Tiscali mail via Chello--> hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Jaren terug nam ik een e-mail account bij Open.net. na veel fusies en overnames, heb ik nu dus een account bij Tiscali. Het mooie is, dat het domijn open.net nog steeds in handen van Tiscali is, en dat mijn allereerste e-mail account dus nog steeds werkt. En omdat Wordonline mij ooit eens gesmeekt heeft om naar een gratis account over te stappen, is het nog gratis ook :P

En nu het probleem:
Tiscali heeft besloten dat je alleen nog van hun POP3 servers gebruik kan maken als je via hun infrastructuur op het internet zit. Maar ik heb Chello :(

Is het mogelijk om te faken dat ik op het Tiscali net zit, bijvoorbeeld via NAT? O-)

edit:
typo

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Heeft Tiscali niet toevallig een mogelijkheid om de mail automatisch te forwarden naar je Chello POP box?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-04 16:34
wat is het probleem zenden of ontvangen? Ontvangen kan je niks aan doen verzenden kan je gewoon je chello server gebruiken voor je open.net adres.

• Vunzz
  • Laatst online: 24-12-2025
Verzenden is geen probleem, dat doe ik inderdaad via Chello. Het probleem zit hem in POP3...

Maaruh, het probleem is al opgelost door Coen, dat ik daar met m'n stomme kop zelf niet aan ged8 heb!

Over en sluiten maar, en bedankt Coen!

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• xilebo
  • Laatst online: 27-08-2023
iemand die ik ken (m'n oom) heeft dus hetzelfde met een 12move abbo, waar geen forwarding bij zit (voor wat ik in een oogopslag kon zien)

iemand een oplossing?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 16:36:
Heeft Tiscali niet toevallig een mogelijkheid om de mail automatisch te forwarden naar je Chello POP box?
Ik zit met hetzelfde probleem. Maar dan internet ik via zonnet ADSL. Kan je het dan ook forwarden en hoe gaat dit in z'n werk?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

xilebo schreef op 10 augustus 2002 @ 17:19:
iemand die ik ken (m'n oom) heeft dus hetzelfde met een 12move abbo, waar geen forwarding bij zit (voor wat ik in een oogopslag kon zien)

iemand een oplossing?
Bij de gratis abonnementen van Tiscali (en dus ook 12move) kun je geen forwards instellen. Oplossing is dus een betaald abonnement te nemen.

Zou het een keer mogelijk worden dat je bij wisseling van provider je emailadres kunt meenemen, zoals je ook je telefoonnummer kunt meenemen?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
haas schreef op 11 augustus 2002 @ 02:12:
[...]
Bij de gratis abonnementen van Tiscali (en dus ook 12move) kun je geen forwards instellen. Oplossing is dus een betaald abonnement te nemen.
Jawel, heb het hier gedaan :) Kon niet meer via outlook mail binnen halen, nu alles naar mijn planet account geforward en klaar :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:09

Nitai

Live the life you love.

Kan heel makkelijk, je moet het op de site van Tiscali zelf doen. Ik heb ook jaren gratis een Wish account gehad, maar nu kan ik dus geen mail ophalen via Zon Breedband Plus.

Je gaat naar http://webmail.tiscali.nl daar log je in, ga je naar 'instellingen' en dan 'mail ontvangen'. Daar kan je aangeven naar welk adres alle mail doorgestuurd moet worden. Hopelijk helpt dit...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• xilebo
  • Laatst online: 27-08-2023
hier stond iets doms.. O-)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:09

Nitai

Live the life you love.

jammer dat ik et niet heb kunnen lezen ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1