Je kan hier beter niets zetten....
je kan het kopen in de betere computer winkel
of bestellen...
of een tweedehandsje op een pc-beurs kopen voor een prikkie...
die 9" wordt nog regelmatig nieuw bij kassa-systemen gelevert... maar je moet niet schrikken als een 9" nieuw net zo duur of duurder is als een 17" bakbeest...
ik heb er laatst eentje op een beurs voor E 25,- gekocht
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
als ik het goed heb is er nog eentje die een beetje betaalbaar is van trust.
Verder hebben bijna alle grote merken er ook eentje, alleen die moeten bestelt worden... en zijn gewoon erg prijzig... en veel computerwinkels willen gewoon niet bestellen wat niet in het assortiment zit...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
jij wilt er zeker niet vanaf?!?!?!?
maar voor een paar euro's kun je dus op de iets grotere pc-beurs er zo eentje uitkiezen...
ik heb hem van een pc-discount beurs...
en guess what !! hij doet dienst als linux server screen
echt waar , koste toen 35 piek !
dus hou die beurzen in de gaten en anders doe es een oproepje op vraag en aanbod op tweakers .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Zag er zeer 1337 uit, werkte perfect en was niet duur.
Ideetje voor jou?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
niet duur , zon lcd in kleur met die afmetingen weet ik niet anders dan dat ze minimaal 400 gulden kosten .schizofreen schreef op 10 augustus 2002 @ 23:53:
dr zijn ook van die kleine LCD (gewoon LCD dus geen TFT) schermpjes die PAL of NTSC ontvangen. Dus als je een videokaart hebt met TV-out kun je gewoon daarop vertrouwen. Ik heb ooit een mod gezien waar iemand zo'n schermpje (die was ongeveer 14 bij 10 cm.) in de zijkant van zn kast had gebouwd en draaide op een resolutie van 800*600.
Zag er zeer 1337 uit, werkte perfect en was niet duur.
Ideetje voor jou?Ik weet niet meer de exacte naam van die schermpies.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
gulden, gulden?talin schreef op 10 augustus 2002 @ 23:55:
[...]
niet duur , zon lcd in kleur met die afmetingen weet ik niet anders dan dat ze minimaal 400 gulden kosten .

we leven in het Euro tijdperk!!
Maar nee, zoveel kostte dat die kerel echt niet. Ik zal eens gaan zoeken of ik nog zoiets kan vinden...
sorry, ik wilde even een plaatje gebruiken...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
dit mischien iets ?
kost wel : ¤ 172,41
www.conrad.nl Nr. 192473
Met controller ?talin schreef op 11 augustus 2002 @ 01:46:
hmm ik heb ook eens zitten zoeken .
dit mischien iets ?
afbeelding
kost wel : ¤ 172,41
www.conrad.nl Nr. 192473