Toon posts:

bored of q3 bots

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb et nu wel een beetje gehad met die q3 bots. Is er een mod voor een quake bot waar bij ze een beetje normaler gedrag krijgen. dus als je 1 v 1 speelt ze niet met een rocket laucher makkelijk zijn te fraggen maar ze tegelijker tijd met een rail niet meer te stoppen zijn. Ik heb het namelijk wel gehad met dat stomp zinnige spelen tegen bots doen altijd het zelfde en altijd online is voor mijn portomonee ook niet weg gelegd.
Kan iemand mij helpen. Ik zoek hier naar een bot die tussen hardcore en nightmare in zit of nightmare maar dan minder met de rail.

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Een bot is een bot. Kheb Quake nog nooit in singleplayer gespeelt dus ik kan het mis hebben.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
mmm, er kan dus ook geen aanpassingen aan een bot worden gemaakt?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Zou goed kunnen ik weet het niet.
Laatste fps dat ik in singleplayer gespeelt heb was de oude Unreal. Nog steeds een tof spel hoor!

Die-hard Brexiteer

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

inderdaad,
ik zoek eigenlijk een bot, die ik zelf kan besturen, waarmee ik dingen kan nabootsen

dat hij constant de zelfde jump maakt, zodat ik met m'n rocket luancher kan traienen, om iemand makkelijker uit de lucht te schieten
zoiets... zou dat bestaan?

Verwijderd

Topicstarter
is een goed idee kan je oefenen op verschillende situaties

Verwijderd

q3 is voor online gaming bedoeld, die bots zijn alleen voor een beetje aim en walk practicen, meer niet :P

Verwijderd

Topicstarter
OH yah thnk cyberd. Heeft er iemand al zon bot gemaakt ik ga hier wel een paar dagen aan op offeren kijkne of het wat is. Heeft iemadn een bot gemaakt lijkt me leuk om dat de delen of nog tips? Hoe je bot instellen?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 21:03 schreef semsite het volgende:
Ik heb et nu wel een beetje gehad met die q3 bots. Is er een mod voor een quake bot waar bij ze een beetje normaler gedrag krijgen. dus als je 1 v 1 speelt ze niet met een rocket laucher makkelijk zijn te fraggen maar ze tegelijker tijd met een rail niet meer te stoppen zijn. Ik heb het namelijk wel gehad met dat stomp zinnige spelen tegen bots doen altijd het zelfde en altijd online is voor mijn portomonee ook niet weg gelegd.
Kan iemand mij helpen. Ik zoek hier naar een bot die tussen hardcore en nightmare in zit of nightmare maar dan minder met de rail.[/quote]Je kan de 'Harley bot' proberen

die is zo klein haast niet te raken :9~

www.quakeworld.com

Verwijderd

ga voor de verandering eens op games.clanbase.com of quake.cistron.nl spelen... moeje ff kijken naar mensen zoals Rufus, DTA, Infamous, Cableguy, Ethereal, etc..

daar leer je tenminste van

Verwijderd

mja en als je het bij botjes wilt houden download wat nieuwe lakerbot bijv....maar zoals shi zegt je kan echt veel beter naar de servers gaan voor 1on1.

Verwijderd

Topicstarter
oh jah ik speel nu ook wel 1 on 1 on demon demo maar ik zal eigenlijk wel eens een cd key moet aanschaffen. want zo genarator werkt toch niet. En 1 on 1 kost zoveel telfoon tikken want je ben altijd aan het wachten. Das tijds verspilling
Pagina: 1