Toon posts:

[Novell] installeren en configureren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand voor mij een duidelijke nederlandstalige site waarop staat hoe ik Novell 3.12 moet installeren en configureren

Ik heb zelf natuurlijk al gezocht maar kon niet echt een duidelijk stappenplan of iets wat daar op lijkt vinden

Bvd Jurian

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 14:36

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 16:57:
Hallo,

Weet iemand voor mij een duidelijke nederlandstalige site waarop staat hoe ik Novell 3.12 moet installeren en configureren

Ik heb zelf natuurlijk al gezocht maar kon niet echt een duidelijk stappenplan of iets wat daar op lijkt vinden

Bvd Jurian
Wat moet je in vredesnaam nog met Netware 3.12 ?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
download dan gelijk een NetWare 6.0 sp1 versie van www.novell.com/netware6 , volledige gratis en actueel..

A wise man's life is based around fuck you

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Mocht je toch bij NW3.12 zweren, dan raad ik je aan om wat boekenzaken binnen te stappen. Mogelijkerwijs, dat deze nog wat achtergebleven lectuur over deze outdated versie van NetWare hebben.
BTW voor de voorgaande reacties. Misschien heeft de topicstarter hardwarebeperkingen om een hoger NOS te gebruiken of is hij helemaal een n00b op netwerk gebied. NW 3.12 is dan een aardige manier om kennis te maken met netwerken.

Voor de topicstarter zou het misschien handig zijn om NW 3.20 te gebruiken, want deze zou compleet gepatched en al zijn (maar dan moet je natuurlijk wel de software voor handen hebben).

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
zwelgje schreef op 10 augustus 2002 @ 21:19:
download dan gelijk een NetWare 6.0 sp1 versie van www.novell.com/netware6 , volledige gratis en actueel..
En waarom niet gelijk SP2? ;)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Onno schreef op 10 augustus 2002 @ 22:55:
[...]
En waarom niet gelijk SP2? ;)
die is ook pas op 9 augustus uitgekomen, ik zit ook niet elke op die site te kijken ;)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Verder op www.novell.com/documentation .... is wel alleen engelstalig, maar dat moet je als IT-er toch maar gewoon slikken...
Pagina: 1