Toon posts:

Webhosting

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een website opzetten en zoek hiervoor enkele hosting bedrijven.
Hebben jullie enig idee welke ik hier het beste voor kan gebruiken.

Het moet iets worden als www.dtcsport.nl/com.
Ik heb gekeken bij NLhosting maar die vraagt 18 euro per maand en heb enkele weken geleden een andere gezien die iets van 25 euro per jaar vroeg.

Dus mijn vraag is of jullie enkele goeie hosting bedrijven weten waar ik dit domein kan registreren.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
www.internetten.nl

en zoek daar een hoster die heeft wat jij nodig hebt. Let daarbij niet TE veel op de prijs, want goedkoop is duurkoop ofzo..
Nou ja, dat merk je vanzelf wel als Kertje langskomt :)

🌞🍃

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50
http://www.webselect.nl
http://www.webhosters.nl

en zoals Databeest zegt "Goedkoop is duurkoop". Daar wil ik nog aan toevoeg "Onbeperkt dataverkeer bestaat niet".

Verwijderd

ik kan zou je www.powweb.com kunnen aanraden aan de ene kant, super hosting nooit probs en veel bieden ze je aan voor weinig geld!

Aan de andere kant ondervind ik nu het probleem dat veel mensen met chello mijn site, zie sig, niet kunnen bezoeken.. :(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 21:39:
ik kan zou je www.powweb.com kunnen aanraden aan de ene kant, super hosting nooit probs en veel bieden ze je aan voor weinig geld!

Aan de andere kant ondervind ik nu het probleem dat veel mensen met chello mijn site, zie sig, niet kunnen bezoeken.. :(
Dan lijkt me dat die webhoster al afvalt, als je ziet hoeveel % van de internetters chello heeft...

🌞🍃

Verwijderd

Erg goed is ook Pair (www.pair.com) - bij hen kan je het domein registreren en zelfs met een eenvoudig FTP abootje al goed uit de voeten. Nooit iets van downtime gemerkt, altijd correcte rekeningen en goede support als je het nodig hebt. Heb daar al een paar domeinen zonder enig probleem...

Verwijderd

Ik zou zeggen struin webhosters / webselect eens af. Wees kritische neem een hsot in NL en blijf af van onbeperkt dataverkeer en hosts die dataverkeer leveren tegen een relatief laag bedrag ¤1.50 per gb is toch wel het minium IMO.

Mail vervolgens alle hosters voor een vrijblijvende prijsopgaaf en let op de reactie tijd en de manier waarop ze je te woord staan. (mail naar support adres, aangezien dit meer zegt over de reactie tijd als je klant van ze bent).

Kijk of alle gegevens op site staan, dus Adres Tel / fax nr. (NIET ALLEEN EEN MOBIEL!!) en als je tijd over hebt ook KvK controleren en hoelang ze al bestaan. En maak aan de hand daarvan je keuze. Dat lijkt mij de beste manier :-)

Eventueel ook even opbellen om te kijken of ze de tel opnemen etc. etc.

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie al van DirectNic gehoord?
http:\\www.directnic.com

Het is geen nederlands host bedrijf dus das waarschijnelijk wel een - punt.
Of hebben jullie zo nog een paar andere suggesties.

Verwijderd

Mijn voorkeur: www.digitalus.nl
1. Start: €1.5 p/m, 3 pops, 10 MB webspace, 500MB dataverkeer
2. Mini: €2.5 p/m, 10pops, 25 MB webspace, 1000MB dataverkeer
3. Budget:€3.5p/m,20pops,50 MB webspace, 2000MB dataverkeer
4. kijk zelf maar
5. kijk zelf maar
6. kijk zelf maar
7. kijk zelf maar

En dit geldt voor elk van de 7 pakketten:

CGI Support
Perl scripting
Server Side Includes (SSI)
PHP scripting
1 MySQL database
ChiliSoft ASP
SMTP, IMAP4, POP3, APOP
Webmail
Persoonlijke Statistieken
Annonymous FTP access
SSH access
Front Page 2002 Extensions
NTP client support
Java Runtime Environment
Legato Networker™ client,
Arkeia® Backup Support

ze draaien: MySQL 3.23.49 (linux server)
Mans tog????

Verwijderd

Flash Maniac,

Wat is jou reden omdat bedrijgf nog eens te noemen. De topic starter vraagt namelijk inmiddels naar ervaringen met een bepaalde organisatie en jij komt nog even spammen. En hoe jij het doet is het echt spam....... Afbeeldingslocatie: http://www.webhostingtalk.com/images/smilies/pukeface.gif

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 02:06:
Flash Maniac,

Wat is jou reden omdat bedrijgf nog eens te noemen. De topic starter vraagt namelijk inmiddels naar ervaringen met een bepaalde organisatie en jij komt nog even spammen. En hoe jij het doet is het echt spam....... [afbeelding]
Inderdaad... :/

Op nl.internet.providers (http://groups.google.com/) kom je trouwens ook hele leuke berichten tegen over een paar eerder genoemde webhosters. :)

Verwijderd

1 zin: "deheeg.nl"

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:49

McMiGHtY

- burp -

Nee dank u

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
spam.nl ??

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit is wel vaker langsgeweest en het begint een beetje spemmerig over te komen eik...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.