Toon posts:

[WINXP] Deze computer, niet meer gegroepeerd*

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
in Windows XP Professional staan in deze computer de drives niet meer in groepen opgedeeld zoals, cd-rom stations, scanners en camera's maar alles gewoon onder elkaar zie:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thijsebbekink/deze_computer.JPG

enig id hoe ik dit weer op categorie kan krijgen ????

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Rechtermuisknop -> Pictogrammen schikken -> Op type :{

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:19
Pictogrammen schikken op type

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor de snelle reactie, eingelijk ook stom dat ik daar niet gekeken heb |:(

Verwijderd

Goed ik heb een vreemd probleem. Bij mij staan de besatanden ook helemaal door elkaar. c schijf onder de cdrom en daaronder weer een hdd en daarna weer een cdrom. Alles door elkaar. Normaal los je dit op door pictogrammen te schikken op type.

Ik mis de optie schikken op type in :'deze computer'
ik kan kiezen tussen naam; totale grootte; beschikbare ruimte
oplossing? 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 22:23 ]

Verwijderd

even kijken of je sp2 hebt ge-instaleerd. En welke andere updates van windows, windows) XP wil soms, zeker na sommige service packs en patches van MS, raar doen. Dus hier geld, kijken of je het hebt. Heb je sp2, even pc van hetinet halen (ik weet het, het is een drasatische maatregel) en even sp2 de-installen, en kijken of het dan lukt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat is je OS. Welk Service Pack? wel eens goed op virussen en spyware gescand?

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat was daar de uitkomst van? De minimale hoeveelheid informatie die je verstrekt rechtvaardigt in mijn opinie geen kick van twee jaar.

Zou je Windows Operating Systems - Policy eens goed door willen lezen? Hierin staat namelijk precies uitgelegd wat we in je topicstart wordt verwacht. Je mag ook best een oud topic gebruiken, maar wees dan wel volledig :) Ook al eens in de Windows Operating Systems - FAQ gekeken ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.