Hoi,
Team ColdFusion heeft sinds februari 2002 een eigen proxy die door mij gemaakt is. Aangezien deze steeds trager werd, heb ik besloten om een nieuwe proxy voor eccp te maken. Al snel kwam het idee om deze publiek te maken zodat iedereen er gebruik van kan maken.
Versie 1.0 van de proxy is nu af en (na 1,5 maand intensief testen) stabiel.
de url van de nieuwe publieke proxy:
http://eccp.student.utwente.nl/
De features van deze proxy:
- Stats per user en team per dag.
- Stats van users en teams in totaal.
- History van stats per dag.
- Grafieken die alle stats wat verfraaien
- Teams kunnen zelf een aantal DP's flushen, alles automatisch laten doorflushen, of een x aantal dp's per dag laten flushen.
- Dupeherkenning
- Week- en maandstats
Als je als subteam wilt flushen naar mijn proxy, dan moet je dat even ICQ-en naar mij (InNuedo) op ICQ#: 12951745 of mailen naar braber@cs.utwente.nl. Dan voeg ik nl. je teamhandle als subteam toe en dan wordt iedereen die met dat handle flushed als subteamlid herkend.
Mocht je een bug vinden of een vraag hebben of een feature-request,
ik hoor het graag ! (zie contact formulier op proxy).
/edit: De layout is getest met IE 5.5, IE 6.0 en Mozilla. Ik heb niet de beschikking over andere browsers, dus mocht je een crappy layout zien, dan hoor ik het graag. Fix ik het asap.
(IE 5.0 geeft een crappy layout, wordt asap gefixed !! )
/edit2: nieuwe url.
Team ColdFusion heeft sinds februari 2002 een eigen proxy die door mij gemaakt is. Aangezien deze steeds trager werd, heb ik besloten om een nieuwe proxy voor eccp te maken. Al snel kwam het idee om deze publiek te maken zodat iedereen er gebruik van kan maken.
Versie 1.0 van de proxy is nu af en (na 1,5 maand intensief testen) stabiel.
de url van de nieuwe publieke proxy:
http://eccp.student.utwente.nl/
De features van deze proxy:
- Stats per user en team per dag.
- Stats van users en teams in totaal.
- History van stats per dag.
- Grafieken die alle stats wat verfraaien
- Teams kunnen zelf een aantal DP's flushen, alles automatisch laten doorflushen, of een x aantal dp's per dag laten flushen.
- Dupeherkenning
- Week- en maandstats
Als je als subteam wilt flushen naar mijn proxy, dan moet je dat even ICQ-en naar mij (InNuedo) op ICQ#: 12951745 of mailen naar braber@cs.utwente.nl. Dan voeg ik nl. je teamhandle als subteam toe en dan wordt iedereen die met dat handle flushed als subteamlid herkend.
Mocht je een bug vinden of een vraag hebben of een feature-request,
ik hoor het graag ! (zie contact formulier op proxy).
/edit: De layout is getest met IE 5.5, IE 6.0 en Mozilla. Ik heb niet de beschikking over andere browsers, dus mocht je een crappy layout zien, dan hoor ik het graag. Fix ik het asap.
/edit2: nieuwe url.