Je kan hier beter niets zetten....
Gaat je niet lukken zonder een investering van zo'n $200,- dus niet echt nee.
Moet ik nog meer zeggen?Ik heb een schermpje model XYZ uit een fax gehaald. Doet ie het?
Geen idee. Kijk eens op het alwetende www.google.com of hij misschien compatible is met een bekende controller. Als het LCD 14 tot 18 aansluitingen heeft dan heb je kans dat hij compatible is. Probeer hem maar eens aan te sluiten en kijk maar wat er gebeurt.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een LCD uit een oude GSM/rekenmachine/Palm/i-mode/ander-cool-apparaat-met-grafisch-LCD gehaald. Hoe sluit ik die aan?
Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten.
--------------------------------------------------------------------------------
En die van mijn Gameboy/Gamegear dan?
Nee, voorlopig niet. Van de gameboy zijn er schema's bekend, maar totdat iemand er een stukje software voor schrijft gaat dit niet werken. Leert dus allen een taal en ga schrijven!
En hoe zit het dan met laptopschermen?
Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een speciale videokaart hebben die daarvoor geschikt is. Die kosten 3 á 400 dollar. Het is dus makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info
Intussen zal u reeds ontdekt hebben dat dit de faq van CME is
(p.s. Ook maar direct ff gezegt over de gameboy e.d. voor het geval je daar straks mee aan komt zetten
owk, je het gelijk.... Stom, maar gewoon gepost na eerste ingeving.
daarom vraag ik maar zelf om een slotje...
daarom vraag ik maar zelf om een slotje...
Je kan hier beter niets zetten....
Verwijderd
hey maar is niet gewoon nog 1 van die videokaartjes van het ding zelf ok , misschien ff testen.ben niet zo thuis op laptop gebied maar die dingen hebben toch ook pci op een speciale compacte manier of zo manier of zo?Test ze eens met een normale pc anders.Als toevallig 1 nog werkt kun je hem gewoon met vid card en al eraan hangen ( of gat in de pc maken en erin monteren , ben je het video kaartje ook meteen kwijt)
noemen ze onboard video kaarten zitten dus meegebakken
*empty*
hmm misschien moet je dan een nieuw laptop mobo kopen.. die dingen vallen qua prijs nog wel mee.
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
hoe zit dat met DVI aansluitingen?
waar zijn die eik voor?
[sorry ff een vlaag van extreme n00b-ism]
waar zijn die eik voor?
DVi is voor je grote tft schermen vanaf 18 inchinsan1ty schreef op 10 augustus 2002 @ 22:04:
hoe zit dat met DVI aansluitingen?
waar zijn die eik voor?
Valt nogal mee??? Waar???M@ximuS schreef op 10 augustus 2002 @ 21:57:
hmm misschien moet je dan een nieuw laptop mobo kopen.. die dingen vallen qua prijs nog wel mee.
Ik heb hier een top Sony Vaio die op 19Volt is geladen ipv 16V, ik dus naar de dealer.... reparatie alleen mogelijk door nieuw MoBo.... ongeveer 1200 euro!! En niet los leverbaar, moest door Sony gerepareerd worden (dus extra werkplaats kosten...)
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Pagina: 1