Volgens Apparaatbeheer heb ik 2 monitoren (plug & play en een standaard monitor) , ik heb gezocht en gezocht maar ik zie toch echt 1 monitor op mijn bureau staan
Bij config. scherm > beeldscherm kan ik van monitor veranderen.
Er werd een standaard monitor gevonden nadat ik de Detonator (v21.83) drivers had geinstalleerd.
Dit heb ik met andere Detonator drivers ook gehad...
Als ik de standaard monitor uit apparaatbeheer verwijder komt ie na restart weer terug...
Sommige games vinden hierdoor 2 videokaarten (2 x Gef 2 MX 400 64 MB) , ik kan dan kiezen met welke videokaart het spel wil spelen.
Ik had eerst een ASUS V7100 Geforce 2 MX 32 MB , zelfde probleem. Spelletjes , Windows , appz doen het goed. Geen grafische problemen.
Meer mensen hier last van?
ASUS V7100 Geforce 2 MX 400 64 MB
Windows 98 Tweede Editie
Bij config. scherm > beeldscherm kan ik van monitor veranderen.
Er werd een standaard monitor gevonden nadat ik de Detonator (v21.83) drivers had geinstalleerd.
Dit heb ik met andere Detonator drivers ook gehad...
Als ik de standaard monitor uit apparaatbeheer verwijder komt ie na restart weer terug...
Sommige games vinden hierdoor 2 videokaarten (2 x Gef 2 MX 400 64 MB) , ik kan dan kiezen met welke videokaart het spel wil spelen.
Ik had eerst een ASUS V7100 Geforce 2 MX 32 MB , zelfde probleem. Spelletjes , Windows , appz doen het goed. Geen grafische problemen.
Meer mensen hier last van?
ASUS V7100 Geforce 2 MX 400 64 MB
Windows 98 Tweede Editie