M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
niemand ??
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
best well euk prijsje maar verwacht er maar niet teveel van hoor , tis en blijft low budget...
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Mijn oom toevallig van de week gekocht. EN METEEN WEER TERUG
. Nee serieus, Hij vroeg of ik kwam kijken of het wat was. DVD speler op zich wel ok (GEEN DTS ondersteuning). Was echt zwaar kl*te geluid. in de adv. stond iets van 5*150W of zow en ACTIEVE subwoofer .Sub is dus NIET actief en de boxen zijn idd 150 W, MAX
RMS iets van 35W.
Mijn PC Speakers can 20 euro klinken nog beter, en de bas was ver te zoeken.
Mijn advies : Lekker ff verder kijken. Ik geloof dat dat ding 300 euro was. Bij de BCC hier heb je een Yamaha set voor 450 Geloof ik. Nou houd ik persoonlijk niet zo van die kant-en-klaar, pakketten, maar die Yamaha (met actieve sub en ik geloof 70W RMS) nog best goed.
Als je niet al te veel wil is die set echt okay in een kleine kamer.
Mijn advies : Lekker ff verder kijken. Ik geloof dat dat ding 300 euro was. Bij de BCC hier heb je een Yamaha set voor 450 Geloof ik. Nou houd ik persoonlijk niet zo van die kant-en-klaar, pakketten, maar die Yamaha (met actieve sub en ik geloof 70W RMS) nog best goed.
dank uPsychops schreef op 11 augustus 2002 @ 21:55:
Mijn oom toevallig van de week gekocht. EN METEEN WEER TERUG. Nee serieus, Hij vroeg of ik kwam kijken of het wat was. DVD speler op zich wel ok (GEEN DTS ondersteuning). Was echt zwaar kl*te geluid. in de adv. stond iets van 5*150W of zow en ACTIEVE subwoofer .Sub is dus NIET actief en de boxen zijn idd 150 W, MAX
RMS iets van 35W.
Zelf setjes maken is leuker en geluid is vele malen beter!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
op de site staat dat het ding wel dts ondersteuning heeft...
maar als het ding echt niks is ga ik wel even verder kijken...
maar als het ding echt niks is ga ik wel even verder kijken...
hij heb analoge 5.1 kanaals uitgang heeft.... en coax dts...
anders mag je em toch terugsturen??
anders mag je em toch terugsturen??
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Bokkie,
Op de speler zelf staat DTS DIGITAL OUT !! Ofwel : Koopt U maar een echte Versterker met Digital In dan kan die da DTS wel decoderen. (koop je dus een DVD/Recv. en gebruik je alleen maar de DVD).
En ik zou ECHT je tijd niet gaan verdoen aan deze set, voor iets meer heb je redelijk spul en dan nog een regiovrije speler ook.
Op de speler zelf staat DTS DIGITAL OUT !! Ofwel : Koopt U maar een echte Versterker met Digital In dan kan die da DTS wel decoderen. (koop je dus een DVD/Recv. en gebruik je alleen maar de DVD).
En ik zou ECHT je tijd niet gaan verdoen aan deze set, voor iets meer heb je redelijk spul en dan nog een regiovrije speler ook.
Pagina: 1