"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
inderdaad, dat is denk ik een groot voordeel van de HK.. als je zo nodig onzin wil praten dan kan je dat daar doen...vinnie1908 schreef op 10 augustus 2002 @ 23:25:
Ik ben regelmatig bezoeker van vele andere fora en moet eerlijk zeggen dat ik het beleid hier erg goed vind.
Zal ook zeggen waarom:
- De kans op mensen die puur en alleen onzin willen blaten is door de "strenge" moderatie op de tech=fora nagenoeg onmogelijk
*weinig aan toe te voegen, gewoon waar*- Problemen met posts worden makkelijk besproken
- Mods staan open voor suggesties en discussie
juh, alleen jammer dat sommige users daar geen begrip voor hebben en de vergelijking met de NSB komt dan heel vaak- Wanneer je een post plaats (thread eigenlijk) in "schop een modje" wordt hier naar gekeken en vaak nog dankje of senks gezegd ook.
Hierdoor wordt GoT een bron van informatie voor een ieder die informatie op PC gebied zoekt. Mensen die iets meer aan PCs doen, of meer dingen weten kunnen ook informatie krijgen over andere dingen (Stuffis Generalis).
Denk dat veel mensen heel veel aan GoT hebben of hebben gehad. Al het gezeik op de mods is ook nergens voor nodig. Er zijn nu eenmaal veel lamzakken die misbruik maken van zoiets door onnozele vragen te posten, hele stukken code willen hebben of andere manieren misbruik willen maken.
Je moet je er niet aan ergeren maar relaxt blijven.
Negatieve threads? neuuuuu, constructieve opmerkingen noem je dat.|HunterPro| schreef op 10 augustus 2002 @ 23:27:
* NitroX infinity agrees
hulde en zo![]()
(ondanks de lading negatieve threads die nu in LA staan
Vinnie, dit had je beter in onze discussie hier in LA kunnen zetten, anders wordt dit draadje ook weer een discussie.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
idd er vallen nog een boel lessen te trekken voor de mods uit beschuldigingen als "jullie zijn gewoon een stelletje machtsgeile losers!!!!"NitroX_infinity schreef op 10 augustus 2002 @ 23:29:
[...]Negatieve threads? neuuuuu, constructieve opmerkingen noem je dat.
Vinnie, dit had je beter in onze discussie hier in LA kunnen zetten, anders wordt dit draadje ook weer een discussie.
[ Voor 0% gewijzigd door m-m op 10-08-2002 23:32 . Reden: nu ook met sfeermakende uitroeptekens! ]
Hm... niet echt helemaal mee eens... Zijn een paar personen zoekgeraakt in de huiskamer...vinnie1908 schreef op 10 augustus 2002 @ 23:25:
Ik ben regelmatig bezoeker van vele andere fora en moet eerlijk zeggen dat ik het beleid hier erg goed vind.
Zal ook zeggen waarom:
- De kans op mensen die puur en alleen onzin willen blaten is door de "strenge" moderatie op de tech=fora nagenoeg onmogelijk
Opvallend trouwens dat Tom ook zo ongeveer altijd met 1 been in de huiskamer staat
Grote plus ja- Problemen met posts worden makkelijk besproken
- Mods staan open voor suggesties en discussie
- Wanneer je een post plaats (thread eigenlijk) in "schop een modje" wordt hier naar gekeken en vaak nog dankje of senks gezegd ook.
Erger je niet, verbaas je slechts...Hierdoor wordt GoT een bron van informatie voor een ieder die informatie op PC gebied zoekt. Mensen die iets meer aan PCs doen, of meer dingen weten kunnen ook informatie krijgen over andere dingen (Stuffis Generalis).
Denk dat veel mensen heel veel aan GoT hebben of hebben gehad. Al het gezeik op de mods is ook nergens voor nodig. Er zijn nu eenmaal veel lamzakken die misbruik maken van zoiets door onnozele vragen te posten, hele stukken code willen hebben of andere manieren misbruik willen maken.
Je moet je er niet aan ergeren maar relaxt blijven.
En we houden ook van jullie hoor
Personen die zijn zoekgeraakt moet je dan toch gewoon bannen?wfvn schreef op 10 augustus 2002 @ 23:33:
[...]
Hm... niet echt helemaal mee eens... Zijn een paar personen zoekgeraakt in de huiskamer...
De rede dat ik het niet in die discussie gegooid heb is dat daar tussen ook mensen zitten die alleen maar posts willen scoren en dan niet meer echt reageren.
Beleidbepalen is moeilijk, ik kan me (als mod op vele andere fora) goed bedenken dat de mods soms moe worden van de leden.
Het is nooit goed, als je streng bent dan ben je weer TE streng, ben je relaxt dan laat je weer teveel toe.
Het is nooit maar dan ook nooit mogelijk om iedereen tevreden te krijgen. Snapte alle leden dat maar
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Ik ben het helemaal met je eens. Voor een groot forum als dit draait het enorm strak, professioneel, goed. Dat komt ook omdat er goed over dingen nagedacht wordt, vaak met overweging van adviezen van forummers.
Toch denk ik dat uit deze thread weinig voortkomt, namelijk hetzelfde als uit al die andere complimenten-threads: "ze doen het enorm goed

[ Voor 0% gewijzigd door Kjev op 10-08-2002 23:53 . Reden: inserted worshippy, quotes edited, reden van edit veranderd ;) ]
Als je problemen hebt, kan je hier altijd terecht.
Voor hardware, software, voor alles eigelijk.
Toppie, zo wordt t.net en dus ook got toch wel 1 van de (lees: dé) beste site op dit gebied vind ik
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Lofzang: Moderators rule olé olé!!! Moderators rule olé olé!!! Moderators zijn okay, moderators zijn okay! Moderators zijn okay, olé olé!!!!!!!!XLerator schreef op 10 augustus 2002 @ 23:55:
Eerlijk is eerlijk, ik ben het er ook mee eens
Als je problemen hebt, kan je hier altijd terecht.
Voor hardware, software, voor alles eigelijk.
Toppie, zo wordt t.net en dus ook got toch wel 1 van de (lees: dé) beste site op dit gebied vind ik
En dat bedoel ik dus... die wordt dus niet gebanned... Ik meen me te herinneren dat deze regel inderdaad wel gold... kan hem alleen niet meer terugvinden in de faq's en sticky's (of ik kijk niet goed)vinnie1908 schreef op 10 augustus 2002 @ 23:45:
[...]
Personen die zijn zoekgeraakt moet je dan toch gewoon bannen?
De rede dat ik het niet in die discussie gegooid heb is dat daar tussen ook mensen zitten die alleen maar posts willen scoren en dan niet meer echt reageren.
Gisteren nog heb ik een dude aangegeven die dus doodleuk in van de (zeker) 75 topics, maar 5 buiten de huiskamer heeft gereageerd.
Een tijdelijk ban wilden de mods niet doen... daar moet de user zelf maar verantwoordelijkheid voor tonen (ben ik het mee eens overigens), een permban kon hij wel krijgen...
Maar goed, geen actie ondernomen.
User zegt z'n leven te beteren en een tijdje niet meer te posten in de HK...
Wat doet hij... vandaag (nog geen 24 uur later) post hij alsnog weer in de huiskamer... maar erger nog: de posts die hij nu wel buiten de huiskamer doet, zijn grotendeels van het absolute huiskamerniveau....
Nu kan ik als normale user dus niet zien of men (de mods) er mee bezig zijn; ik hoop het wel, want het is vrij irritant.
Hij's vandaag trouwens weer aangegeven in SM, nu door een andere user.
Maar ik hoop dat ik m'n commentaar hiermee wat duidelijker heb gemaakt.
Oh.. ja... daarover zien we ook weet-ik-niet-hoeveel en met weet-ik-niet-welke-regelmaat topics over in LA. Bevestiging genoeg van je woorden...Beleidbepalen is moeilijk, ik kan me (als mod op vele andere fora) goed bedenken dat de mods soms moe worden van de leden.
Het is nooit goed, als je streng bent dan ben je weer TE streng, ben je relaxt dan laat je weer teveel toe.
Lukt inderdaad nooit.Het is nooit maar dan ook nooit mogelijk om iedereen tevreden te krijgen. Snapte alle leden dat maar
Maar omdat ik dus nog met die regel "Teveel in de huiskamer levert een huiskamerban op" in m'n hoofd, die jij dus ook al noemt... Het lijkt er dus op dat die regel niet meer geldt, of dat de mods in dit geval imho beetje boel soepel zijn...
En dan hebben we het niet over het grijze gebied tussen wit en zwart in, maar gewoon duidelijk het zwarte gebied.... dus ook geen twijfel of de regel nou wel/niet toegepast moet worden omdat het mogelijk een randgevalletje is... nee, geen randgeval, bijna een absoluut geva.
* NitroX infinity krijgt rooie wangetjesHij's vandaag trouwens weer aangegeven in SM, nu door een andere user.
Ik denk dat ik weet wie je bedoeld
Trouwens, die "teveel in HK" regel kan ik mij ook vaag iets van herinneren. Hoe zit dat mods?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Maareh...
hij zat te spammen in LA zei je?
ehm...
Ja, maar uh, ik zit vrijwel nooit in de hk, da's dus weer een verschil tussen hem en mijwfvn schreef op 11 augustus 2002 @ 00:07:
* WFvN weet wel zeker dat NitroX_infinity weet wie wfvn bedoelt
Maareh...
hij zat te spammen in LA zei je?
ehm...
[...]
Kijk eens naar de onderstaande post, 1 smilie als reactie. Dan lijkt die van mij toch ineens minder op spam
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
maar, ja nu komt het
Ook lofzang aan de users die zich inzetten voor dit forum.
never gonna get it right
[ Voor 0% gewijzigd door Vae Victis op 11-08-2002 00:29 . Reden: eze en it lijken op elkaar. echt hoor! ]
En hoe zit het met parse? En trueserver? Krijgen zij geen lof?Vae Victis schreef op 11 augustus 2002 @ 00:23:
Ook lofzang aan de users die zich inzetten voor deze dit forum.
Hulde aan de userts dus
goede sigJaymz schreef op 11 augustus 2002 @ 00:31:
De grootste groep bestaat dan toch echt uit de bezoekers
Hulde aan de userts dus
en idd, de modjes doen het goed/naar tevredenheid
Verwijderd
vinnie1908 schreef op 10 augustus 2002 @ 23:59:
En nee mods rule zeker niet, het beleid er achter is zo goed opgezet dat de mods een goed beleid kunnen voeren. Zeker het toegansbeleid voor HK en SG is zo slim dat je een aantal mensen niet binnen haalt die probs kunnen veroorzaken
En gok es wie dat beleid dus mee opzet. Dingen als dat toegangsbeleid zijn ooit eens begonnen als een idee/voorstel van een mod hoor
Nou ik het nog eens goed doorlees, denk ik dat die post sarcastisch bedoelt is.
Of zie ik dingen?
Ik zie dus dingen
Kijk daar fladdert ook een gele rugbybal.
[ Voor 0% gewijzigd door Vae Victis op 11-08-2002 01:09 . Reden: ahumn. verkeerde ]
En wat dat alleen in de HK posten betreft, ik post ook zo goed als alleen maar in de HK/SG/NSTM, mijne enige techposts van de laatste tijd zijn een paar moves vanuit SG
Vind en ik in de zin dan is het toch zonder tThetallguy schreef op 11 augustus 2002 @ 02:05:
Vindt iemand het dan erg dat ik dat doe? ik denk het niet
Maar idd deze topic is speciaal voor jou lange man..........;)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:45
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
En al die andere moderators, jullie sucken hard
Beleid tegenover bullshitreplies + BrEeZaH-topics
Harder aanpakken die lui, ik hoop bij deze dat niet alleen de HK hier een voorbeeld in gaat volgen.
Maar dat de rest van GoT ook streng gemod gaat worden tegen (wat ik noem) etterbakkies.
de oude in de Huischkamer had eigenlijk moeten staan, maar is verloren gegaan. Gelukkig had ik de grotendeelse tekst nog ergens op mn HD staan, dus vandaar dat ie weer terug is, met gelijk een schoonmaakactie in de sticky's in HK.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens