(HTML) Tabel met het weergeven van midden

Pagina: 1
Acties:

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
Ik weet neit of mijn topictitel duidelijk is.

Maar goed ik zal uitleggen.

Als je frames gaat gebruiken, kun je in ene frame op een link drukken waardoor het opgevraagde informatie van die link komt in een ander frame. Ook als je op een ander link drukt.

De bedoeling is of dat ook zo gaat met de tabel. (dus geen frames)

Ik wil met de tabel gaat werken in plaats van frames (omdat veel mooier is dan mijn gezicht)

Ik wil graag voor de zekerheid weten voordat ik verderga.

(jullie mogen htmlcodes geven hoe het gaat)

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-07 16:22
hopelijk zijn niet iedereen op vakantie.

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Misschien heb je wat aan dit topic: Link openen in tabel

ik denk dat dit topic hetzelfde lot beschoren is ;)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik spreken goed nederlands :Z :P
Maargoed, dat kan alleen als je in zo`n tabel een iframe zet
Dus
code:
1
2
3
4
<table>
 <tr>
  <td>
   <iframe noframeborder of frameborder=no width=100% height=100%></iframe>

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• enkb
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:06
Je vervangt dan de hele pagina, en niet alleen het gedeelte wat je wilt vernieuwen. En zoiets doe je met een hyperlink, volgens mij zijn deze html-codes wel te vinden op het internet ;-)

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

enkb schreef op 10 augustus 2002 @ 17:32:
Je vervangt dan de hele pagina, en niet alleen het gedeelte wat je wilt vernieuwen. En zoiets doe je met een hyperlink, volgens mij zijn deze html-codes wel te vinden op het internet ;-)
Dat is dus onzin.
Maak gewoon gebruik van iframes of divjes.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• enkb
Ja klopt je zou div-jes kunnen gebruiken, maar iframes alleen als je geen rekening houdt met
NS-4.x browsers

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
enkb schreef op 10 augustus 2002 @ 17:53:
Ja klopt je zou div-jes kunnen gebruiken, maar iframes alleen als je geen rekening houdt met
NS-4.x browsers
hoe wil jij inhoud van een div dynamisch wijzigen met behulp van een extern bestand, als je daar geen (hidden) iframe voor wilt gebruiken? Een popup-venster of zo :?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

die hidden iframe is niet nodig in ns4, omdat je daar aan de document.layers[id] een .src kan toepassen. Je kan dus in ns4 standaard een bestand IN een layer laden alsof het een frame is.
Maar ns4 is te oud om nog te ondersteunen. Hoe eerder wij ermee ophouden, hoe eerder het eindelijk echt dood is.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Pcies
Ns is zowizo al weinig gebruikt
Laat staan ns4
Das 1 op de 1 miljoen mensen die dat 'erbij; hebben misschien
Das 15 in heel nederland als je ervan uitging als elke nederlander zelf internette.
Das niet zo, dus misschien zo`n 1 of 2 in nederland

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• HunterPro
  • Niet online
sommige hele ontwerpafdelingen werken er nog mee :X :P

Oh when ... will they know it sucks as a default browser? :D ;) :+

• HunterPro
  • Niet online
XLerator schreef op 10 augustus 2002 @ 20:43:
Pcies
Ns is zowizo al weinig gebruikt
Laat staan ns4
Das 1 op de 1 miljoen mensen die dat 'erbij; hebben misschien
Das 15 in heel nederland als je ervan uitging als elke nederlander zelf internette.
Das niet zo, dus misschien zo`n 1 of 2 in nederland
erm buddy... ongeveer 2 a 3 procent van nederlands internetgebruikers gebruikt nog Netscape 4.x (veelal 4.7). Ga jij 3% van meer dan 15 miljoen mensen direct uitsluiten van gebruik van jouw site? Lijkt mij een vrij domme actie, elke bezoeker is er weer een.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Ja, die moet je dan maar uitsluiten, en een vriendelijke melding geven dat waar ze mee browsen een dingen van 5 jaar oud is (!!!), en vervolgens een link naar een echte browser aanbieden. Je kan niet tot sint juttemis backwards compatible blijven. :)
Als je niet meer rekening hoeft te houden met ns4 kan je eindelijk eens echt leuke dingen gaan doen met css. Dat heb ik liever dan een oerwoud aan frames en tables. :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• enkb
|HunterPro| schreef op 10 augustus 2002 @ 20:27:
[...]

hoe wil jij inhoud van een div dynamisch wijzigen met behulp van een extern bestand, als je daar geen (hidden) iframe voor wilt gebruiken? Een popup-venster of zo :?
De vragensteller wil de inhoud van de pagina wijzigen, als je div's zou gebruiken zou je show/hide layers kunnen doen. Werkt ook in NS 4.x. In principe zou je dan maar een pagina nodig hebben met een aantal layers.

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

|HunterPro| schreef op 10 augustus 2002 @ 21:01:
[...]

erm buddy... ongeveer 2 a 3 procent van nederlands internetgebruikers gebruikt nog Netscape 4.x (veelal 4.7). Ga jij 3% van meer dan 15 miljoen mensen direct uitsluiten van gebruik van jouw site? Lijkt mij een vrij domme actie, elke bezoeker is er weer een.
Zijn het er zoveel nog? Ongelovelijk.
Naja als zij zo koppig zijn, moeten ze dat zelf weten.
Ik ga mijn site zeker daarvoor niet aanpassen.
Dan maar minder bezoekers. Die lui zijn het toch al gewent om paginas niet goed voor te krijgen, dus 1tje meer of minder.
En zoals al gezegd, des te eerder wij stoppen, des te eerder is ns 4 gone

Verwijderd

gewoon met php kan ook,
page opnieuw laden bij link-opvraag, maar dan met de juiste info in de table.
Werkt best wel, zie sig
Pagina: 1