Toon posts:

topics over flashlinks kunnen wel en abadonwarez niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit vind ik dus ERG scheef.

ik heb een hele tijd geleden een ban gekregen omdat ik een spel van 15 jaar oud wilde hebben. (gelukkig is het weer goedgekomen)

maar goed. ik wil dus zeggen dat ik het onzettend scheef vind dat alle topic over GBA flashlinks allemaal wel kunnen (wat in mijn ogen dus ECHT warez is) en dat het vragen van een oud spel (echt oud) absoluut niet kan en dat ik daardoor bij een ban gekregen heb.

leg dit maar eens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou wat links post, dat scheelt al een heel hoop werk en je verhaal wordt duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan het dramatisch maken wat je wil overigens, maar die abandonwarez was toen niet het enige waarvoor je geband was...

Wat flashlinks zijn, is me een totaal raadsel, maar je kan het ook op een normale manier aan de kaak stellen. Maar dit riekt meer naar "ik had het, dus zijn ook"... Maar ik ben benieuwd.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Ti's getollereerd hier ja, er vallen iig geen slotjes. Dus mja, best wel illegaal.

Topicstarter bedoeld:
Gameboy spelletje in flash zetten op internet gooien = illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RedHat schreef op 10 augustus 2002 @ 16:08:
Ti's getollereerd hier ja, er vallen iig geen slotjes. Dus mja, best wel illegaal.

Topicstarter bedoeld:
Gameboy spelletje in flash zetten op internet gooien = illegaal.
idd. dat je dus bv een kaartje koopt en daar dus 20 gameboy advance spellen illegaal opzet.

er zijn al zoveel topics over geweest. echt vaag. nu loopt er ook weer 1 in spielerij

en dan plaats ik een keer een topicje over een gigantisch oud spel (cartoons) ben helaas de links kwijt :(

maar goed ik vraag me af wat de modjes van hiervan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 15:22:
Als je nou wat links post, dat scheelt al een heel hoop werk en je verhaal wordt duidelijker.
zo onduidelijk was het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
imo moeten ze al de topics over flashlinks mod-chips e.d. verbieden (voor zover dit al niet gedaan wordt),
erover praten moet kunnen, zolang er maar geen links worden gegeven naar waar het te halen valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:22

Arno

PF5A

Agreed :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 01:16:
[...]

idd. dat je dus bv een kaartje koopt en daar dus 20 gameboy advance spellen illegaal opzet.

er zijn al zoveel topics over geweest. echt vaag. nu loopt er ook weer 1 in spielerij

en dan plaats ik een keer een topicje over een gigantisch oud spel (cartoons) ben helaas de links kwijt :(

maar goed ik vraag me af wat de modjes van hiervan vinden
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 01:17:
[...]

zo onduidelijk was het toch niet?
edit knopje!

-------------------------------------------------------------------------

[imho]

Eigenlijk is het niet zo eerlijk , maaar, ga je dan ook de topics over cd (re)writeables sluiten, want in principe is het hetzelfde. Op een flashcard kan men games zetten en op zo'n cd ook. En mod chips voor consoles mogen ook maar die zijn ook illigaal. Een spel heeft copyright rechten. Dus als je om een spel vraagt waar nog rechten op gelden is het een warez request. Maar ik vind dat je best over flashcards en cd (re)writeables en modchips mag praten... :)

[/imho]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GTA3 schreef op 11 augustus 2002 @ 10:44:
[...]

[...]

edit knopje!

-------------------------------------------------------------------------

[imho]

Eigenlijk is het niet zo eerlijk , maaar, ga je dan ook de topics over cd (re)writeables sluiten, want in principe is het hetzelfde. Op een flashcard kan men games zetten en op zo'n cd ook. En mod chips voor consoles mogen ook maar die zijn ook illigaal. Een spel heeft copyright rechten. Dus als je om een spel vraagt waar nog rechten op gelden is het een warez request. Maar ik vind dat je best over flashcards en cd (re)writeables en modchips mag praten... :)

[/imho]
als ik bv over een spel praat en vraag hoe ik hem kan copieren (welke instellingen enzo bij nero) krijg je meteen een ow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tja zo kun je nog wel uren door gaan;
Ruim van te voren voor war3 uit was, hey, ik kom niet verder? hoe moet da? - dat vind ik ook niet kunnen, fanatiek hulp bieden met het uispelen van ene spel wat niet eens in de winkels ligt :? en dat kan wel.... achja wie ben ik

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scarecrow schreef op 11 augustus 2002 @ 12:54:
Tja zo kun je nog wel uren door gaan;
Ruim van te voren voor war3 uit was, hey, ik kom niet verder? hoe moet da? - dat vind ik ook niet kunnen, fanatiek hulp bieden met het uispelen van ene spel wat niet eens in de winkels ligt :? en dat kan wel.... achja wie ben ik
dat vind ik dus wel weer kunnen. je vraagt namelijk niks illegaal's. kijk als je dan zou vragen van hoe moet ik deze versie installeren en branden etc. dan ben je fout bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
retal waar te downloaden?

heeft deze gast nou een ow gekregen?

ik dus wel een half jaar geleden :( hij waarschijnlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 20:40:
retal waar te downloaden?

heeft deze gast nou een ow gekregen?

ik dus wel een half jaar geleden :( hij waarschijnlijk niet
Nee heeft hij niet :) En ik kan je heel makkelijk vertellen waarom niet: iom. IceStorm en Jotti is met verteld dat voor incidentele(!) vragen naar Abandonware -geen- OWs gegeven worden.

Oftewel de regel is veranderd voor/net na mijn aanstelling wat dus jouw OW er niet minder om maakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus moet mijn ow vernietigd worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan