TV en Monitor beiden pcbeeld

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• DaMastah
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Dit is wat ik zeg maar wil bereiken: Ik wil dat zowel TV en Monitor allebei tegelijkertijd mijn pcview (bijv desktop) kunnen laten zien.

Nu als ik zeg maar naar tv-output switch gaat mijn monitor uit. Andersom dan gaat tv beeld op zwart en springt monitro weer aan.

Alles is op een v8200 deluxe (asus) geforce 3 met tv out aangesloten op de tv via de SVHS output (S-video) naar de scart in de videorecorder. Via de videorecorder wordt het beeld dan op de tv gedisplayed. Op 1 of andere vage manier dout de scart van de tv het niet en de scart van videorecorder wel. (maar das niet van belang toch)

Ik hoorde dat de drivers van nvidea niet meer deze functie supporten maar vroeger sommige voodoo kaarten dat wel deden. Nou thanz any way voor jullie hulp alvast O-)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11
het ligt aan je videokaart,
deze ondersteunt het niet (ik heb dezelfde kaart)
en dat over je tv en videorecorder:
je tv ondersteund waarschijnlijk niet s-video via scart, en je videorecorder wel

• DaMastah
ja ik weet dat ie het niet ondersteunt maar zijn er geen andere drivers of een hack of een progje wa daar wel voor kan zorgen?

Verwijderd

tsja ik heb zelf en geforce 2 mx, en om dat zo te krijgen moet ik mijn instellingen op twinview zetten. Ik weet niet of je ook die mogelijkheid hebt bij je eigenschappen? Ik gebruik gewoon nvidea Quicktweak

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2002 17:32 . Reden: toevoeging ]

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 17:31:
tsja ik heb zelf en geforce 2 mx, en om dat zo te krijgen moet ik mijn instellingen op twinview zetten. Ik weet niet of je ook die mogelijkheid hebt bij je eigenschappen? Ik gebruik gewoon nvidea Quicktweak
alleen die geforce 2`s hebben dat.
Naar mijn weten is er geen crack :(

btw, bij mij zit dat s-video out kabeltje behoorlijk strak vast in m`n asus v8200 deluxe: ik krijg hem er niet meer uit. Heb jij daar ook last van? :?

• DaMastah
heb wel moeite gehad er hem erin te krijgen de video in is veel beter heb ik het idee. Maar ik gebruik het orginele kabeltje niet maar andere kabel nu jij dat zegt ga ik het ook zeker niet meer proberen :) BTW gebruik jij die 3dbril wel is in games?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.