Heb onlangs kortsluiting in systeem gehad. Nu heb ik al het mainboard vervangen zie sig onder. Maar nu begint mijn ATI te stinken er zit garantie op maar is het feitelijke mogelijk dat zo`n kaart nog gewoon werkt?? wel zijn de benchmarks lager. Dus wie kan mij mij met die brandende vraag helpen?? Of is hij rijp voor de schroot??
Ja, wat moet ik hier op zeggen?
Als hij het doet, doet hij het.
Als hij het niet doet, doet hij het niet.
Als hij kapot gaat/ aan het gaan is. Is dat jammer.
Meer valt er echt niet over te zeggen.
Als hij het doet, doet hij het.
Als hij het niet doet, doet hij het niet.
Als hij kapot gaat/ aan het gaan is. Is dat jammer.
Meer valt er echt niet over te zeggen.
edit:
Niet om bijdehand te doen ofzo, maar wij kunnen gewoon niet zeggen wat er aan scheelt.
Je komt er vanzelf achter.
Niet om bijdehand te doen ofzo, maar wij kunnen gewoon niet zeggen wat er aan scheelt.
Je komt er vanzelf achter.
heb hem eral uitegtrokken. en zelf geroken dacht eerst dat ik mijn boven lip rook
Maar toen mijn moeder laten ruiken en die ruikt is daaro iets verbrandt ik zo denk van wel
Maar toen mijn moeder laten ruiken en die ruikt is daaro iets verbrandt ik zo denk van wel
Nou je hebt toch nog garantie?
Niet moeilijk doen, ff het fornuisaanstekertje (zo'n "koudvuurding") een paar vonkjes over je kaart laten rollen, dan doet ie helemaal nix meer en zonder zichtbare schade. En terug naar de winkel ermee
Ach zo doen ze dat bij de meeste winkels ook als ze iets RMA willen sturen en zeker willen weten dat het stuk is.
Niet moeilijk doen, ff het fornuisaanstekertje (zo'n "koudvuurding") een paar vonkjes over je kaart laten rollen, dan doet ie helemaal nix meer en zonder zichtbare schade. En terug naar de winkel ermee
Ach zo doen ze dat bij de meeste winkels ook als ze iets RMA willen sturen en zeker willen weten dat het stuk is.
Jah inderdaad; gewoon kapot maken op een manier dat ze dat niet kunnen zienDeLaVega schreef op 10 augustus 2002 @ 23:57:
Nou je hebt toch nog garantie?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
idd ....Spider.007 schreef op 11 augustus 2002 @ 00:06:
[...]
Jah inderdaad; gewoon kapot maken op een manier dat ze dat niet kunnen zienGewoon de leverancier naaien terwijl jij het kapot hebt gemaakt!
hehe....
zielig mannetje
als de kaart echt een sluiting heeft gemaakt zal hij het wel vroeg of laat begeven ... ga er dan mee terug ... gewoon op de juiste manier
Leverancier naaien doet de winkel wel als jij het niet doet. Als zo'n RMA stapel op de TD doorgespit word doen ze psies hetzelfde.
Lekker boeien.
Zo'n kortsluiting kan jij niks aan doen (ga ik ff van uit dan).
Maar een kaart die het half nog eigenlijk wel doet, daar weet je niet zeker van of ie omgeruild wordt.
Je maakt het gewoon wat makkelijker voor iedereen
Edit: je kan ook zo nu naar de winkel stappen en misschien heb je geluk en ruilen ze m om. Maar ervaring leert dat er vaak moeilijk word gedaan als het niet onomstotelijk stuk is.
Lekker boeien.
Zo'n kortsluiting kan jij niks aan doen (ga ik ff van uit dan).
Maar een kaart die het half nog eigenlijk wel doet, daar weet je niet zeker van of ie omgeruild wordt.
Je maakt het gewoon wat makkelijker voor iedereen
Edit: je kan ook zo nu naar de winkel stappen en misschien heb je geluk en ruilen ze m om. Maar ervaring leert dat er vaak moeilijk word gedaan als het niet onomstotelijk stuk is.
Pagina: 1