Toon posts:

meer dan 60 graden op mijn epox ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zonder mijn processor erg te belasten loopt de temperatuur van mijn CPU
op mijn Epox 8k3a+ board zo rond de 62 graden. Is dat wel ok ??

Verwijderd

Topicstarter
het is trouwens een AMD 1800+

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
Ik ken wel mensen die een Athlon draaien t/m 65 graden (soms). En die draait prima verder. Wat voor temp heb je bij zware belasting? Scheelt dat nog veel?

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Nou als hij zo maximaal 60 blijft is er geen punt van alarm maar als hij hoger komt is dat niet zo best. Misschien kan je wat meer aan de temperatuur doen, xtra coolers enz enz... het is wel beter als hij wat koeler blijft.

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
daar ben ik het wel mee eens ja, tenzij je em toch in 1 jaar wilt afschrijven :D
hij slijt misschien wat harder bij hogere temps.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Verwijderd

koelpasta in orde?

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
wat voor koeler heb je erop zitten? 62 graden kan nog wel, maar zo gauw je boven de 70 komt moet je toch op gaan passen

Verwijderd

Topicstarter
er zit een zalman koeler op rond de 2000rpm en ik heb een laagje koelpasta waar ik net doorheen kon kijken........

Verwijderd

Topicstarter
ook mijn enermax voeding staat niet op maximaal dus die stille compu kan ik zo ook wel vergeten........

Verwijderd

misschien kan die zalman koeler gewoon wat hoger :S en eventueel die voeding koeler ??
is dat het enige aan koeling ?? want dan zou ik er toch wat fans bijzetten 8) 8)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Ik heb niet zelf een zalman koeler maar meeste CPUfans (bij mij dan) draaien allemaal rond de 5000rpm of 4000rpm, is 2000rpm niet wat langzaam of maakt hij dan teveel geluid?
Pagina: 1