Welke ultra gekoelde mini/midi tower ?

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Hoi, ik ga binnenkort een lan / half-life only bak samenstellen

met o.a.

1ghz athlon @ 1.2 / 1.3 ?
512mb ram
2x30 gig
gf2
cdrom
soundcard (a3d2)

Maar nu het probleem...
ik ga erg veel naar lan partys en till be nu een breuk aan m'n bigtower en ik zoek dus een midi tower met super cool mogelijkheden
max prijs : 300 / 350 gulden

ik zoek dus zoiets -> Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.co.uk/acatalog/coolercase_extreme.jpg

edit: plaatje fixen:)

• Renkie
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 20:29 schreef Renkie het volgende:
Hoi, ik ga binnenkort een lan / half-life only bak samenstellen

met o.a.

1ghz athlon @ 1.2 / 1.3 ?
512mb ram
2x30 gig
gf2
cdrom
soundcard (a3d2)

Maar nu het probleem...
ik ga erg veel naar lan partys en till be nu een breuk aan m'n bigtower en ik zoek dus een midi tower met super cool mogelijkheden
max prijs : 300 / 350 gulden

ik zoek dus zoiets -> Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.co.uk/acatalog/coolercase_extreme.jpg

edit: plaatje fixen:)[/quote]edit 2 : ik heb GEEN creditcard en zal me dus moeten behelpen met bezorging via rembours waardoor ik bovenstaande kast niet kan bestellen in de UK

• Renkie
uhm, excuses voor de dubble post, heb het editten nog niet helemaal onder de knie :(

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Koop een standaard kast en leef je uit met boor / decupeerzaag / dremel
en koop een stapeltje fan's en fingerguards bij de locale elecrto shop en klaar.

maakt alleen wel een tering herrie, heb het ook zo gedaan, en heb deze kast "verpeeld" door het uitproberen van opties. Nu koelt ie goed maar maakt ie veel te veel herrie.

= TheGrimReaper op tweakers

• Renkie
Ja, maar daar heb ik dus geen zin in :(

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:31
mot je dan ook een xtra voeding kopen als je gewoon 2 60/80mm fans erin zet? (300w voeding + duron + geforce2 +2 HD's)

WEBN & chill (@IBKR)

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Low noise voeding + fans kopen. Let erop dat alle fans kogelgelagerd zijn en zet je casefans eventueel met een dimmer oid op een lager voltage, dan draaien ze wat langzamer en dus stiller. Doe je om toch genoeg te koelen een fan extra erin. Weinig meer lawaai, veel extra aitflow.

ieeeepppppp :P

• Renkie
Ik heb hier een 350 Watt liggen, die haalt het wel

maar welke kast raden jullie dan aan als ik em wil verbouwen?
Pagina: 1