Aopen QF50A al te verkrijgen??

Pagina: 1
Acties:

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:23

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Het gaat om deze kast:

http://www.aopen.com/products/housing/qf50a.htm

er staat wel bij dat hij nieuw is (op Aopen.com) maar dat staat er al meer dan een maand ofzo. En nu wil ik weten of deze al in Nederland verkrijgbaar is. Hij is niet in de pricewatch te vinden.. heeft iemand deze maybe ergens gespot?

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/housing/images/qf50a_b.jpg

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Google:
Google vond geen resultaten in de door u opgegeven taal en zocht op het hele Internet voor QF50A.
(NL)

Het lijkt me dat hij dus nog niet in Nederland verkrijgbaar is, het duurt meestal wel even voordat de AOpen kasten hier ook gereleased worden, over een maandje/2 maandjes denk ik wel dat ze verkrijgbaar zijn hier in Holland.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:23

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Aikeleer schreef op 10 augustus 2002 @ 16:13:
Google:
Google vond geen resultaten in de door u opgegeven taal en zocht op het hele Internet voor QF50A.
(NL)

Het lijkt me dat hij dus nog niet in Nederland verkrijgbaar is, het duurt meestal wel even voordat de AOpen kasten hier ook gereleased worden, over een maandje/2 maandjes denk ik wel dat ze verkrijgbaar zijn hier in Holland.
ok, nog ff w88 dus :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Je kunt ook naar Aopen in Den Bosch bellen. Die weten het je wel te vertellen en misschien dat je ze rechtstreeks kunt kopen... Misschien zeg ik he ;)

Verwijderd

Kon hem op pricewatch.com maar een keer vinden. Een bedrijf in Georgia (VS) dat niet exporteert. Hij is dus al wel verkrijgbaar maar nog niet wijdverspreid...

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Die kast stond laatst in het Regenbooog krantje meen ik.
In ieder geval ergens heb ik die gezien.
Pagina: 1