ten eerste deze draad is al een tijdje oud, maar daar ga ik niet over. Dat schermpje gaat niet vanzelf weg. Als het goed is staat rechts onderin je scherm, bij de klok een icoontje met een soort groen pijltje erin. Daarop moet je dubbelklikken en dan kan je kiezen om de apple ipod los te koppelen (op stoppen drukken) In het volgende scherm weer ipod kiezen en stoppen drukken en dan kan je hem veilig loshalen.

De batterij is volledig vol na 4 uur, staat ook in het boekje. Lezen wil soms nog wel eens wat goeds doen ;)
Ik had 't al zelf gevonden na het posten van de reply, dat bericht van ontkoppelen/niet ontkoppelen was onderdeel van de nieuwe update. Voor de update kwam dat nl nog niet in beeld. Ik dacht dat ie nog bezig was met de update en je 'm daarom niet mocht ontkoppelen.

Dat boekje heb ik inmiddels ook gelezen, maar toch bedankt voor de hulp!

die iPod is gewoon veel te gaaf, je sluit 'm aan en alles gaat vanzelf.. je vergeet de handleiding gewoon ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 20:53 ]

Pagina: 1