Toon posts:

MMS werkt dat al?

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
MMS werkt dat al in nederland en zo ja, bij welke aanbieders.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Geen idee, maar wie zit er nu echt zo te wachten op MMS?
Volgens mij zit men er veel meer op te wachten dat er eens een redelijke prijs wordt gevraagd voor SMS, namelijk 10x minder, meer is m.i. niet gerechtvaardigd voor het enkel sturen van max 160 bytes.

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11
Nee, werkt nog niet. In oktober komen de eerste providers ermee. Geen idee wie het eerst is, maar het zal bij elkaar nog geen 2 maanden duren, of elke provider heeft het.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee wat de kosten zijn van een mms bericht.

• martijnn
  • Laatst online: 22:11
Gemiddeld 10x zo duur als een sms bericht, afhankelijk van de data die je verstuurd.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

martijnn schreef op 13 augustus 2002 @ 08:52:
Gemiddeld 10x zo duur als een sms bericht, afhankelijk van de data die je verstuurd.
Haha :D 10x? :P E 2,20 voor een MMS? Echt niet.

In principe is het zo dat je alleen voor data zou moeten hoeven betalen. Dan zou je met een MMSje bijv. 0,010 MB x E3,- = E0,030 kwijt zijn. Maar de providers zullen het waarschijnlijk anders aanpakken. In het buitenland zie je dat ze bijv zeggen dat een MMSje onder de 15 KB 30 cent kost en daarboven 50 cent (fictieve getallen).

Dit is niet zo'n ramp, want het nuttige van MMS is vooral dat je een fotootje kunt meesturen. En ja, daar zitten wel mensen op te wachten, waaronder ik :)

[ Voor 0% gewijzigd door ErectionJackson op 13-08-2002 09:18 . Reden: Schurftreact :P ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
ErectionJackson schreef op 13 augustus 2002 @ 09:18:
[...]

Haha :D 10x? :P E 2,20 voor een MMS? Echt niet.

In principe is het zo dat je alleen voor data zou moeten hoeven betalen. Dan zou je met een MMSje bijv. 0,010 MB x E3,- = E0,030 kwijt zijn. Maar de providers zullen het waarschijnlijk anders aanpakken. In het buitenland zie je dat ze bijv zeggen dat een MMSje onder de 15 KB 30 cent kost en daarboven 50 cent (fictieve getallen).

Dit is niet zo'n ramp, want het nuttige van MMS is vooral dat je een fotootje kunt meesturen. En ja, daar zitten wel mensen op te wachten, waaronder ik :)
Ik mag aannemen dat SMS dan wel wat goedkoper wordt. De kostprijs voor MMS ligt namelijk wel al snel 10x hoger (of meer).

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-04 13:35
Hmmm... ik lees net op esato dat Vodafone de eerste operator in
nederland is die MMS aan heeft staan !!!!
Ze supporten het nog niet officieel maar het werkt al wel!! :P

url:
http://www.esato.com/boar...c.php?topic=10977&forum=2

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
In Duitsland wordt het al officieel ondersteund door Vodafone.

no comment

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TOF!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Scidd0w, heb je al enig idee wat het nou kost per bericht ?
Ik neem aan dat je het wel getest heb.

Heb je ook enig idee of dit al met pre-paid ook werkt ?

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-04 13:35
w00t..

Ben heeft een actie...
Vanaf nu tot 31 december gratis mms'jes versturen!! :P
http://www.ben.nl/ik_ben_ben/flash/mms_dieplink.html

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 12:09
Scidd0w schreef op 02 oktober 2002 @ 14:56:
w00t..

Ben heeft een actie...
Vanaf nu tot 31 december gratis mms'jes versturen!! :P
http://www.ben.nl/ik_ben_ben/flash/mms_dieplink.html
Jammer dat je met Ben niet kan bellen |:(

Maar ff on topic: ik denk niet dat ik gebruik ga maken van MMS (met vodafone) want ik denk inderdaad dat het flink duur gaat worden en dat vind ik niet echt de moeite waard...

• schwarzenegger
  • Laatst online: 01-05 22:16
Er loopt al een soortgelijk topic over dit onderwerp: Ben introduceert als eerste aanbieder in Nederland MMS
Cutebritney heeft gevraagd om daarin reacties over de werking te posten dus wellicht dat je daar wat informatie kunt vinden
suc6

• StanTheMan
  • Laatst online: 14-02 21:09
O2 heeft het wel in haar "Self Service Centre" staan.
Ik citeer:
"MMS is zowel voor Prepay van O2 als Abonnement van O2 beschikbaar. Er is geen extra abonnement voor nodig, je betaalt alleen voor het gebruik en, zoals met SMS, alleen voor het versturen en niet voor het ontvangen."

"Binnen Nederland €0,45"

Heel vreemd dat er niets over het instellen ervan bij staat..

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

StanTheMan schreef op 04 oktober 2002 @ 01:13:
Ik citeer:
"MMS is zowel voor Prepay van O2 als Abonnement van O2 beschikbaar. Er is geen extra abonnement voor nodig, je betaalt alleen voor het gebruik en, zoals met SMS, alleen voor het versturen en niet voor het ontvangen."

"Binnen Nederland €0,45"

Heel vreemd dat er niets over het instellen ervan bij staat..
ja zeg dat wel, LEUK! gratis zooi, maarja nergens een instelling te bekennnen :(
of weet iemand al wat meer?

39

Verwijderd

Heb o2 al een mail gestuurd, want ik wil graag ook die instellingen! Zodra ik meer hoor, dan post ik dat meteen.

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 15:20
Bij Ben kost het 0,50ct straks voor abbonement en 0,60ct voor prepaid! DUUR!!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

MMS=EMS ??

• StanTheMan
nee da's heel wat anders.. bombaci

• ErectionJackson

ErectionJackson

MMS = MMS
EMS = EMS 8)7

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• SquatRS
wat ik d8

MMS=Multimedia Message Service= het versturen en ontvangen van foto's enz...
EMS=het verzenden en ontvangen van Logo's enz...

met nadruk op dacht

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

MMs bij Ben werkt nu eindelijk hoe het moet, leuk hoor. Gewoon een berichtje aan mezelf gezonden, zowel email als mobiele nummer. Werkt goed. Alleen de opgenomen geluiden uit mn nokia 7650 kent windows niet. Jammer.

Bennie gek, ben een koe!

• SquatRS
ederooij schreef op 08 oktober 2002 @ 15:43:
MMs bij Ben werkt nu eindelijk hoe het moet, leuk hoor. Gewoon een berichtje aan mezelf gezonden, zowel email als mobiele nummer. Werkt goed. Alleen de opgenomen geluiden uit mn nokia 7650 kent windows niet. Jammer.
en de prijs...????

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

NU nog gratis, straks 50 eurocenten. Beetje gortig vind ik zelf. Maar dat is even duur ongeveer als een ringtone als je die laat opsturen. En dat kan dan nu ook

Bennie gek, ben een koe!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:54

PowerFlower

être diable et jouer fleur

StanTheMan schreef op 04 oktober 2002 @ 01:13:
Het bericht is nu bijgewerkt met een datum:
MMS is vanaf 28 oktober / 11 november beschikbaar via respectievelijk de Web shop en winkels voor zowel voor prepay van O2 als abonnement van O2. Er is geen extra abonnement voor nodig, je betaalt alleen voor het gebruik en, zoals met sms, alleen voor het versturen en niet voor het ontvangen.
Ook de kosten zijn te vinden: € 0,45 per MMS binnen NL. Nu nog de instellingen... Gokje: mms.o2.nl? :P

• PowerFlower

PowerFlower

w00t! O2 heeft MMS al werkend jongens, ik had mijn telefoon al ingesteld met een werkend O2 GPRS WAP account en toen dacht ik (zie hierboven)... berichtencentre... zal wel mms.o2.nl zijn... EN DAT IS HET OOK! :D :D

Net van phoneparadise.com mijn trial MMS ontvangen :D :D

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe zit het nou met de kwaliteit ervan?
Dat het zo duur is.. okay dan, maar dan wil je d'r ook wel wat voor terug. Welke resolutie is't eigenlijk? Hoeveel kleuren?

Of: Post hier gewoon een zo hoog mogelijke kwaliteitspic :)

🌞🍃

• StanTheMan
inderdaad!! ik heb hem ook van phone paradise gekregen..

• PowerFlower

PowerFlower

DataBeest schreef op 22 oktober 2002 @ 13:55:
Hoe zit het nou met de kwaliteit ervan?
Dat het zo duur is.. okay dan, maar dan wil je d'r ook wel wat voor terug. Welke resolutie is't eigenlijk? Hoeveel kleuren?

Of: Post hier gewoon een zo hoog mogelijke kwaliteitspic :)
Volgens mij hangt dat mn van je telefoon af. Op een t68i is dat dus 256 kleuren, 101x80 pix. Maar MMS is meer een soort van "mobile flash" animatie, je kunt dus verschillende plaatjes combineren met tekst en geluid. En als je dus een cameraatje hebt (MCA-10, 20 of 25) kun je er foto's mee sturen. De kwaliteit daarvan in MMS is niet fantastisch, maar de E/// cameraatjes doen 640x480 in 24bit. (Kun je dus alleen niet op de foon zelf zo zien, en niet zo MMS'en).

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05-2025
PowerFlower schreef op 22 oktober 2002 @ 13:22:
w00t! O2 heeft MMS al werkend jongens, ik had mijn telefoon al ingesteld met een werkend O2 GPRS WAP account en toen dacht ik (zie hierboven)... berichtencentre... zal wel mms.o2.nl zijn... EN DAT IS HET OOK! :D :D

Net van phoneparadise.com mijn trial MMS ontvangen :D :D
Maar ik heb dus een Nokia 3510 (die dus MMSjes kan ontvangen) icm O2 abonnoment, alleen zonder GPRS. Kan ik nu ook MMSjes ontvangen, of heb ik daar een GPRS verbinding voor nodig?

iRacing Profiel

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ik denk het wel.. Hier gaat het namelijk niet goed als ik geen GPRS verbinding heb.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ik werk in ElectricCity, de electronicahoek van de Vroom & Dreesmann. Vorige week was daar een vertegenwoordiger van Ben, en ik heb toch al echt van de ene Nokia 7650 naar de andere 7650 een MMS'je gestuurd. Verzendan gaat wel met een kleine vetraging maar al met al is het er leuk.

Ziet er wel goed uit, maar ik ga toch echt nog niet denken aan een andere phone door de opkomst van MMS. Als UMTS eindelijk van de grond is gekomen dan investeer ik weer in nieuwe hardware, tot die tijd zingt mijn gratis postbankm35i'tje het nog wel gemakkelijk uit :)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

hmm ik heb net ook even op phoneparadise een mms berichtje naar me toe laten sturen ( mms.o2.nl gebruikt)
maar nu krijg ik wel de tekst te zien van i think u're the cutest en dat your honey alleen dat ventje met die hartjes krijgk nie....
misschien mislukte het zenden en daarom wil ik jullie vragen of jullie mij een mmsje konden sturen het nr = 0647858515 ik zou jullie heel dankbaar zijn.

• PowerFlower

PowerFlower

Dat ventje met die hartjes krijg ik ook pas te zien als de MMS "afgelopen" is... die is kennelijk niet zo netjes inelkaar gezet (of voor een Nokia, hij past nl ook niet helemaal op het schermpje van m'n T68i). Maar als je hem überhaupt al ziet, werkt MMS hoor, tis geen zend/ontvangfout.

• PowerFlower

PowerFlower

Gelukkig zijn ze bij O2 al hard aan het bouwen aan de MMS pagina's op hun website, en alle mogelijke antwoorden op vragen die nog door niemand gesteld worden. Die moeten natuurlijk volgende week online zijn ;) Gelukkig ook hier weer een logische URL, namelijk http://www.o2.nl/mms (bijna niet te vinden dus). Voor de settings: (je moet wel als gebruiker geregistreerd zijn op hun website): http://www.online.o2.nl/login/mms/settings. Van daar af kun je ook voor veel geld (€1,10) "Premium Content" versturen :P

[ Voor 0% gewijzigd door PowerFlower op 24-10-2002 15:54 . Reden: typo ]

Verwijderd

ik werk op o2 helpdesk en de bedoeling was 15 oktober en dat is nu verzet naar eind november. Kosten bedragen idd 0.45 eurocentjes .

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:56:
ik werk op o2 helpdesk en de bedoeling was 15 oktober en dat is nu verzet naar eind november. Kosten bedragen idd 0.45 eurocentjes .
Mooi! ben jij degene die druk die antwoorden aan het invoeren is? ;)

Kunnen jullie ook ergens de "handmatige" instellingen neerzetten? Want voor MMS kun je nu alleen nog maar kiezen uit "telefoon1", "telefoon2" etc. :P

En de advanced instellingen van GPRS zou ik ook wel eens willen hebben... en de SMTP server... *D

Btw, het werkt anders al goed hoor, de vooruitgeschoven datum heeft zeker meer te maken met de reclame campagne en content?

[ Voor 0% gewijzigd door PowerFlower op 24-10-2002 16:03 . Reden: toegevoegd ]

Verwijderd

Ik heb de trial mms ook gekregen, ziet er best wel grappig uit!!

Verwijderd

Alles werkt vanaf gisteren bij Vodafone Live :) Een MMS (maximaal 33kb) kun je versturen voor 49 eurocent :) Dat is dus tekst inclusief beeld en geluid. Het is dus niet 10x duurder als een SMS. Als je het zo moet vergelijken is het juist vele malen goedkoper als een SMS gezien het feit dat sms beperkt wordt met 160 karakters en MMS dat niet heeft :)

Veel plezier met Vodafone Live! (mocht je nog niet onder de indruk zijn - moet je net als ik een VCP binnen lopen en ze zullen je er mee confronteren).

Verwijderd

jullie weten waarschijnlijlk allemaal al dat op de o2 pagina je al verschillende dingen van mms kan bekijken ( www.o2.nl/mms) en nu zag ik dat ze alles al weer wat vernieuwd hebben.
maar dit is ook het geval bij mms- instellingen en nu staat hier bij prepay:

Wanneer je een prepay pakket gekocht hebt staan alle instellingen goed in je toestel en wordt je aangemeld op het netwerk zodra je je toestel activeert. Om technische redenen kan je pas de volgende dag aan de slag met mms. Wanneer je een los prepay simpakket gekocht hebt en een eigen mms-telefoon wilt gebruiken, activeer je eerst je toestel en belt dan naar het Customer Service Center op telefoonnummer 0900 - 1201200 (€ 0,35 per minuut) Zij vertellen je wat je moet doen om zo snel mogelijk te kunnen mms-en. Dat is afhankelijk van je toestel.

nou wou ik vragen heeft iemand hier al naar toe gebeld en het werkend gekregen? want ik heb net even gebeld en ik heb niks in die menu gehoord van instellingen over mms...
of over hoe je het werkend kan krijgen

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2002 20:56 . Reden: stukje tekst bijgeplakt ]

Verwijderd

beetje dom gedaan hier... sorry

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Maar uh,.... O2 ondersteunt ut dus wel,... kheb me vandaag laten vertellen door zo'n kwakzalver dat Ben® de enige was :s

Verwijderd

Dr0pSHoT schreef op 31 oktober 2002 @ 20:00:
Maar uh,.... O2 ondersteunt ut dus wel,... kheb me vandaag laten vertellen door zo'n kwakzalver dat Ben® de enige was :s
Lezen jullie dit allemaal wel? Er is namelijk hierboven allang verteld dat er op dit moment 3 providers aan MMS doen: Vodafone, Ben en O2. Ze werken alle drie bijzonder goed dus binnenkort zullen we allen lastig gevallen worden door honderden MMSjes van vrienden en collega's :P

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 06:47

rudyfb

the Mentor

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 08:23:
Alles werkt vanaf gisteren bij Vodafone Live :) Een MMS (maximaal 33kb) kun je versturen voor 49 eurocent :) Dat is dus tekst inclusief beeld en geluid. Het is dus niet 10x duurder als een SMS. Als je het zo moet vergelijken is het juist vele malen goedkoper als een SMS gezien het feit dat sms beperkt wordt met 160 karakters en MMS dat niet heeft :)

Veel plezier met Vodafone Live! (mocht je nog niet onder de indruk zijn - moet je net als ik een VCP binnen lopen en ze zullen je er mee confronteren).
wat zijn de instellingen voor vodafone? weet je dat ook toevallig?

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

sorry, nvt.

[ Voor 0% gewijzigd door freddyathlon op 01-11-2002 11:15 . Reden: fout bericht ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• ErectionJackson

ErectionJackson

rudyfb schreef op 01 november 2002 @ 10:05:
[...]
wat zijn de instellingen voor vodafone? weet je dat ook toevallig?

Bel 444, optie 3

Kijk anders hier ff voor de instellingen voor een 7650: http://www.slagman.com/kay/handmatigeinstellingen7650.doc

Je kunt zo de parameters eruit vissen en toepassen op een andere phone (8>

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

ErectionJackson schreef op 01 november 2002 @ 11:41:

[...]

Bel 444, optie 3

Kijk anders hier ff voor de instellingen voor een 7650: http://www.slagman.com/kay/handmatigeinstellingen7650.doc

Je kunt zo de parameters eruit vissen en toepassen op een andere phone (8>
hmm heb het net geprobeerd, maar ik denk dat ik iets fout doe ;( iemand die mij uit de brand wil helpen met mijn t68i

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Kun je wel bij de Live-portal komen? Zo ja, dan moet je even een username + pincode aanmaken

• FlowDesign
  • Laatst online: 00:25
Ben® MMS is what you want :7

Prijzen staan op http://www.ben.nl denk ik.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• ErectionJackson

ErectionJackson

FlowDesign schreef op 01 november 2002 @ 15:00:
Ben® MMS is what you want :7

Prijzen staan op http://www.ben.nl denk ik.

Want? Dan moet je eerst half Nederland doorcrossen om bereik te vinden, terwijl je met Vodafone overal kunt MMSen :7 ;)

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

ErectionJackson schreef op 01 november 2002 @ 14:50:
Kun je wel bij de Live-portal komen? Zo ja, dan moet je even een username + pincode aanmaken
Nee joh ik kom jammer genoeg nergens ( kan wel wappen over gprs ) maar ik kom niet uit de instellingen voor MMS ;(

• ErectionJackson

ErectionJackson

Heb je een WirelessWeb aansluiting? Zo ja, verander dan even bij beide Vodafone Live instellingen het toegangspunt van "live.vodafone.nl" in "web.vodafone.nl"

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-05 07:13
is er ook een site, waar je een mms vanaf kan versturen zonder een mms-telefoon
Ik wil graag een mms naar iemand sturen, maar heb nog geen geschikte telefoon.
heb al op verschillende sites gekeken bv. myFone.nl, clubmms.com en die van O2.nl, maar op geen van alle kan je een mms naar een telefoon sturen, en dan nog het liefst gratis ... :-)

wie kan mij hiermee helpen ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

Nee er is geen site om mms te versturen, alleen om te bekijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 17:13:
Nee er is geen site om mms te versturen, alleen om te bekijken.
die sites bestaan wel, maar ze werken niet :(

henry_f heeft zelf ook mms op zijn pagina gehad maar daar dat werkt niet
(gadzillo :r |:( )

Verwijderd

met een t68
en een BEN abo
werkt als een speer
zelfs naar email adressen
:) :) :) :) :)

• doubleduh
  • Niet online
www.nowmms.com werkt iig met Vodafone NL / T68i en is gratis (nou ja, behalve wat je betaalt voor je GPRS-verkeer) :) Zenden en ontvangen werkt (ook naar emailadressen), ik weet alleen niet of MMS'en naar andere netwerken ook werkt...

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-05 07:13
maar moet je je toestel, een vriend van me heeft de nokia 6610, instellen om mms te kunnen ontvangen, ik heb hem nu 3 keer een mms verstuurd, eenmaal via 02.nl en 2 maal via via myFone.nl, maar geeneen is er aangekomen, eentje alleen met de tekst en geen animatie.

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

doubleduh schreef op 30 December 2002 @ 02:48:
www.nowmms.com werkt iig met Vodafone NL / T68i en is gratis (nou ja, behalve wat je betaalt voor je GPRS-verkeer) :) Zenden en ontvangen werkt (ook naar emailadressen), ik weet alleen niet of MMS'en naar andere netwerken ook werkt...
ik krijg geen mms van hun ontvangen ?

Verwijderd

Ik kan ook geen mms naar O2 sturen, die komen gewoon niet aan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 10:37:
Ik kan ook geen mms naar O2 sturen, die komen gewoon niet aan!
vanaf je vodafone of wat?

Verwijderd

Vanaf T68 7650 BEN abo naar Turkse Turkcell of Telsim abonementen werkt perfect.
meestal binnen 5 minuuten.

7210 werkt voor geen meter :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 13:19 ]

• doubleduh
  • Niet online
hij doet het idd niet meer :'( paar dagen geleden nog wel...

Verwijderd

doubleduh schreef op 30 December 2002 @ 17:12:
hij doet het idd niet meer :'( paar dagen geleden nog wel...
ja want dit zou wel een uitkomst zijn, gewoon de kb;s en niet 50 eurocent per mms

Verwijderd

Ze hebben een probleem met de hardware, en zijn nu geswitched naar de US, maar dit is tijdelijk.. as vrijdag zou het weer moeten werken

• doubleduh
  • Niet online
mooi :)

• doubleduh
  • Niet online
hij doet het weer :)
Pagina: 1