[ECCp] Nieuwe publieke proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
Hoi,

Team ColdFusion heeft sinds februari 2002 een eigen proxy die door mij gemaakt is. Aangezien deze steeds trager werd, heb ik besloten om een nieuwe proxy voor eccp te maken. Al snel kwam het idee om deze publiek te maken zodat iedereen er gebruik van kan maken.

Versie 1.0 van de proxy is nu af en (na 1,5 maand intensief testen) stabiel.

de url van de nieuwe publieke proxy:
http://eccp.student.utwente.nl/

De features van deze proxy:
- Stats per user en team per dag.
- Stats van users en teams in totaal.
- History van stats per dag.
- Grafieken die alle stats wat verfraaien
- Teams kunnen zelf een aantal DP's flushen, alles automatisch laten doorflushen, of een x aantal dp's per dag laten flushen.
- Dupeherkenning
- Week- en maandstats

Als je als subteam wilt flushen naar mijn proxy, dan moet je dat even ICQ-en naar mij (InNuedo) op ICQ#: 12951745 of mailen naar braber@cs.utwente.nl. Dan voeg ik nl. je teamhandle als subteam toe en dan wordt iedereen die met dat handle flushed als subteamlid herkend.

Mocht je een bug vinden of een vraag hebben of een feature-request,
ik hoor het graag ! (zie contact formulier op proxy).

/edit: De layout is getest met IE 5.5, IE 6.0 en Mozilla. Ik heb niet de beschikking over andere browsers, dus mocht je een crappy layout zien, dan hoor ik het graag. Fix ik het asap. :) (IE 5.0 geeft een crappy layout, wordt asap gefixed !! )

/edit2: nieuwe url.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

*trots is*

Verwijderd

WOEI :D }:O

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
hulde :) TCF heeft de proxy al enige tijd in gebruik en hij bevalt prima! Werkt als een trein en biedt veel opties. Een aantal feature requests staan nog op de todo list, maar dat zijn nog wat bonus functies :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Hoi _/-\o_ _/-\o_
:D
*knip*

de url van de nieuwe publieke proxy:
http://innuedo.student.utwente.nl/eccp/
is dood hier :(
zal wel n time-out zijn met dat trage campusnet daar ;)
De features van deze proxy:

- Grafieken die alle stats wat verfraaien
WOEJ
- Teams kunnen zelf een aantal DP's flushen, alles automatisch laten doorflushen, of een x aantal dp's per dag laten flushen.
yeah, dat lijkt me kewl :> :P

Verder kan ik dus weinig zeggen...
Heb je enig idee waarom 'ie dood is hier? anderen hebben er zo te zien geen last van... :?

/me snakt naar nog meer stats

• InNuedo
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 21:34:
[...]
is dood hier :(
zal wel n time-out zijn met dat trage campusnet daar ;)
Hmm.. erhm. alles doet het hier hoor :)

• ColdFusion
Hier geen probs met de url hoor...

Verwijderd

De Cowbouters stappen vanaf maandag over op de nieuwe proxy. Lekker stresstesten ;)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hmmz nu ik dat emailadres zie weet denk ik ineens dat ik InNuedo ken :o

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05 14:24
Dat is nou wat ik noem een mooie proxy, werkelijk schitterend al die info en grafiekjes!

Hulde _/-\o_

HODL

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

nieuwe flushert @ je proxy In[tab]... damn tis niet IRC :P InNuedo :)

LinkedIn

• InNuedo
Pyrus schreef op 11 augustus 2002 @ 00:26:
nieuwe flushert @ je proxy In[tab]... damn tis niet IRC :P InNuedo :)
Hey, welkom man ! De eerste user op m'n proxy :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 22:10:
De Cowbouters stappen vanaf maandag over op de nieuwe proxy. Lekker stresstesten ;)
Ohja?:? Hhhmmm okay, if you say so... :)

• ColdFusion
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 22:10:
Stresstesten? :P Dat hebben we gelukkig zelf ook nog niet gedaan (GF...) :Y)

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://www.teamcoldfusion.nl

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ziet er goed uit en laad lekker snel, super goed initiatief!!! :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Nice work InNuedo :)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 02:34:
[...]
Ohja?:? Hhhmmm okay, if you say so... :)

Serker nog:
Disclaimer: Team ColdFusion en Team CowBouters hebben deze proxy al een tijd (1,5 maand) getest en dat ging allemaal goed. Maarr.... er kan altijd ergens nog een klein bugje zitten, dus maak ff een backup van je dplist voordat je de allereerste keer flushed. Als die dp's niet aankomen, mij aub. ff waarschuwen !
Volgens bovenstaande gebruiken jullie hem al veel langer

• InNuedo
KoW schreef op 12 augustus 2002 @ 03:45:
[...]
Serker nog:
[...]
Volgens bovenstaande gebruiken jullie hem al veel langer
Hmm ja, foutje. Moet zijn: TCF gebruikt hem al 1,5 maand en cowbouters iets meer dan een week.
:/

En thnx voor de positieve reply's :) Ik zal de todolijst snel proberen af te maken :)

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Ik wou zeggen, in de preview stond dat er nog niet bij :P
Maar Cow_bouters kunnen misschien met terugwerkende kracht testen.
Je proxy ziet er trouwens netjes uit ;)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

OK. Maar even voor de duidelijkheid. Dukebox zijn proxy is toch ook public? Waarom nu weer meedere public proxies draaien? Het zou juist mooi/leuk zijn als alle members op dezelfde proxy flushen (gelijk Mika's (Anandtech) RC5-proxy).

Of zie ik een aantal dingen over het hoofd!?!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
Mobster schreef op 12 augustus 2002 @ 11:34:
OK. Maar even voor de duidelijkheid. Dukebox zijn proxy is toch ook public? Waarom nu weer meedere public proxies draaien? Het zou juist mooi/leuk zijn als alle members op dezelfde proxy flushen (gelijk Mika's (Anandtech) RC5-proxy).

Of zie ik een aantal dingen over het hoofd!?!
op dukebox' proxy kun je niet als individual flushen, en op die van innuendo wel?

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ziet er leuk uit, alleen met Opera (6.03) wat minder...

...

• ColdFusion
Marble schreef op 12 augustus 2002 @ 11:42:
[...]

op dukebox' proxy kun je niet als individual flushen, en op die van innuendo wel?
En er zijn wat uitgebreidere spaar/flush mogelijkheden en je hebt grafiekjes.

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

OK. Een nieuwe public proxy waar je nu dus ook al individu op kan flushen en weer stats en spaar/flush mogelijkheden. Nou zeg ik zeer zeker niet dat Dukebox zijn proxy overbodig is geworden, maar is het in het vervolg (misschien bij het volgende ECCp-project) misschien niet leuker/nuttiger om alle DPC-leden op of in ieder geval via dezelfde proxy te laten flushen?

Nu krijg je (net als bij RC5) een paar proxy's waar een paar mensen flushen terwijl 1 grote proxy veel meer concurrentie zou kunnen bieden!?!?

• ColdFusion
Wat denk je van alle load dat er dan op 1 server is? Nu kunnen we het verdelen over 2 en als je er geen gebruik van wilt maken doe je het toch niet? Wij gebruiken hem als onze proxy die rechtstreeks naar ND flushed, om Duke verder te ontlasten. En wij hebben besloten om deze voor iedereen beschikbaar te maken. En de grootste strijd vindt toch in de DPCH's plaats.

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Point taken ColdFusion :)

Als load een issue is, vind ik dat één van de beste redenen om 2 major public proxies aan te houden. Maar ik kan me zo voorstellen dat het voor jullie (bijvoorbeeld) leuker is als BoGoH op dezelfde proxy flusht. Dan kun je elkaar nog beter 'in de gaten houden'...

Voor de rest niets dan respect aan beide beheerders en zij die hun hulp geboden hebben! _/-\o_

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

yep, de tweede proxy is gekomen nadat Duke een beetje overbelast werd met de proxy + de stats. Wat natuurlijk wel weer leuk zou zijn is als de stats gecombineerd werden.
Een beetje volgens het principe waarop het eerst werkte. Duke was de proxy, en de stats werden door StatsGen 1.x verzorgd. Alleen, dat was niet realtime, maar dat is ook op te lossen :)

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Jaja, nog even door-coden en we hebben een distributed proxy + stats :P
En daarover kunnen we dan ook weer stats per proxy maken :):)

DPC Team ColdFusion

• InNuedo
Mar schreef op 12 augustus 2002 @ 16:48:
Jaja, nog even door-coden en we hebben een distributed proxy + stats :P
En daarover kunnen we dan ook weer stats per proxy maken :):)
Is op zich wel een idee. Syncer schrijven tussen mijn proxy en die van dukebox :P

Maar eerst: tentamens..

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

KoW schreef op 12 augustus 2002 @ 14:55:
yep, de tweede proxy is gekomen nadat Duke een beetje overbelast werd met de proxy + de stats. Wat natuurlijk wel weer leuk zou zijn is als de stats gecombineerd werden.
Een beetje volgens het principe waarop het eerst werkte. Duke was de proxy, en de stats werden door StatsGen 1.x verzorgd. Alleen, dat was niet realtime, maar dat is ook op te lossen :)
idd het kan eigenlijk alleen maar een echt usc6 worden als de stats van de twee proxy's gecombineerd worden. Omdat eccp (nog) niet zo mega groot is al rc5/ogr heb je nu ook een mooie kans om dit te realiseeren. Anders heb je straks een mooi aantal punten bij de een maar weer bijna niks bij de andere

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• InNuedo
_DPC_Scorpion schreef op 12 augustus 2002 @ 17:10:
[...]
idd het kan eigenlijk alleen maar een echt usc6 worden als de stats van de twee proxy's gecombineerd worden. Omdat eccp (nog) niet zo mega groot is al rc5/ogr heb je nu ook een mooie kans om dit te realiseeren. Anders heb je straks een mooi aantal punten bij de een maar weer bijna niks bij de andere
Nieuw puntje op de todo :)

• InNuedo
_DPC_Scorpion schreef op 12 augustus 2002 @ 17:10:
[...]
idd het kan eigenlijk alleen maar een echt usc6 worden als de stats van de twee proxy's gecombineerd worden.
Ok, opzetje gemaakt.
http://innuedo.student.utwente.nl/proxystats/

Dit zijn de flushed totalen van dukebox en mij. Aub. advies over of er nog meer samen moet (aub. niet over layout, want ja die zuigt en grafieken kunnen er zo ook bij maar da's voor later zorg)

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

je slaat de spijker op zijn kop met die stats !!!!!!!

woei beter man _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

je weet zoals je op je eigen proxy al hebt gemaakt er vast wel net zoiets moois van te maken

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

(jarig!)
Ha, eindelijk af? nice grafiekjes innuedo :) kun je ook zelf een nieuw team reggen op je proxy of moet je dat handmatig doen? (anders mag je wat mij betreft bogoh er wel bij zetten, wil wel eens zien hoe je proxy werkt :) )

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• InNuedo
m.m schreef op 12 augustus 2002 @ 23:37:
Ha, eindelijk af? nice grafiekjes innuedo :) kun je ook zelf een nieuw team reggen op je proxy of moet je dat handmatig doen? (anders mag je wat mij betreft bogoh er wel bij zetten, wil wel eens zien hoe je proxy werkt :) )
Elk team wil ik handmatig reggen omdat ik anders nel nutteloze teams krijg. Als je 1 DP flushed zal ik bogoh wel ff als team aanmaken :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Mobster schreef op 12 augustus 2002 @ 13:58:
OK. Een nieuwe public proxy waar je nu dus ook al individu op kan flushen en weer stats en spaar/flush mogelijkheden. Nou zeg ik zeer zeker niet dat Dukebox zijn proxy overbodig is geworden, maar is het in het vervolg (misschien bij het volgende ECCp-project) misschien niet leuker/nuttiger om alle DPC-leden op of in ieder geval via dezelfde proxy te laten flushen?

Nu krijg je (net als bij RC5) een paar proxy's waar een paar mensen flushen terwijl 1 grote proxy veel meer concurrentie zou kunnen bieden!?!?
Das niet helemaal waar, Chaos, Dutchman en [eNeRGy] hebben gezamelijke stats hoor :)

Verwijderd

InNuedo I need an account on your proxy so TCF can keep track of Evil Roy Slade ROFLMAO :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 02:45:
InNuedo I need an account on your proxy so TCF can keep track of Evil Roy Slade ROFLMAO :D
Cool we can watch the graphs then 8)

Sounds like a plan, might as well transfer all the past stats into it, just for you _/-\o_

*ducks*

Erhm I mean, if InNuedo feels bored :Z

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

[eNeRGy] schreef op 13 augustus 2002 @ 02:10:
[...]

Das niet helemaal waar, Chaos, Dutchman en [eNeRGy] hebben gezamelijke stats hoor :)
De stats op keyserver.org zijn stats van die 3 proxies bij elkaar? :?
Zo niet, waar zijn die gezamenlijke stats dan te bezichtigen?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
http://chaos.keyserver.org

Ideeën voor, en opmerkingen over de nieuwe totaalstats zijn welkom op chaos@dutchpowercows.org.
NB: van dutchman/energy.keyserver.org zijn op dit moment alleen stats van na 28 juli 2002 beschikbaar.

• InNuedo
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 02:45:
Lol, if you want to, i can fix that for ya :)

Verwijderd

Droopy's eerste puntjes zijn geInNue(n)dowed. Ziet er allemaal prima uit!

Verwijderd

InNuedo, Ik weet niet of je dit hebt gezien, maar hier is interesse voor een engelstalige proxy: http://www.extremedc.com/...0762ffff;act=ST;f=1;t=214

• DukeBox
  • Niet online
ColdFusion schreef op 12 augustus 2002 @ 14:09:
Wat denk je van alle load dat er dan op 1 server is? Nu kunnen we het verdelen over 2 en als je er geen gebruik van wilt maken doe je het toch niet? Wij gebruiken hem als onze proxy die rechtstreeks naar ND flushed, om Duke verder te ontlasten. En wij hebben besloten om deze voor iedereen beschikbaar te maken. En de grootste strijd vindt toch in de DPCH's plaats.
Oi, Overbelast zou hij nooit raken.. ik heb testen gedraaid van 5mil dp's per uur (!!) het was meer een questie om wat minder dataverkeer te genereren aangezien ik per mb moet betalen. (tot nu toe ben ik door de proxy nog nooit over mijn limiet gegaan.. oh ehh toch 1 keer, doordat KoW een plaatje linkte vanaf de Frontpage op FoK en Tweakers :P ) niet dat dat limiet zo'n erg probleem is, door de reclame van andere site's heb ik tot nu toe altijd quite gespeeld of iets winst gemaakt (dat ik dan weer besteede in de hardware).
Dat ik alleen subteams wil, is omdat de stats die KoW maakt (exact) gelijk zijn aan die van de proxy, dus heeft het geen zin om als "eenling" via mijn proxy te flushen.
Dingen als grafieken kan bij mij ook, maar ik heb geen idee hoe dat werkt, en er ook geen tijd voor om het allemaal uit te zoeken.
De database is geheel mysql en alle stats php, dus als iemand op mijn stats een grafiekje kan maken.. be my guest (ik kan je dan wel de php code geven waar mee ik de getalletjes genereer).
Misschien idd het individueel instellen per subteam member is erg handig, maar tot nu toe is dat nooit gevraagd aan mij, en dat zou ook niet zoveel moeite zijn denk ik om te maken. Echter (dit is meer een tip voor Innuedo) als je proxy helemaal goed loopt, zonder problemen enz.. dan ga je niet snel even alles omgooien zeker als je code daar standaard niet helemaal geschikt voor is. Ik heb ook geen zin (lees durfte niet) gehad om belangrijke dingen in de database aan te passen omdat er een kleine feature ingebouwd moest worden.
That's all :P

• ColdFusion
Heb ook niet gezegd dat je proxy overbelast was :) Maar gewoon ter ontlasting :) En even voor de duidelijkheid, deze proxy is er niet gekomen om de jouwe af te kraken ofzo hoor. Wij waren al een tijd bezig met een eigen proxy, dat vonden we leuk, zeker met die hoeveel dp's flush per dag optie. En we hebben besloten deze voor iedereen toegankelijk te maken. Maar dat doet niets af aan jouw proxy. En dat jij nu niet zo maar ff de hele code om gaat gooien is niet meer als begrijpelijk.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

DukeBox schreef op 13 augustus 2002 @ 21:25:
... oh ehh toch 1 keer, doordat KoW een plaatje linkte vanaf de Frontpage op FoK en Tweakers :P ) ...

Da's niet helemaal waar.
Normaal had er nog wat overschot geweest. Toevallig zat je die maand al aan je limiet en kon die 500Mb per dag er even niet meer bij. Limiet was 10 gig :?
En gelijk nadat jij de boel uitgezet had, waarna ik daar door iemand op gewezen werd, en waarna ik via jou te horen kreeg wat de reden van die uitval was is er gelijk een paniekoproep gedaan om zo snel mogelijk de boel weg te krijgen. (nog bedankt, Innuedo :) )

't Heeft me in ieder geval geleerd dat als ik nog eens zoiets doe er vantevoren meer overleg moet worden gepleegd met mensen die hiervoor serverruimte ter beschikking willen stellen :)
Ik had ook echt niet verwacht dat het zo storm zou lopen. Ik geloof dat het gemiddeld over de dag om de 6 seconden een hit opleverde, of was het nu 6x per seconde :? (Het was iets met 6 en secondes :) )

Overigens, over de stats. Als het een beetje meezit, en ik tijd overhoud om er iets aan te doen, dan gaan de stats over een maand of wat verhuizen naar een andere server zodat ook die geen overschot aan dataverkeer meer kunnen opleveren. Daar moet ik alleen nog een beetje snelle server voor zien te vinden met een beetje snelle inet link, voorzien van IIS.

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Net aangemeld voor 22 man :)

• DukeBox
  • Niet online
Misschien is het een idee om de subteams op 1 proxy (er is altijd wel iemand in het team die dan evt. de uitgebreidere stats kan maken) te laten flushen, en de individuele die meer stats willen op de ander ?

[toevoeging]
De reden dat ik eigenlijk geen wijzigingen meer heb gemaakt op de proxy, is omdat ik er vanuit ging dat dat eccp nu al afgelopen zou zijn..
[/toevoeging]

• InNuedo
DukeBox schreef op 16 augustus 2002 @ 07:35:
Misschien is het een idee om de subteams op 1 proxy (er is altijd wel iemand in het team die dan evt. de uitgebreidere stats kan maken) te laten flushen, en de individuele die meer stats willen op de ander ?

[toevoeging]
De reden dat ik eigenlijk geen wijzigingen meer heb gemaakt op de proxy, is omdat ik er vanuit ging dat dat eccp nu al afgelopen zou zijn..
[/toevoeging]
Hmm, heb nu al 5 teams. Idee om alleen nieuwe teams op mijn proxy toe te laten? en de oude teams bij jou te laten?

ennuh. nieuwe URL !
http://eccp.student.utwente.nl/

:)

• n0kn0k
:p mail me dan ff de info :) M'n koeien staan te loeien

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Innuendo: verander meteen je link in je sig naar het nieuwe adres ;)

Juist

• InNuedo
Jeldert schreef op 16 augustus 2002 @ 12:08:
Innuendo: verander meteen je link in je sig naar het nieuwe adres ;)
ow ja thnx :)

• n0kn0k
Hehe we staan erin :)
Alleen er klopt iets nog niet helemaal.
Bij teams staat er Team[SPAM] en als users n0kn0k rosco rosco2, totaal 91 punten dat klopt :)
Maar dan staat er bij users LouisStroek(oude handle) met 184 punten.

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

n0kn0k schreef op 16 augustus 2002 @ 18:13:
Hehe we staan erin :)
Alleen er klopt iets nog niet helemaal.
Bij teams staat er Team[SPAM] en als users n0kn0k rosco rosco2, totaal 91 punten dat klopt :)
Maar dan staat er bij users LouisStroek(oude handle) met 184 punten.
D'oh zit ik me voor niets druk te maken om voorbij die knakker te komen :P B)
Wel jammer... enigste die een beetje concurrentie is :/

LinkedIn

Verwijderd

Morgen mooie dag? :+

• n0kn0k
"D'oh zit ik me voor niets druk te maken om voorbij die knakker te komen"

Ik doe in me uppie 250-300 per dag hoor :p beat me :)

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

n0kn0k schreef op 16 augustus 2002 @ 23:04:
"D'oh zit ik me voor niets druk te maken om voorbij die knakker te komen"

Ik doe in me uppie 250-300 per dag hoor :p beat me :)
offtopic:
mja... dat zou technisch gezien moeten kunnen als alle 3 de comps 24/7 ongebruikt aan zouden staan :P :+

InNuedo: Als iemand 6DP's geflusht heeft in totaal en dit ook het meeste is doet je grafiekje een beetje raar. Er staat dan 2x 6 in de grafiek bij de vertical as :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pyrus/grafiek1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pyrus/grafiek2.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Pyrus op 18-08-2002 16:50 . Reden: ff helemaal duidelijk gemaakt :P ]

LinkedIn

• ColdFusion
Dit is toch gewoon goed? Er zijn nu 2 users met 6 dp's, dus daarom staat er 2x 6 in het grafiekje. Is toch nix verkeerds aan? Of ik snap je vraag/opmerking niet...

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

ColdFusion schreef op 18 augustus 2002 @ 11:53:
Dit is toch gewoon goed? Er zijn nu 2 users met 6 dp's, dus daarom staat er 2x 6 in het grafiekje. Is toch nix verkeerds aan? Of ik snap je vraag/opmerking niet...
Je zult het inderdaad niet snappen :P Ik bedoel aan de aan de linkerkant, waar staat hoeveel DP's

[edit]
Kijk maar bij die eerste, staat ook 2x 6 links, terwijl maar één user 6 heeft geflusht ;)

LinkedIn

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ah, de waarden bij de verticale as kloppen dus niet.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Innu puik werk, (en dat puike werk doe je al een tijdje ;)) ik zal binnenkort weer ff wat naar je toe flushen wordt tijd dat ik mn persoonlijke MF weer ff wat omhoogbreng

Deze plek is te koop.

• inquestos
  • Laatst online: 18:10
VRAAGJE: wat heeft deze proxy voor voordelen voor een individuele user?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

inquestos schreef op 18 augustus 2002 @ 19:56:
VRAAGJE: wat heeft deze proxy voor voordelen voor een individuele user?
Kunt makkelijker hoog in de stats komen :+ 8)7

LinkedIn

Pagina: 1