Hardware winkels in Limburg?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08
Wie weet goed(kope) winkels in Limburg? Denk dan vooral aan de regio Heerlen.

BVD

Zak

Verwijderd

Ook toevallig ik woon ook net in Heerlen (tijdelijk)
Maar ik weet alleen een winkel in Roermond, niet echt naast de deur.
In de Jagerstraat.

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08
effe de winkels die ik ken:
Heerlen
-Regenboog: wil je teveel betalen ga hier naartoe.www.regenboog.net
-YDC: soms goede dingen maar bijna niks op voorraad. www.yourdiscount.com

Verder is er niet veel. alleen maar vobis en zo.

Maastricht:
Paradigit: geen ervaring mee
geen idee wat er verder nog zit.

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

neem de stoptrein naar aken, ga daar naar de computer cash en carry en koop daar je spullen, je moet wel goed van te voren weten wat je wilt. maar dat is het goedkoopste.....
treinkaartje naar aken 7 gulden heen en 7 gulden terug (van te voren de kaartjes voor heen en terug kopen) www.computer-cash-carry.com en in duitsland wat marken pinnen, goedkoper ken ik het niet in jouw regio.

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

Verwijderd

om de hoek van regenboog tegen over de chinese restaurant en (kamer van koophandel) is een nieuw computer zaak geopen.. 2 maanden.. prijs en naam weet ik niet.. of uw moet naar duitsland kopen in aken veel goedkopen..www.aha-computer.de

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Paradigit hier in Maastricht is niks, zelfde prijzen ongeveer als regenboog.

ga naar Duitsland of doe als ik: compu op i-net kopen

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

JP Computers in Nuth

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

Beste Zak, als je wilt, dat ik je de volgende keer mail, als ik weer eens naar aken ga moet je ff laten weten, je kan best wel mee, ik haal er altijd mijn cd's(zijn vaak maar 1 mark per stuk)......
icq 627535
mail nulkelvin@cyberjunkie.com

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>-Regenboog: wil je teveel betalen ga hier naartoe.www.regenboog.net[/quote]Als je echt wil lachen moet je in Geleen kijken naar Divine (www.divine.nl). Die prijzen zijn nog stukken hoger dan die van De Regenboog! Het is zo erg dat ze niet eens in de shopsurvey staan; elke tweaker die in de buurt kwam is met zwaailamp en sirene afgevoerd! :):)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

ja, ik woon ook in Limburg:), en yep, ken ook die Divine Soft of zoiets.
Maar ja, ik ken natuurlijk ook de regenboog, maar ja, geef mij maar online winkels:)
Ik bestel alles via www.alternate.nl (ja kweet het, niet bepaald de goedkoopste, maar wel eentje die goed zijn shit afleverd! Volgende dag in huis!).
Maaruh, Regenboog is verder wel ok.
Pagina: 1