Chaintech A-GT21 vragen

Pagina: 1
Acties:

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
oi, ik ben bezig met een nieuw systeem en nu heb ik dus een leuke GF4 Ti4200 gevonden, een Chaintech A-GT21

nu is dit een special edition, maar vraag ik mij af, waarom is dit een special edition? alleen vanwege het uiterlijk? of is deze kaart ook beter overklokbaar. Ok, het is zowiezo een mooie kaart maar hoe zit het met de prestaties? beter dan een 'gewone' GF4 Ti4200?

heeft er iemand ook reviews over deze kaart kunnen vinden? (ik heb alles volgens mij al doorgespit denk ik...)

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik zo ff snel op de site kijk zie ik heatsinks op het geheugen, hij heeft VIVO (video-In en Out) en de 64 MB versie heeft het geheugen al op 512 Mhz geclockt.
Misschien is ie daarom special. kweet t ook niet.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
ja dat van die heatsinks had ik dus al gezien.... en vivo zit ook op de 'normale'

ik was overigens wel van plan een 128 mb versie te halen...

Verwijderd

Deze kaar is een special edition door de heatstinks en daar door is ook beter te ocen!!!!
Maar de kaart zal best wel goed presteren. want ik heb hier nog een chaintech gf2 mx400 liggen. en dat was zeker een goed kaartje ik had een standaart score bij 3dmark 2001 iets van 2900punten. dus deze kaart zou het best wel goed doen denk ik

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
is dit niet die kaart die HWI (www.hardwareinfo.net) reviewde ?
die heeft geheugen met een kortere toegangs tijd= verder OC baar :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day