╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Google:
Google vond geen resultaten in de door u opgegeven taal en zocht op het hele Internet voor QF50A.
(NL)
Het lijkt me dat hij dus nog niet in Nederland verkrijgbaar is, het duurt meestal wel even voordat de AOpen kasten hier ook gereleased worden, over een maandje/2 maandjes denk ik wel dat ze verkrijgbaar zijn hier in Holland.
Google vond geen resultaten in de door u opgegeven taal en zocht op het hele Internet voor QF50A.
(NL)
Het lijkt me dat hij dus nog niet in Nederland verkrijgbaar is, het duurt meestal wel even voordat de AOpen kasten hier ook gereleased worden, over een maandje/2 maandjes denk ik wel dat ze verkrijgbaar zijn hier in Holland.
ok, nog ff w88 dusAikeleer schreef op 10 augustus 2002 @ 16:13:
Google:
(NL)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Je kunt ook naar Aopen in Den Bosch bellen. Die weten het je wel te vertellen en misschien dat je ze rechtstreeks kunt kopen... Misschien zeg ik he
Verwijderd
Kon hem op pricewatch.com maar een keer vinden. Een bedrijf in Georgia (VS) dat niet exporteert. Hij is dus al wel verkrijgbaar maar nog niet wijdverspreid...
Pagina: 1