P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Ik weet het niet.. zo'n ding is echt helemaal afhankelijk van de software. Ik zou daar niet graag mee rommelen. Vraag eens bij de winkel na of die niks kunnen regelen? Een maat van mij heeft zijn DVD speler (Philips) ook gewoon af-fabriek regiovrij laten maken. Kost idd wel wat, maar dan weet je ook zeker dat het goed zit.
Type?
Een vriend van me heeft het 2 weken geleden ook gedaan.
Hij heeft een JVC, maar met Sony gaat het vast ook.
Een vriend van me heeft het 2 weken geleden ook gedaan.
Hij heeft een JVC, maar met Sony gaat het vast ook.
Een kennis van mij heeft een JVC. Om de DV-in te activeren heb je daar een klein kastje bij met een knop en een lampje. als je de camera aan zet hoef je alleen maar effe het knopje ingedrukt te houden en als het lampje groen gaat branden is de DV-in beschikbaar. Misschien dat zoiets ook voor sony werkt. Denk het wel. Succes ermee!
Volgens mij is dit wel legaal. Deze kastjes zijn namelijk overal verkrijgbaar. (maar ik zou me kunnen vergissen)
Volgens mij is dit wel legaal. Deze kastjes zijn namelijk overal verkrijgbaar. (maar ik zou me kunnen vergissen)
Het gaat om de tcr-drv15. Ik denk wel dat het legaal is. Gerenomeerde foto en video zaken verkopen openlijk widgets om het uit te schakelen en ook de websites zijn niet zwartof staan vol met p0rn banners
. Ik wil het het liefste softwarematig doen.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
" een klein kastje bij met een knop en een lampje" klinkt erg Willy Wortel-achtig. Wacht even 1 minuut en dan heb ik ook een klein kastje met een knopje en een lampje.vandenhende schreef op 10 augustus 2002 @ 19:05:
Een kennis van mij heeft een JVC. Om de DV-in te activeren heb je daar een klein kastje bij met een knop en een lampje. als je de camera aan zet hoef je alleen maar effe het knopje ingedrukt te houden en als het lampje groen gaat branden is de DV-in beschikbaar. Misschien dat zoiets ook voor sony werkt. Denk het wel. Succes ermee!
BTW, met alles wat je hebt ingevoerd staat het je vrij ermee te doen wat je wilt tenzij in strijd met de wet of de openbare orde. Dat de douane het niet leuk vindt, tja .....................
Tja legaal of niet, het is natuurlijk belachelijk dat het zelfde apperaat (echt waar) in het 1ne land wel DVin heeft en in het andere land niet. Maar goed dat was je vraag niet. Je kunt gewoon softwarematig dat uitschakelen, alleen is het zo dat de makers van die proggies ook gewoon tweakers zijn en dat je geen enkele garantie hebt !!! Maar goed ik heb (had,
) een JVC met hetzelfde probleem, ik heb een proggie van http://www.dv-in.nl afgehaald (gewoon freeware) en kon daarmee de blokkering van mijn camera opheven. Voor sony camera's is er ook zat te vinden. Alleen oppassen wat je doet je kunt in sommige gevallen alles wijzigen in je camera, bv bij mij kon ik ook nog eens de digitale zoom van 100x naar 200x zetten,
. Je kunt dus ook alle verzieken,
. En naar mijn idee is het gewoon het tweaken van je EIGEN camera, dus nix illegaals aan. Zolang de fabrikanten het gewoon softwarematig blokkeren, moet ik toch zelf weten of ik dat terug zet. Het is toch mijn camera, ik heb hem gekocht en ik mag er mee doen wat ik wil... ZO dat was ff voor de moraalridders.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Bij mijn Panasonic NV-DS11 heb ik het ook gedaan: zonder problemen. Je moet gewoon de instructies goed opvolgen en EXACT doen wat er voorgeschreven wordt, dan kan er echt niet veel gebeuren.
Verwijderd
kijk eens bij lynxdv.com, zij hebben software hiervoor. Ik heb mijn Sony TRV210e zelf aangepast met software en kabel.
Die widgets zijn volledig veilig en doen niks engs met je camera, zodra ze losgekoppeld zijn is je camera weer normaal. Heb er zelf niet een (mijn JVC cam heeft uberhaupt geen DV-in gehad) maar een oom van me wel, en die is best tevreden over z'n widget.
Lijkt me ook veiliger dan kloten met een firmware upgrade ofzoiets dergelijks die door een of andere tweaker geschreven is, maar dat moet je zelf weten
Lijkt me ook veiliger dan kloten met een firmware upgrade ofzoiets dergelijks die door een of andere tweaker geschreven is, maar dat moet je zelf weten
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Pagina: 1