Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Allemaal even naar beneden getikt.
Virussen? Scan ze hier!
Geniaal, zoveel flames in 1 postingMja, jouw dom gekakel omtrent .net is geen flame/laag bij de gronds? Maar serieus: ik dacht dat die t er achter stond.
Ik ben overigens geen kort-lont figuur. Ik kan alleen slecht tegen zeurdozen die eerst aangeven NIET te snappen waar .NET over gaat, en dan daar direct achteraan WEL hun oordeel klaar hebben over datgene waar ze geen RUK van begrijpen. No offence, maar hou dan je oordeel voor je als je er NIETS van begrijpt.
Wat is een MS-zuiglam, kerel? Iemand die toevallig vindt dat MS soms wel goede software maakt en niet alleen naar windows98 kijkt om te oordelen of iets wat MS maakt goed / slecht is?
En waar baseren die 'programmeurs' hun oordeel op dat ze .net 'naatje' vinden? Behalve Java trolls in java.advocacy heb ik nog geen slecht woord over .net gelezen. Maar het kan zijn dat ik verkeerd kijk natuurlijk, nl. in de groepen/op sites waar men zich SERIEUS bezighoudt met software development mbv .NET.
Hoe verzin je het om te gaan flamen op de FP, daar hebben ze ICQ/MSN/email voor uitgevonden.

Tis maar wat je geniaal noemt

Gepost door Jules Steevens vrijdag 9 augustus 2002 - 20:41 Score: 1 (Behulpzaam)
Leuke is dat dat niet in 2 regels uit te leggen is.

*zucht*
Hmm, ik heb een vermoeden wie dit geschreven heeft.
Is een kunst op zich, zo'n hoog vlam/cm2 gehalte.
Moet deze op -1 flamebait?
Ik denk het niet, het is een mislukt grapje maar zeker geen flame, 0 overbodig zou er mooier uitzien, wat jullie?
Verwijderd
No offence, maar als ik daar op reageer, ben ik dan een flamer en ligt het dan aan mij?
Flipz idem dito: weet 0.0 van programmeren af met .net, praat totaal niet over de waarde voor de developer (want daar gaat het over!) maar zeurt weer over licenses, dat gebruikers er niet op zitten te wachten etc. etc. (mja, standaard van deze meneer, maar goed, gebruikers zitten er ook niet op te wachten, want het is niet voor hen bedoeld! Een bedrijf die professionele meetinstrumenten maakt doet ook geen moeite voor het winnen van Wibra-consumenten, dat is niet de doelgroep!).
Anyway, dit is echt de focking laatste keer geweest dat ik reageer in een FP thread.
Verwijderd
WAAR staan dan de flames? Ik pareer geblaat van meneer de coder met wedervragen, is dat tegenwoordig flamen?
Anyway, Ectein kan goed oordelen over .NET kennelijk, met zn CT achtergrond. Hasta la pasta.
Verwijderd
Gaap....bazs2000 schreef op 10 augustus 2002 @ 18:13:
Er stond er nog eentje op 0, nu staat die op -1.
Hoe verzin je het om te gaan flamen op de FP, daar hebben ze ICQ/MSN/email voor uitgevonden.
Ik maakte een tikfout, dat was kennelijk een reden om te zeiken voor colin de coder.
Ik stelde daarVOOR een vraag, gewoon waarom hij WEL .net afzeek maar er NIETS van snapte. Lees de thread eens door en kijk of ik er normaal antwoord op heb gehad. Nee.
Verder: als je het bezopen vindt dat er gereageerd wordt op reacties, moet je pleiten voor het afschaffen van het reactiesysteem, meneer de moderator.
Jullie beide zijn niet vriendelijk tegen elkaar door elkaar voor van alles en nog wat uit te maken. Overigens spel je zijn naam nog steeds verkeerd.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 19:05:
Mja, no offence, maar colin de coder zeurt eerst dat hij het niet snapt, en gaat daarna METEEN door naar de eindhalte door het platform onder de mat te schoffelen. Als je het niet snapt, KUN Je dat niet doen. Dat wilde ik aangeven, maar ik tikte per ongelijk een 't' achter meneers nick, had verkeerd gelezen (heb ik ook aangegeven) maar hij zeurt daarover door, komt nota bene ook met onzin aanzetten en refereert naar MS-zuiglam.
Als je dat doet niet persee, de manier waarop wel.No offence, maar als ik daar op reageer, ben ik dan een flamer en ligt het dan aan mij?
Het is niet het punt of het wel of niet voor gebruikers aantrekkelijk is of niet. .Net wordt gebruikt om programma's te maken en te onderhouden. Wanneer dat niet makkelijk of duidelijk is krijgt men kritiek net als Gates.Flipz idem dito: weet 0.0 van programmeren af met .net, praat totaal niet over de waarde voor de developer (want daar gaat het over!) maar zeurt weer over licenses, dat gebruikers er niet op zitten te wachten etc. etc. (mja, standaard van deze meneer, maar goed, gebruikers zitten er ook niet op te wachten, want het is niet voor hen bedoeld! Een bedrijf die professionele meetinstrumenten maakt doet ook geen moeite voor het winnen van Wibra-consumenten, dat is niet de doelgroep!).
Anyway, dit is echt de focking laatste keer geweest dat ik reageer in een FP thread.
Verwijderd
Lees je wel? Ik zeg net: dat deed ik per ongeluk, ik had niet goed gelezen. het staat er ook, in de posting, als reactie op zijn imho overtrokken reactie op die vraag van mij, maar goed.Felicia schreef op 10 augustus 2002 @ 19:13:
[...]
Jullie beide zijn niet vriendelijk tegen elkaar door elkaar voor van alles en nog wat uit te maken. Overigens spel je zijn naam nog steeds verkeerd.
Ik vraag hem waarom hij die uitspraak deed. Ik krijg geen antwoord, hij begint te piepen over mn typo. Mja... Die reactie overigens waar hij zeek zonder kennis van zaken stond toen op +3. Vandaar dat ik het me afvroeg en het van hemzelf wilde horen. Maar kennelijk mag je wel van alles en nog wat afzeiken zonder kennis van zaken (heeee, is dat niet een troll? Wat doet die posting dan op +3?)
.NET's beheersaspecten zijn een verademing voor beheerders. Zemanova is echter een linux-jehova en doet niets met NT/Win2k. Hij zal de beheersaspecten ook niet weten/begrijpen/ondervinden. Hij laat ook niet blijken te weten waarover hij het heeft, hij kakelt over licenses, afhankelijkheid etc. etc., je weet wel het gebruikelijk stokpaardje, terwijl de handel nota bene gratis is.[...]
Het is niet het punt of het wel of niet voor gebruikers aantrekkelijk is of niet. .Net wordt gebruikt om programma's te maken en te onderhouden. Wanneer dat niet makkelijk of duidelijk is krijgt men kritiek net als Gates.
Anyway, ik begon de 'flamewar' met een vraag, en die vind ik tot op heden nog altijd legitiem. Dat ik hier weer door de mangel ga als flamer en mijn posting juist wordt gequote... mja, jullie zullen er wel maatschappelijk welbehagen uit halen...
Ik modereer op basis van wat ik zie.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 19:11:
Verder: als je het bezopen vindt dat er gereageerd wordt op reacties, moet je pleiten voor het afschaffen van het reactiesysteem, meneer de moderator.
Het moderatiesysteem is handig om de reakties die niet van toepassing zijn op een bepaald onderwerp uit het zicht te houden.
Dat kan op twee manieren:
1) Laat de users punten uitdelen, reakties met een lage score verdwijnen dan uit het zicht.
2) Laat een daarvoor aangewezen persoon de reakties deleten, iets dat niet van de grond zal komen omdat het geen nette oplossing is.
Reakties zoals in de draad waar jij dat akkefietje hebt gehad beoordeel ik op exact dezelfde wijze als hoe ik andere reakties zou beoordelen.
Dat hier toevallig nog een verhaal aan vast zit veranderd daar weinig aan.
Het is leuk dat je iemand wilt aanspreken op wat diegene heeft gedaan, maar doe dit subtiel.
Zoals je nu zelf hebt gezien loopt het verkeerd af wanneer die opmerking ruw gebracht wordt.
Kan ik dan nooit een verhaal langer dan 3 regels zonder typfouten maken?
Tuurlijk lees ik maar je brengt het ook niet echt als een vraag, mee intimiderend.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 19:36:
[...]
Lees je wel? Ik zeg net: dat deed ik per ongeluk, ik had niet goed gelezen. het staat er ook, in de posting, als reactie op zijn imho overtrokken reactie op die vraag van mij, maar goed.
Een troll is een ongezouten mening zonder onderbouwing. Wanneer iemand een blaat reactie post zonder verstand van zaken is het een overbodige reactie, zou jij moeten weten. Echter hij zeurt over een typo die je nog steeds maakt (lees je nu nog steeds niet goed dan?).Ik vraag hem waarom hij die uitspraak deed. Ik krijg geen antwoord, hij begint te piepen over mn typo. Mja... Die reactie overigens waar hij zeek zonder kennis van zaken stond toen op +3. Vandaar dat ik het me afvroeg en het van hemzelf wilde horen. Maar kennelijk mag je wel van alles en nog wat afzeiken zonder kennis van zaken (heeee, is dat niet een troll? Wat doet die posting dan op +3?)
.Net gratis? Volgens mij klopt dat niet of je bedoeld linux, als je linux bedoeld is dat inderdaad gratis en het werkt nog goed ook. De overall beheerstkosten liggen tenminste ook laag dus dat is geen probleem. Met Linux heb je ook geen gezeik over licenties omdat het allemaal via GPL loopt of open source (wat wil je nog meer?)..NET's beheersaspecten zijn een verademing voor beheerders. Zemanova is echter een linux-jehova en doet niets met NT/Win2k. Hij zal de beheersaspecten ook niet weten/begrijpen/ondervinden. Hij laat ook niet blijken te weten waarover hij het heeft, hij kakelt over licenses, afhankelijkheid etc. etc., je weet wel het gebruikelijk stokpaardje, terwijl de handel nota bene gratis is.
De vraag is zeker legitiem maar het gaat er ook om hoe je hem stelt (maar dat wist je al). Of je post wel of niet gequote wordt is niet van toepassing. Mensen quoten ook nog steeds de dingen die in "mein kampf" staan maar dat maakt dat niet automatisch een flame. Quotes zijn handig om een punt duidelijk te maken zonder dat mensen de draad kwijt raken.Anyway, ik begon de 'flamewar' met een vraag, en die vind ik tot op heden nog altijd legitiem. Dat ik hier weer door de mangel ga als flamer en mijn posting juist wordt gequote... mja, jullie zullen er wel maatschappelijk welbehagen uit halen...
Verwijderd
Ik weet dat subtiliteit beter werkt voor sommigen. Echter op een forum waar _IEDERE_ reactie van mij minimaal een -1 krijgt, van wie is me nog steeds niet duidelijk, interesseert me de tere kinderziel niet zo meer, eerlijk gezegd. Maar zoals ik al eerder aangaf: ik reageer vanaf nu niet meer op de FP, zodra je je nek uitsteekt en moeilijke vragen stelt beland je in een discussie met mensen die trolls op +3 krijgen en dat is zinloze tijdsbesteding.
Onzer Zemanova/Flipz is een Linux-Jehova, net zoals jij een Windows-Freak bent. Geen van jullie heeft IMO een onafhankelijk standpunt, en ik durf te wedden dat jij net zo min een volledige webserver + samba en meer van dat soort spul hebt opgezet als hij met .Net gewerkt heeft. Ik heb van jou ook nog nooit een posting gezien waarbij ik dacht 'wow, een pro'. Jij kakelt en veroordeelt voordurend de grootste voordelen van Linux en de algemene nadelen van Windows alsof het onzin is, terwijl nog geen zelf-respecterende beheerder een .Net server in zen park heeft..NET's beheersaspecten zijn een verademing voor beheerders. Zemanova is echter een linux-jehova en doet niets met NT/Win2k. Hij zal de beheersaspecten ook niet weten/begrijpen/ondervinden. Hij laat ook niet blijken te weten waarover hij het heeft, hij kakelt over licenses, afhankelijkheid etc. etc., je weet wel het gebruikelijk stokpaardje, terwijl de handel nota bene gratis is.
Ben je al pissed? Is mijn hele post crap? Dan begrijp je misschien waarom sommigen niet openstaan voor je standpunten als ik zeg geprobeerd te hebben je schrijfstijl te imiteren. Begrijp je wat ik bedoel als ik zeg dat zulke opmerkingen bij velen direct de /dev/null ingaan?
Bovenstaande schrijfstijl spijt me, ik wou ff proberen duidelijk te maken waarom een aggresieve reactie weinig uithaalt. Ik heb het ongetwijfeld verprutst.
[ Voor 0% gewijzigd door Netman768 op 10-08-2002 20:00 . Reden: typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat sommigen niet openstaan voor mijn mening is me al jaren duidelijk. Echter dat komt zelden door de stijl van schrijven, maar meer om de inhoud. Verder gaat dit over een discussie op internet, en daar moet je t.a.t. rekening houden met dat 1) je mening er niet toe doet en 2) ookal win je de discussie, 'you'll still be a retart'.
Maar, het ontgaat je wellicht, maar die 'flamewar' is ong 5 postings lang. Deze thread 14 a 15 postings. Volgens mij is dat wat een scheve verhouding. (maar ik waardeer je, alhoewel niet helemaal correcte, poging mij te imiteren
OK wist ik niet maar blijft dat ook zo?Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 20:00:
.net is gratis. de SDK met compilers, docs, runtime en examples is gratis te downloaden en werkt op iedere windowsbak.
Verwijderd
Zie je nu een beetje waar de schoen wringt? Ik reageer op iemand's domme opmerking, maar men kan de inhoud niet beoordelen, en de domme opmerking eerder als waarheid betitelen, waardoor IK trollerig overkom. Begrijpelijk, maar niet terecht. En kom op, Zemanova kennen we nu toch zo langzamerhand wel, of niet? (men schijnt mij ook te kennen, dus
Als je weet dat je op die manier schrijft en je weet ook hoe anderen daar op reageren, dan hoef je imo niet verontwaardigd te worden en dreigen nooit meer te reageren op de FP (btw, gaat je niet lukken
De meeste bezoekers/lezers die wat langer langskomen prikken wel door de toonzetting van sommige anderen heen, ook Flipzemanova en Femme (om er maar twee te noemen) hebben zo hun eigen, soms onsympatieke, schrijfstijl, maar inhoudelijk toch vaak interessant, net als jouw reacties.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Otis, juist van jou snap ik dat niet. Je staat oneindig ver boven de materie en je verdient er je brood mee, dan hoef je je toch echt niet van krachtterrmen te bedienen om iemand onder een vloerkleed te schoffelen?
Ik bedoel, je kan een nobel-prijspost maken maar als je daarin iemand consequent "lul" in noemt is het de facto gewoon een flame. punt. (En persoonlijk ga ik liever met imbecielen om dan met flamers.)((mmm, zitten hierin mijn eigen niveau's niet in
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan het me wel voorstellen hoor, daar niet van; ik heb eens in de clinch gelegen met cookie toen hij nog nr1 stond. Die begon ook erg onredelijk te doen en aangezien hij 'godlike' ik maar een n00b was (nou ja... ook misverstand mijnerzijds) had ik ongelijk, ... ofzo. Nu heb ik er spijt van dat ik zo hard tegengas tegen hem heb gegeven. Ik had de 'slag verloren, maar de oorlog gewonnen' zogezegd, want nu zie je hem nauwelijks nog. En hij heeft altijd veel zinnige dingen te zeggen.
Enniewee. Zemanova en zijn koppelverkoop van M$ kennen we wel (die ander ken ik dan niet), maar laat je daardoor niet op je kop zitten! Je hebt gewoon gelijk, maar ga dan niet zo zitten schreeuwen (de helft van het verhaal hierboven is van jou, in een zeer onaangename toon), want dat werkt gewoon tegen je. Besef waar je mee bezig bent. Zo belangrijk is t.net nou ook weer niet dat je er mensen voor moet kwetsen. LB allemaal.
Sorry voor mijn bemoeialligheid...
Slightly OT. Je ziet * Cookie hier nog steeds hoor, alleen niet meer als de postende usert. Dat heeft hij een sinds een tijdje wat op en lager pitje gezet. Lees dit verhaal maar eens en zoek de tien verschillen overeenkomsten.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:46:
...Ik had de 'slag verloren, maar de oorlog gewonnen' zogezegd, want nu zie je hem nauwelijks nog. En hij heeft altijd veel zinnige dingen te zeggen....
Berouw komt meestal ná de zondeVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 02:46:
Ik kan het me wel voorstellen hoor, daar niet van; ik heb eens in de clinch gelegen met cookie toen hij nog nr1 stond. Die begon ook erg onredelijk te doen en aangezien hij 'godlike' ik maar een n00b was (nou ja... ook misverstand mijnerzijds) had ik ongelijk, ... ofzo. Nu heb ik er spijt van dat ik zo hard tegengas tegen hem heb gegeven. Ik had de 'slag verloren, maar de oorlog gewonnen' zogezegd, want nu zie je hem nauwelijks nog. En hij heeft altijd veel zinnige dingen te zeggen.
Sorry voor mijn bemoeialligheid...
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
ja, alleen heb ik niks om me schuldig voor te voelen. Laat dat wel ff duidelijk zijn.
En ik zou het jammer vinden als Otis door gezeik van anderen de pijp aan Maarten geeft.
Is dat wel de goede link? Anyway, offtopic. Gelukkig maar.Slightly OT. Je ziet * cookie hier nog steeds hoor, alleen niet meer als de postende usert. Dat heeft hij een sinds een tijdje wat op en lager pitje gezet. Lees dit verhaal maar eens en zoek de tien verschillen overeenkomsten.
Tis de goeie linkVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 13:43:
Is dat wel de goede link? Anyway, offtopic. Gelukkig maar.
Ja dat is de goede link.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 13:43:
[...]
Is dat wel de goede link? Anyway, offtopic. Gelukkig maar.
Vooral dat 'No Offence' maakt het af, je kan echt iedereen tot de grond afbranden, maar zolang je maar 'nofi' of 'No Offence' gebruikt is het goed.Mja, jouw dom gekakel omtrent .net is geen flame/laag bij de gronds? Maar serieus: ik dacht dat die t er achter stond.
Ik ben overigens geen kort-lont figuur. Ik kan alleen slecht tegen zeurdozen die eerst aangeven NIET te snappen waar .NET over gaat, en dan daar direct achteraan WEL hun oordeel klaar hebben over datgene waar ze geen RUK van begrijpen. No offence, maar hou dan je oordeel voor je als je er NIETS van begrijpt.
Wat is een MS-zuiglam, kerel? Iemand die toevallig vindt dat MS soms wel goede software maakt en niet alleen naar windows98 kijkt om te oordelen of iets wat MS maakt goed / slecht is?
En waar baseren die 'programmeurs' hun oordeel op dat ze .net 'naatje' vinden? Behalve Java trolls in java.advocacy heb ik nog geen slecht woord over .net gelezen. Maar het kan zijn dat ik verkeerd kijk natuurlijk, nl. in de groepen/op sites waar men zich SERIEUS bezighoudt met software development mbv .NET.
Reacties mogen soms wel iets tactischer/diplomatischer vind ik.