Geen directe verbinding met Chello

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Heeft Chello dezelfde beveiliging als @home ingebouwd, mbt 2 users op dezelfde gateway?
Ik kan namelijk bv. via msn niets naar een iemand sturen die 4 km verderop woont, en ook Chello heeft.

Ook connecten op Battle.net werkt niet. Wij samen bij een ander wel, maar bij elkaar niet. :'(

Verwijderd

Jaded schreef op 10 augustus 2002 @ 19:48:
Heeft Chello dezelfde beveiliging als @home ingebouwd, mbt 2 users op dezelfde gateway?
Ik kan namelijk bv. via msn niets naar een iemand sturen die 4 km verderop woont, en ook Chello heeft.

Ook connecten op Battle.net werkt niet. Wij samen bij een ander wel, maar bij elkaar niet. :'(
search

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Goed onderbouwd antwoord :/

maar goed, heet 1 van jullie soms een firewall of (hardware)router? Die kan nl wel eens roet in het eten gooien..

Wees consequent, maar niet altijd

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Dat van de beveiliging is idd het geval. Er is echter wel een oplossing:

http://www.chelloo.com/tips/p2p.html

Suc6!

• Jaded
Pc123 schreef op 10 augustus 2002 @ 22:49:
Dat van de beveiliging is idd het geval. Er is echter wel een oplossing:

http://www.chelloo.com/tips/p2p.html

Suc6!
Thanx !! Dat was het idd...

En de search doet het niet, slimbo.

Verwijderd

Jaded schreef op 10 augustus 2002 @ 23:47:
[...]
Thanx !! Dat was het idd...

En de search doet het niet, slimbo.
Neem eens de moeite om te searchen ipv te lullen dat de search het niet doet, doet het prima namelijk..

• Jaded
Ja, de topics tot en met 2000 zijn nu geindexeerd. Dat is wel lekker uptodate allemaal he.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 23:53:
[...]
Neem eens de moeite om te searchen ipv te lullen dat de search het niet doet, doet het prima namelijk..
werkt nog niet optimaal, dus zou best wel eens kunnen dat er over dit onderwerp nog nix mee te vinden valt

als je het eerst zelf eens zou proberen, en dan zelf je zoekresultaten zou posten dan heb je:

1) meer recht van spreken
2) ook nog eens iemand blij gemaakt

just my 2 cents :>

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Ik heb me altijd afgevraagt hoe dit komt. Msn etc werkt wel. Maar wat bv in mijn geval @home assen (zelfde met alles van dezelfde regio dus)kan iemand anders met @home assen niet pingen, zo kan diegene een game die je gecreate heeft dus ook niet joinen. Ik vind dit compleet idioot |:( , en wat is de reden hiervoor...

• Jaded
Je zit o pdezelfde Gateway en @home heeft er een 'beveiliging' opgezet dat je niet kunt connecten bij elkaar.
Waarom die beveiliging er is.. :? :?
Maar het is dankzij Pc123 makkelijk op te lossen :)

Verwijderd

Jaded schreef op 11 augustus 2002 @ 10:23:
Je zit o pdezelfde Gateway en @home heeft er een 'beveiliging' opgezet dat je niet kunt connecten bij elkaar.
Waarom die beveiliging er is.. :? :?
Maar het is dankzij Pc123 makkelijk op te lossen :)
Dit kan niet omdat je anders bij elkaar op de hd kan kijken als er dingen geshared staan.
Komt doordat windows denkt dat je op hetzelfde netwerk zit.

Verwijderd

Searchwerk dus, maar de search doet het niet goed, dus kun je er niets aan doen (mooie samenvatting, toch? :P)
Maar dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.