Ik heb een nieuwe website gemaakt, alleen zit er in een javascriptje een fout. Moet ik dit in iedere pagina handmatig wijzigen of zijn er ook programma's die dat automatisch doen. Dus: de javascript in iedere pagina automatisch vervangen.
Verwijderd
Zover ik weet is dat een handmatig karwei.
Maar ik heb het ook nog nooit gehad met 50 pagina's. (Gelukkig)
Maar ik heb het ook nog nooit gehad met 50 pagina's. (Gelukkig)
homesite en bbedit hebben een multi-file search en replace,
vermoed eigenlijk dat ultraedit en editplus dit ook hebben, moet je even opzoeken
ultraedit heeft iig een search en replace over alle open files, misschien gewoon alle open files openen en dan search en replace
http://www.ultraedit.com/products/features.html#search
vermoed eigenlijk dat ultraedit en editplus dit ook hebben, moet je even opzoeken
ultraedit heeft iig een search en replace over alle open files, misschien gewoon alle open files openen en dan search en replace
http://www.ultraedit.com/products/features.html#search
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
waarom niet? Zoek: oud javascript, vervang: nieuw javascript.
in Homesite doet ie dat in één keer voor alle open bestanden of ale bestanden in één map.
in Homesite doet ie dat in één keer voor alle open bestanden of ale bestanden in één map.
Verwijderd
Met behulp van Frontpage XP kan dit op zeer eenvoudige wijze. Zorg dat alle bestanden onder 1 map staan. Maak van deze map een frontpageweb via Menu Bestand - Nieuw Pagina / Web. Kies voor leeg web en zorg dat de lokatie van het nieuwe web verwijst naar de map waar alle pagina's onder hangen.
Ga vervolgens naar Menu Bewerken - Vervangen. Zet hierbij de optie Alle pgina's en Zoeken in HTML aan. Geef de juiste zoek en vervang term op klik op Alles Vervangen en klaar is Carlmeijer.
Vervolgens geeft Frontpage ook nog keurig netjes een verslag op welke pagina wat gewijzigd is.
succes er mee
Ga vervolgens naar Menu Bewerken - Vervangen. Zet hierbij de optie Alle pgina's en Zoeken in HTML aan. Geef de juiste zoek en vervang term op klik op Alles Vervangen en klaar is Carlmeijer.
Vervolgens geeft Frontpage ook nog keurig netjes een verslag op welke pagina wat gewijzigd is.
succes er mee
Ik heb het met ultraedit geprobeerd en dat werkte prima. Helaas heb ik geen Frontpage, dus dat kon ik niet uitproberen, mare bedankt!
Misschien slim om het bestand extern te zetten?
Precies.. als je dan toch search replace gaat doen.. zet hem dan gelijk extern...
En maak een backup van je files voordat je het doet, ik ben een keer op me bek gegaan toen ik een massale find replace deed
Ter info:
Ultradit32 kan zowel in niet zichtbare als wel zichtbare files find en replacen. Ook in directory's en sub-directory's. Ik gebruik altijd ultraedit daarvoor en is bovendien razendsnel, ook laat hij zien in zijn command/output window zien in welke file's hij iets gereplaced heeft.
Ultradit32 kan zowel in niet zichtbare als wel zichtbare files find en replacen. Ook in directory's en sub-directory's. Ik gebruik altijd ultraedit daarvoor en is bovendien razendsnel, ook laat hij zien in zijn command/output window zien in welke file's hij iets gereplaced heeft.
"It's better to burn out, than fade away"
Pagina: 1