Toon posts:

Computer start spontaan opnieuw op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd start de computer - als ik midden in een programma bezig ben- spontaan opnieuw op. Ikzelf denk dat het aan 1 of meer van de programma's ligt die op de achtergrond draaien (Getright, Blackice Defender en Norton Antivirus) Kan dat inderdaad het geval zijn?

Ik gebruik Windows XP, heb 128 MB geheugen (meer gegevens nodig?)

Verwijderd

ik had dit probleem ook vaker, ook onder winXp, vaak als ie teveel geheugen ofzo gebruikt, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
als ik me goed herinner had ik et in 98 ook al, ik heb et verholpen door een ventilator op me computer te richten (ofwel koeling was bij mij kapot, denk ik)

Verwijderd

r muisknop op deze comp/eigenschappen/geavanceerd/ opstart en herstart instellinge.
even het vinkje weghalen bij pc opnieuw opstarten zodra het mis gaat.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik had da ook ma da was doordat ik had Norton antivirus samen met zonealarm. heb da eraf gegooid die zonealarm en de personal firewall van norton opgezet. Probleem opgelost :)

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Bij een gare ALDI bak van me heb ik hier ook last van gehad...
Voedingssnoer even eruit halen, er weer in doen, luisteren of je een beetje geknetter hoort, beetje aan kabeltje duwen en trekken...

VOILA :D

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

BitBit3r schreef op 10 augustus 2002 @ 19:20:
Bij een gare ALDI bak van me heb ik hier ook last van gehad...
Voedingssnoer even eruit halen, er weer in doen, luisteren of je een beetje geknetter hoort, beetje aan kabeltje duwen en trekken...

VOILA :D
Als ik dat geknetter uit de voeding zou horen, zou ik die voeding gelijk het raam uit gooien.... (anders kun je binnen de kortste keren je mobo/cpu erachteraan gooien)...
Pagina: 1