in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Heb je al geprobeerd je primaire en secundaire scherm om te draaien. Dus je TV je primaire scherm te maken? Weet niet of dit veel helpt (of het uberhaupt kan) maar het is het enige wat mij te binnen schiet.
Verwijderd
kan je niet gewoon in configuratiescherm --> beeldschaerm heb overzetten naar je TV??
Dat lijkt mij nl. wel het makkelijkst
Dat lijkt mij nl. wel het makkelijkst
Maak anders een kloon van je monitor op je tv. Dan heb je gewoon hetzelfde beeld op je tv en monitor. Moet lukke
yep dat is wat ik gedaan heb , en dan ff booteen et werkte !pisart schreef op 10 augustus 2002 @ 22:58:
Maak anders een kloon van je monitor op je tv. Dan heb je gewoon hetzelfde beeld op je tv en monitor. Moet lukke
toch raar , ik startte een film , de film was bezig ik had beeld , en dan versleepte ik et van mijn beeldscherm naar de tv en dan was et beeld weg , nog wel geluid .....
deed ik em half op men beeldscherm en half op tv had ik op beeldscherm wel beeld en op tv niet
maar et werkt nu .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Heb hetzelfde met de mediaplayer in XP...
Als je de oude Mplayer 2 gebruikt is het probleem ook opgelost, maar ik weet niet of je wel "terug" wil naar de oude mplayer.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom...behalve dan de skins.
Als je de oude Mplayer 2 gebruikt is het probleem ook opgelost, maar ik weet niet of je wel "terug" wil naar de oude mplayer.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom...behalve dan de skins.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Pagina: 1