@home verbinding blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Topicstarter
ik heb sinds een week kabelinternet via Essent@home en nu heb ik het volgende probleem:

als ik op internet zit blijft de verbinding om de haverklap hangen en moet ik de computer rebooten om weer op internet te kunnen.

nu heb ik ook al ongeveer 2 uur lang proberen de helpdesk te bellen, maar ik kom er steeds niet tussen, want de lijnen zijn overbezet (dat bewijst maar weer hun slechte internetservice)

maar nu zou ik toch wel graag een oplossing voor mijn probleem willen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik zou ook wel willen weten of er ook anderen zijn met een dergelijk probleem bij @home.

alvast bedankt

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

Verwijderd

Nieuwe drivers downloaden (als je tenminste op internet kunt komen ;)) en TCP/IP opnieuw installeren.

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Topicstarter
ik neem aan dat je de drivers voor de netwerkkaart bedoeld??

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 20:12 schreef dudek het volgende:
nu heb ik ook al ongeveer 2 uur lang proberen de helpdesk te bellen, maar ik kom er steeds niet tussen, want de lijnen zijn overbezet (dat bewijst maar weer hun slechte internetservice)[/quote]Tis gewoon druk hoor, telefoon systeem is ook klote nu maar wordt vernieuwd eind deze maand, en over je probleem je zou je ip es statisch kunne op zetten.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.